Tükendik Canımız yandı Dizlerimizdeki derman kalmadı Lakin, Yinede usanmadık Bir avuç Hüzünbaz mavi kucaklamaktan Hiç vazgeçmedik! hayattan Her sabah yeniden doğduk acılardan Hoşçakal! Akşam düşlerinin kelebeği Hayat dedğin nedir ki; Bir tadımlık! Sevda altı üstü!
Kendi tutsaklığımızda eriyen zamanız Günaşırı yıkıyoruz Dilimizle yaptığımız kûleleri Güneş solup gidiyor akşam olunca Parmak ucunda lüle lüle rüzğar Saçlarını savuruyor Dağlarda akşam basınca
Bindallı giyinmiş ağaçlar Dudak kıvrımında sisli acılar Kendi ekseninde dönen dünya Bir yudum akşam içtim Taze ıhlamur sıcaklığında
Acı badem kırıp yerken nenem Ocağının başında bir elinde havaneli Sıcak su testisinden dökülen su Babamın ayağına boca Şimdik izi bile kalmadı Babam öleli beri Babam hep o anı hatırlardı Her akşam üstü pazarlardan yorgun argın Eve geldiğinde ayaklarını yıkarken Biz maşrapayla su dökerdik kovadan
Küçüktük baba ne oldu sorusunu cevaben Bize bize ninesini anlatırdı Bir yaşamak! yaşanan anılar kaldı Elini yüzünü yıkayan o günlerden miras Şafak içen sabahlar Uzak tepelerin yamacında Katar katar kervan gibi görünen ağaçlar Kuşbakışı baktığında uzaklarda Dikince gökyüzü gözlerini gözlerimize Geçip giden gözler önünden maviler Bindallı bazen gibi yıllar mevsimler Binlerce anı alabildiğine sonsuzluk Ve suslar dudaklarda Sessizlik içinde duran Ve konuşan hiç sus/mayan anılardaki çocuklar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİNDALLI..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİNDALLI..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.