(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dosta Hasret Yıldım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dosta Hasret Yıldım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısınız ben değişik olsun bu sefer hani biraz süsleyeyim dedim ama gözü yorucu oldu . Dikkat edeceğim bundan sonra. Teşekkürler yorumunuz için.. Saygılar
Gönlümüz, yüreğimiz yaşlı olmasın efendim. Göz yaşlı olsa ne olur :)) "Göz" "yaşlı" "Gözyaşlı" Buradanda birşeyler çıkabilir :))) Teşekkürler yorumunuz için Suat ustam...
sehere bile varmaz ben iki yıldız ötesi çıkmaz bir sağda gömülür giderim, kıyımsız dağlardan düşürün birkaç kez belki çok kez, zor çıkar belki hiç bitmez ruhumun karanlıkları, biran önce ölmeli bu şiirde. Tebrikler şairim..
Ağlamalarm başlıyor uzun senelerden sonra.. Nöbetlergeliyor ardından biliyorum.. Bildiklerimiyaşıyorum yineleniyorum.. Yok mu omzumu dayayabileceğim bir dost? Ben tekrarlarla tükeniyorum!... Yaralarımızı hep daha keskin yaralanmalarda sarabildiğimizi ifade eden etkili bir girişle başlayıp, duygu yüklü mısralarla devam eden şiiriniz için tebrikler... Saygılar...
varol tarafından 3/27/2008 8:48:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
yazı insanın gözlerini yoruyor
okunmak istemiyor gibime geldi şiir
tabi bu işin bencesi
saygı ile