ne gözyaşı durur bu dünyada ne akan kan ne güzelliğin kalır solar çiçekler gibi herşey anlamını yitirir ömür ikindi dörtnala koşar an eski bir bahar ardından
gün gelirde biterler düşlerin azar azar güzelliğin kaybolur mevsimler yıllar gibi sende unutursun sevdiğini sevildiğini mazide yanan kıvılcımların külleri kalır
kapanır kapılar yüzüne nede açılır bütün dostlar giderhepsi yalan olur ne arayan soran adını anan bulunur
naçar yaradan önünde diz çökmekten başka korkarım ne kadar kaçsak umarsız olsakta her gün az daha yaklaşmaktayız hazin sona!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇIŞ YOK!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇIŞ YOK!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne gözyaşı durur bu dünyada ne akan kan ne güzelliğin kalır solar çiçekler gibi herşey anlamını yitirir ömür ikindi dörtnala koşar an eski bir bahar ardından
Yüreğinize sağlık can şairem anlamlı güzel dizeler kutlarım selam ve sevgilerimle
Evet kaçış yok. Ömür hiç durmadan akan bir nehir gibidir. Ömür de bir atımlik şu gibi akar ve gider devamı yoktur. Başlar ve biter. Çok güzel bir şiir. Kutluyorum yazan yüreği. Saygı ve de selamlar.
Bazı olayların önüne geçemeyiz şairem. Ölüm hepimiz için. Önemli olan bu dünyada güzellikler bırakmak. Güzel anılmak. Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun. Beğenimi bırakıyorum güzel dizelerinize.
Hazin sondan kaçış yok. Yani tek gerçek şey olandan. Zaten geliş-gidişler arasında oyalanmak yaşam dediğimiz şey. Ama, ne gelişe, ihtişama ,azamete kapılmadan yaşamak gerek. Ne mistik bir yaşam, ne de taparcasına bu dünyaya. Becerebildiğimiz zaman insan diyorlar..Güzel dizeler olmuş. Yüreğinize sağlık.
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua İle...
ALLAH C.C EMANET OL.