Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Ümid Harun

Ümid Harun

@umidharun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Temmuz 2008'den beri üye
  • 42

Şiir Yorumları

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:42:53
Sahilde
Ayak izleri bitiminde serçenin
Yemini alırken
Açtığı minicik gaga çukuru
Serçe parmağıma yapıştı severken

Öptüm gaga izini serçe parmağımda serçenin
Uzaklara uçamazlardı serçeler
Üfledim serçe parmağımdan
Rüzgarlarla Cantanem’e arm...

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 19:37:56
muhit saraylarda okunmasın hikayelerim
sim kutuda kalsın istemem
sürgün yüreğimin hasreti
zira vitrinlik olmaz ki ,kederden ölüm
dağlar savursun,dağlar gezdirsin hikayelerimi
gün gelir bir çoban okur,ve/düşerim belki dağ nağmelerine


.........

Hasretten doğaçlama, @fesih
17.10.2008 20:53:47
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 19:35:57
Bir gemiydim
Dalgalı saçlarında dibe vurduğum.
Saklı dururdu yokluğum
Kimsesizliğimin güvertesinde...


Suda halkalar gibi yayılırdı sesin
O ses ki, tutulurdu ellerimle.
Tutulurken ellerim
Şehrayine dönerdi tüm kıyılar

...............gerç...

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 19:31:39

Çok özlüyorum seni
Hem cansın hem cananım
Sen aldığım nefessin
Benim güzel ceylanım
Neden erken kurudun
Söyle taze fidanım
Sende yalancı çıktın
İnan yol arkadaşım!...

.........aşk ve hüzün kokan şiirin çok güzeldi. bir aşk şiirmle şiirine...

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 19:25:20
sen bendesin,
ben de sende mi
bunu bir bilsem
gör o zaman sana sevgimi...

Yine yağmur var Ankara’da
Ben yine sensiz ıslandım,
Uykusuz gecelerimde gülüm
uykunu kıskandım...

Haydi gel beraber uyuyalım
Beraber ıslanalım..

değerli şair an...

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 19:20:23
Bilmediğim bir yerde,
Tanımadığım bu şehirde.
Özledim bugün seni...
Soğuk ve küskün bir hava,
O da benim gibi bir şeylere ağlıyor.
Yürüdüğüm her sokak soğuk,
Attığım her adım ıslak
Ve her yer seni unutturuyor.
Her dal kurumuş,
Her insan boş ...

Hüzne tutsak, @rusty30
17.10.2008 17:20:10
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 19:18:36
Az sonra bozulacak anın
Tadını çıkarıyoruz sanki…
Konuşsak büyü bozulacakmış da
Yok, olacakmışız gibi geliyor
Ürperiyoruz…
Ama bu mutluluk uzun sürmüyor


.........tebrikler.
~~senli rüyalar!..., @((yeliz))
5.9.2008 15:09:49
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 16:51:34
Yıldızlar resitâllerle alay etti
Hava attı kendilerince
Olmayan bir nota armağan ettim
"Ki" hani şu "Mi" den sonra gelen...

Şimdi;
Ne kaldı avuçlarımda
Gençlik
Ah be gençlik!..

....cesaretli bir şiir . tebrikler.
K(g)ül tablası, @bluecould
18.10.2008 15:44:41
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 15:36:43
Yirmi dört yıl çektin benim çilemi
Hiç sormadın elimdeki filemi
Kalbin kırdım sen bunları sil, emi
Seviyorum seni gurbet elinde
Ne alayım? sana güzel gününde...


.........tebrikler.
Doğum gününde, @ihsan sivri
18.10.2008 15:08:41
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 15:35:30
Yar dediğim vurdu yere
Hem bir değil bin bir kere
Acımadılar Bekir`e
Unuttular unuttular

............tebrikler.
Unuttular, @Bekir Karayel
18.10.2008 15:21:37
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 15:33:54
Eylül’de yaprak dökümünden
Ekim’le dikimine
batıyormuş memleket
çöküyomuş marmara kime ne
kimin umurunda
kime ne, kime ne, kime ne
nerede bu devlet
biriniz çıkıp söylesin hele!

.......ince göndermelerin olduğu güzel bir şiir
.........teb...

Etkili Yorum
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 15:22:16
Her manzarası yüreğime bir acıyı
işleyen Diyarbakır için…



Bir kentin hep acıya çıkan
sokaklarında yürüyorum
hiç bir şey düşünmeden
gözlerimi kısarak
bakıyorum çocuklara

acı gülüşlü bebeklere
hiçbir şey düşünmeden

..................

Bir kente alışıyorum, @birsence
16.10.2008 16:05:31
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 15:13:46

Kara gece ümitsiz,aya göz kıptı
Gece güne yasaktı
Gece güne yasaktı.

...........tebrikler .
Ağrılar, @Müfide Decdeli
18.10.2008 13:12:36
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 13:34:57
bütün mevsimlerce yaşarım seni can
kış, sonbahar,yaz hepsindesin
ama ille de
her mevsimde bende baharsın sen
dört mevsimde
baharım sensin sevdiğim
yalnızca sen

......değerli şair şiirlerindeki samimiyet beni çekiyor mısralara.
..........t...

Baharım sen sin, @Mert YİĞİTCAN
18.10.2008 08:57:53
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 13:32:36
Aramızda sınır varsa; riya var.
Düşman kastı yıldıza var, aya var.
Kalkar bozkır ortasından, parçalar
Bir atmaca, gökyüzünün bağrını...

.........ne güzel ifadeler.
.......tebrikler.
..., @ertugrul32
18.10.2008 13:10:47
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 13:29:53
Elim istemsiz gidiyor halen cebime
Oysa orada en güzel duygularım,
ve yaşarken biriktirdiğim taptaze umutlarım.


değerli cemil gayet serbes ve güzel olmuş
.............tebrikler. güzel şiir.

Ümid Harun tarafından 10/18/2008 1:30:26 PM za...

Cebimde umutlarım, @cemil
18.10.2008 11:05:33
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 09:01:43


..............ne zaman değişecek ne zaman .
................tebrikler paylaşımın için.
Düzenbazlar, @mehmet yıldırım
18.10.2008 08:11:26
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 08:53:34

İşveren şefkatli, himayeci,
Tıpkı kovandaki bir baş arı…
Amirdir, yönetir ana gibi,
Sonucu bal gibi bir başarı.

............tebrikler .
İşçi - işveren, @ekremsama
18.10.2008 08:02:03
Etkili Yorum
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 08:52:06

ne güzeldir
severek
hissederek
sende hayatı yaşamak
yaşamak
solumak tüm mutlulukları senle
ne güzeldir
ne güzel...

aşk şiirlerinin tanığı olmak.
bekleyişlere mahkum olmak
sevmeden olmaz
sevmeyen hayata katlanamaz.
değerli şair kutluy...

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 08:45:29
sevdıklerımı bırer bırer kaybettım
zaman içinde unutuldu aşklarım
tükendı nefesım
dualarımdan başka kalmadı
havada sesım

......acına ortak oluyorum. başın sağolsun.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.652
Şiir Okunma
287.078
Yazı Okunma
23.000
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL