bertaraf olan aklımın sonu, ucu bucağı yoktu giderken yalnızlığın kral, yokluğun sultan olduğu bu dönemlerde tutunduklarım vardı şuursuzca dokunduğum yıllarımda nice menzillerden dönüp, geldim bu anlamsız topraklara kahrımın dost, ardımın yol kaldığı bu mirasın ötesinde soluk soluğa bir savaş, dayanılmaz bir kurtuluş mücadelesi esir bırakılan aşkların, kulağı yırtarcasına serzenişleri bir adımın bir yıl sayıldığı, ömrün ise sildiği bir şehir tarifi yok, adresi küflenmiş bir kent, soluksuz, nefessiz kefensiz yatan yüreklerin, topraksız mezarları sessiz hali hazırda bekleyen duraklar yok kapalı kapılar ardında çarenin çaresizlikle beraber yaşadığı birbirine sarıldığı gözlerin körlere muhtaç kalıp, bakışları anlamsız kılması tersmanyel düşünceler, kırık kanatlı hayaller dokunulmaz bir deniz düşün balıksız, yosun tarlasında yüzüyorsun soluksuz düşüyorsun içine çırpına çırpına hayat başlıyor umutsuz bir liman beliriyor gözlerinde, sahilleri durulmuş koca bir karanlık göğsünden, suyun en derin gölgesine kadar sıcaklık cehennem, kışları ise buzullarda uyuyan bir dağ yarım yamalak bir ada, aşk yaylım ateşinde topraklarına gel diye değil, bil diye söylüyorum sana, yanlış anlama pek aranmaz bu tür yerler, bakılmaz ocağındaki aşına kaşıma gözüme bakma, sorma, arama beni, bulma hatta bil ki sana göre değildir buralar, gelme bir rüzgardır gider, adı yel, buralar sevenlere özel..
…
SEVENLERE ÖZEL – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevenlere Özel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevenlere Özel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.