Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Ümid Harun

Ümid Harun

@umidharun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Temmuz 2008'den beri üye
  • 42

Şiir Yorumları

Ümid Harun
@umidharun
20 Ekim 2008 Pazartesi 15:07:55
Bu gece sahilsiz,deniz gibiyim
Belirli belirsiz,bir iz gibiyim
Ölüm çağrıştıran,beniz gibiyim
Nice ölümleri ölmeden tattım.

Bu gece dertleri,tutup bağladım
Bir şelale olup,coşup çağladım
Oturup sabaha,kadar ağladım.
Kalpteki çıbanı sıkıp kan...

Ümid Harun
@umidharun
20 Ekim 2008 Pazartesi 13:59:48
Sustuk...
Çünkü tükettik,
Kelimeleri, zamanı,
Kendimizi tükettik.
Sustuk...
Çünkü, sevgi bitti,
Yeşil bitti,
Umutlar bitti !
Bak,
Gökyüzü gri,
Denizler bulanık,
Ektiğimiz tohumlar
Yeşermiyor boylu boyunca.
Anlık mutlulukları
Özledik.
S...

Sustuk, @Aysel Var
20.10.2008 11:31:29
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 17:15:25
karanlık köşemin ışığı,

aklımda fikrimde gezinen suret

yüreğimdeki saltanat

hayallerimdeki şehrin mimarı

omuzlarımda hayat denen külfetle

yokluğuma doldurmuşum varlığını


..........tebrikler gayet güzel şiir.
Sana dair, @çitos
19.10.2008 16:42:25
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 17:13:48

Avcı iken av oldum, gönlüm yara dermekte,
Kalbimdeki prensin hayalini görmekte.
Gurbet elde gezerim, dağlar umut vermekte,
Yara giden yollarda kara bahtım dur diyor.

.............tebrikler. çok güzel şiir.
Yakalarsam sobe, @Ayfer Yaba
19.10.2008 15:34:19
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 16:27:16
Kalbimde aşkın varken, nar gerekmez.
Aşkım sen varken bana yar, gerekmez.

Kalbinde olsam, başka yer gerekmez.
Sevgin bana yeter, çok fer gerekmez.


.......çok seviyeli ve değerli bir çalışma olmuş. tebrikler . okumaktan keyif aldım.
Gerekmez, @AŞKIN COĞRAFYASI
19.10.2008 12:13:53
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:42:34
bir başa dönenir seher yelinde
sevdiğim gülleri sunu vermeden
dam başa dinelir eli belinde
sevdiğim unu bulguru sermeden

............aşkınız daim olsun.
......tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:40:29
Yaşadığım mahalle
Çocuk konuşmaları
Zemin kattaki odam
Ekmekle giderilen açlık
Bir taş yontuyorum tepeden inme gökdelenler
Tepeden inme hayatlar sığdırıyorum
Diptekiler tezgah altı karıştırıyor


..........bu şiirde biraz daha kalsam ağlayac...

Bir taş yontuyorum, @sokak şairi
19.10.2008 00:29:25
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:38:04
Seven ya çok sever beni...
Veya bulurum vefanın aksini
İki rahmetten birini
Hayırlısını dilemek hakkım değil mi?


........tebrikler. değerli şiir dostu.
Hak dileğimdir, @Müfide Decdeli
19.10.2008 00:25:56
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:36:21
azizim sende çektiğin çileleri söyleme yada
aşk elinden cayır cayır yanan az bulunur dünyada
gerçek aşıklar erememiş eremez murada
erdim diyen yalan söyler çek ipimi ey zaman


tebrikler.
Çek ipimi ey zaman, @sakarya49
19.10.2008 00:05:09
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:35:00
Kırmadık ne gönül bırak , ne hatır
İnatta ne keçi arat , ne katır
Dırdırla , vırvırla canıma yetir
....Yetir ki dövecek dizim kalmasın
....Peşinden gelecek yüzüm kalmasın

................değerli şair bu ne böyle adeta haykırmışsın.
zaman za...

.....17, @Halit Ercan
19.10.2008 00:00:51
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:22:25
Düşlerimde,kendi rüzgarlarım ol.
Girdaplar içindeki sevgilerde..
Farzet.
Ben, karşı tepelerde görünmezlerde,
Korkularla rüyalarda...
Sesinde,gizemli öykülerin sihriyle
Ağırlaşan gözlerle,
Düşlerimde,kendi rüzgarlarım ol.

...........tebrikle...

Mavi-den-iz, @aşiyan052
19.10.2008 00:01:10
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:17:21



.........şiirininizin altına ve üstüne koyduğunuz garip şekiller ve işaretler.tuhaf .
sanki karşımızda küçük bir çocuk var. ama şiir güzel konularına katılmamakla birlikte.
........ürettiğiniz için tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:09:48
kusura bakma halil abi
kusura bakma
bu tenha köşelerde seni yalnız bıraktıysam
zifir olsun sarhoşluğum
beni bağışla
..........çok şairane sanatkarane zevk aldım. arkadaşlık dostluk kavramı anılar canlandı kafamda.
bohem düşler düştü yollar bo...

Arkadaşım ziya, @halilumut
19.10.2008 00:07:22
Ümid Harun
@umidharun
19 Ekim 2008 Pazar 07:02:54
İki genç hayali yok saydı vicdan
Kıvranıp dolandı bir rüzgâr uçtan
Sevgi mahkûm oldu olmayan suçtan
Yeryüzü ağladı, sema ağladı.

........düğününüz kutlu olsun. ömür boyu mutluluklar.
........coşkun şiirin için tebrikler.
Beyaz güvercin'im, @ceyhuni
19.10.2008 01:41:03
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:00:02
En acılı şiirleri yazmalıyım
En yangın türküleri söylemeliyim
İçine düşmeliyim rakı şişesinin mesela
Bütün bedenim uyuşmalı
Soluksuz takatsiz kalmalıyım
Canına okumalıyım tüm gitmelerin
Sele dönüşmeli gözyaşım
Gökyüzü birbirine girmeli
İçi d...

Ben ölmeliyim bu gece, @dilci
18.10.2008 22:24:52
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 22:42:05
Bir elimde yetim Babil
Yeniden dirilip destanlar yazsaydı Habil
Şifalı otlar ararken göğsümde Calud.
Silik bir gölgeye hemhal olmaz sapanında Davud.

..........tebrikler geniş kültür alt yapısı olan şiirini beğeniyle okudum.
.........basit ve s...

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 22:05:32
Ve elinde üç kalp atışı
Sevgi kutsallığını serdi küfür sofrasına
Durdu gecelerin ölümsüz şiiri sevaplar
Ve sapladı ikincisini
Umutların tam ortasına
Gözleri açık
Sonuncusu olmamalıydı

..............tebrikler.
Duha, @feristah123
18.10.2008 18:45:16
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:53:09
Ayrılırken herşey birbirinden amipler çoğalıyor du
ben uyduruyordum laf olsun diye

sıradan atmosfer hava atıyordu
çalım satıyor üstünde kül örtbas

düşünmemin hiç önemi yok
her attığım düş(eş)

..........evet şiiri beğendim ....tebrikler. ...

Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:46:20
VATAN SAĞOLSUN...
sen rahat uyu şehidim
daha binlerce can var arkanda
ve bu vatan o vatansızlara
vatan olamayacak kadar
KUTSAL.............
................tebrikler değerli şiir dostu.
Şehidin ardından, @sElEnAy
18.10.2008 19:44:45
Ümid Harun
@umidharun
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:44:42
Üsüyor Sevdam

Uzak sehirlerin birinde üsüyor sevdam
Isitmiyor artik uzak iklimlerin atesi
Ida`nin Ege`ye kavustugu yerde kaldi kalbimin nesesi
Üsüyen elleriyle isliyor simdi sevda
Gecmis ask mevsimlerinin resmini...

..........edebiyat defte...

Üsüyor sevdam, @nilgün canik
18.10.2008 20:31:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.691
Şiir Okunma
287.138
Yazı Okunma
23.008
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL