gün usulca kendini bağışlarken geceye kırılır kalpler, gün olur darılır sevdiğine.
ben istemez miydim ikiz gönlümüze her sabah güneşin binlerce kez doğmasını yüzlerce kez gülmesini görmek istemez miydim olmasaydı sitemler, dargınlıklar seni sana nasıl anlatırdım ki aşk olmasa kimlere küsebilirdim ki ben senden başka kimi sevebilirdim ki olmasaydın sen.
an geliyor büzülüyor yüzüm, çirkinleşiyor sanma ki sevmiyor, içinle bakışıyorum ben.
hani çatar kaşlarımı kaçırırdım bakışlarımı bil ki o zaman sen, çağırılırdın gözlerime.
kanma ki kızıyor, ben aşkımla savaşıyorum konuşmam gerekenle susup susmam gerekenle konuşuyorum, seviyorum ben sana küsüp darılmayı bile hasretten sayıyorum.
hani vurur kapıyı çıkar giderdim bazen sanma ki yalnızım kimin haddineydi zaten hele hele baktığım her yerde adın varken.
yüzsüzlük yapıyordum öylece sessizce belki durdurur hani koşarsın peşimden.
biter derlerdi ömür hiç inanmazdım hayaldi gerçekti sonu soluksuzdu hep aşktı sevgiydi, hep içindeydin sen sen içimde, dışımda, kırgınlığımda hiç zoruma gitmezdi asla seninle mahşere kilitlenseydim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkiz Gönlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkiz Gönlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hani vurur kapıyı çıkar giderdim bazen sanma ki yalnızım kimin haddineydi zaten hele hele baktığım her yerde adın varken.
yüzsüzlük yapıyordum öylece sessizce belki durdurur hani koşarsın peşimden.
biter derlerdi ömür hiç inanmazdım hayaldi gerçekti sonu soluksuzdu hep aşktı sevgiydi, hep içindeydin sen sen içimde, dışımda, kırgınlığımda hiç zoruma gitmezdi asla seninle mahşere kilitlenseydim.
alacaklı yürekler hep mahşeri bekler..yüreğinize sağlık selam ve muhabbetle