Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Ümid Harun

Ümid Harun

@umidharun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Temmuz 2008'den beri üye
  • 42

Şiir Yorumları

Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 12:34:45
Sezmekteyim gölgelerden, güneş kendinden geçemez,

Aşkın bâdesine dolan, kandırdığından, içemez.

.........güzeldi tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 12:32:18

Sorguların yeşermediği topraklarda donar yüzüm
Büyük mahzenlerinde yıllanır çığlığım
Kovanları barut doldurur
Mayınlar her mevsim döşenir
Göğsümü kemiren kuşkular büyür
Feryadım mısralarda yankılanır da
Hala yıkılmaz duvarlarım

..............

Yüzüm donar, @Sinan YILMAZ54
25.10.2008 12:13:19
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 12:31:02

Büyük aşıkların ulaşılmaz gizemi.
Küçük aşıkların tensel zevkleri.
Ben gidiyorum
rüzgarlar essin ardımdan.
Ve fısıldaşsın kara gökler.
Adıma dair ne varsa...

.........tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 12:28:15
Evet yazdım! ....
Adını koydum satırlara
Bir değil, bin değil, belki milyonlarca kez
İsmin de olmayan harflere kızdım, bağırdım
Hatta küfrettim.....
Ve cümlesini ’Sana benzettim’
Ne güneşin doğuşundan zevk aldım, ne akşamlarından hüzün
...

Ben şiir yazmadım!.., @kasev
25.10.2008 11:34:39
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 07:46:31




........tebrikler.
Barış gelmeli, @Yakuti
25.10.2008 00:03:49
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 07:44:35
Eğer gidersen
Ansızın....
Koparırsan senden beni,
Sonumu hazırlarsın.Bil ki!..
Dayanmaz yürek gücüm
Çok erken giyerim kefeni

............tebrikler. selamlar.
*adını bile etme*, @OZANMERDAN
25.10.2008 00:43:11
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 07:43:17
Önce kapatıldı gözlerim,
Prangalar elimde, ayağımda.
Nerde yâr, sevgi nerde, bilmiyorum,
Şimdi bir kıskaçta kanar yüreğim...

Gönlümde cevapsız bilmeceler,
Şimdi bana yâr mı oldu geceler?

....sabaha kadar bende sevgiliyi bekledim .
gü...

Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 07:41:42
Niye bu hallerdeyiz
Görüşemiyoruz diye bir birimize sitemkâr oluyoruz
Başımıza bir dert gelmeden görüşmek için çaba göstermiyoruz
Geçim sıkıntısın bahane ederiz
Başımıza bir bela gelmeden toplanamıyoruz

.....yerinde bir sorgulama

...tebri...

Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 07:40:15
ne güzeldir
sana
ülkemden
mezopotamyamdan seslenmek
seslenebilmek zin duruşuna
ne güzeldir...


ne güzeldir
seninle
barışı konuşmak güvercin kanatlarında
konuşabilmek
iyiyi güzeli senle
ne güzeldir
ne güzel...

tebrikler.
Ne güzeldir ne güzel-10, @meselci
25.10.2008 07:19:26
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 07:22:35
değerli şiir dostu şiirini okudum ve bu şiir yazıldı sana yorum sayfanda yayınladım
şiirin için tebrikler.
şimdi kendi sayfamda yayınlayacağım.

ÖLÜ ÇİÇEK AĞIZLARINI KESTİM.

içine bayılmış direkler serilmiş.
kuytularda geçerken ölmüşl...

Ölü çiçek ağzı, @pastav
25.10.2008 00:37:14
Ümid Harun
@umidharun
25 Ekim 2008 Cumartesi 01:57:50
Ruhumu sarsa huzur dolu bir güven
Ve yürüsem yollarda avare avare.
Ne eskiye, ne çaresizliğe...
Kaptırmadan kendimi!
Önüme çıkan her kişiye
Doya doya haykırsam seni

......değerli şair hoşgeldin , sevda yollarına, aşkın giradplarına, yol uzun....

Haykırsam, @rusty30
25.10.2008 01:53:47
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 21:09:32
Gün güneşi yitirdi
Ay geceyi getirdi
Ne zaman döneceksin
__________Dedin bir kaç ay daha
__________Zemheriye var daha

Dağlar hüzünle doldu
Gazeller ağlar oldu
Yine geldi Sonbahar
__________Bahçede soldu güller
__________Gayri yasta Bülbüll...

Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 19:12:17
Suçu sevmek şairin
Cezası müebbet yazmak
Var mı,
Var mı böyle kanun
Seveceksin
Yüreğini, düşlerini vereceksin
Uğruna ölürüm diyeceksin
Sonra o vefasız,
Sonra o hain
Sürgün edecek seni sevdana
Kalacaksın bir suçlu gibi
Zamanın ol...

Şair olmak, @Mehmet Sabri Kılıç
24.10.2008 09:37:47
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 18:58:34
Bilir misin?
Sana dair
Kaç hayali infaz ettim
Sorgusuz sualsiz
Kaç duyguya
Pranga vurdum habersiz
Bilir misin?
Kaç kez
Yüzüme kapadığım avuçlarımın
Çizgilerini doldurdu gözyaşlarım
Ve Fırat’a düşen
Nazlı bir kız gibi
İçlerinde
Çırpınd...

Babama mektup!!!, @gezgin1985
24.10.2008 17:56:47
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 11:20:09
Firari ömrün
Kendi kendinden kaçak
Kozasında saklı kelebek
Ya kanatlarında
Ebedi yaşam nişanı
Değilse
Sarmalında ölümün andı

........tebrikler.
Kendinden kaçak, @Şükran AY
24.10.2008 08:47:23
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 11:16:36
git
şimdi
git
s e v i n...


A z a t e t t i m !...


.......tebrikler.
Aşk ve düş 5, @alihakanduz
24.10.2008 08:57:01
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 11:14:39
Özlediğim gülmek biraz hin tarafından
Gömleğimden bir düğme daha açıp
Rüzgarlar öpsün diye böğrümden
Çocukca,delicesine koşmak
Ve düşerken
Tutunmayı gülüşünden
Özledim nafile,
Hiçliğine,piçliğine,öylesine
Sevişmeyi,şiir tadında
Şimdi;
Başım...

Eşkiya, @şahan çoker
23.10.2008 00:01:25
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 11:09:23
ÇIK ILICA TEPESİNE
BAK ŞEHİRİN ÖTESİNE
EL SALLA HEP HEPİSİNE
SEYDİŞEHİR AŞIKIYIM

HAPİSHANE ÖNÜ BAŞKA
BU YOL GİDER FARKLI AŞKA
BENDE OKUSAYDIM KEŞKE
SEYDİŞEHİR AŞIKIYIM

........tebrikler .
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 11:07:40
Düşmanlığa düşman olup durmuşsun
Kalplerde muhabbet ağı kurmuşsun
Cehalete karşı dimdik durmuşsun
“Acel’ettim kışta geldim” dermişsin
Nice hoş gülleri,bize dermişsin..

................tebrikler . sağolun.
Gerçek bahar, @Bayram Ali Bülbül
24.10.2008 10:58:19
Ümid Harun
@umidharun
24 Ekim 2008 Cuma 07:41:16
Kurtuluş yoktu imgelerden
Koyunlar hep otlanıyordu, var olan çobanla
Kurt hep açtı yine
Sen batık bir aşkın duygularını yaşıyorsun
Yosunlaşmış gemide
Çürümüş beyinlerde…
Dalgaları aşmamıştın var olan ütopyanla
Sen yok oluyordun
Böcekleşmiş ke...

Böcek imparatorluğu, @pasaimrek
24.10.2008 01:44:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.661
Şiir Okunma
287.087
Yazı Okunma
23.004
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL