Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 19:26:34

BENMİ DEDİMKİ SEV BENİ

Ben mi dedim ki sev beni
Bu sözünle gülüm, inan çok incittiniz beni
Oysa biliyordun canımın içi, seni ne kadar sevdiğimi
Seviyor bu yürek, hem divane, hem deli, hem de serseri

Gönül bu ferman dinlemiyor, arı misali ...

Ben mi dedim ki sev beni, @şair67
22.5.2009 00:59:48
Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 14:43:37
Her anında mutlu, mesut olduğum
Güzeli paylaşıp huzur bulduğum
Vatan olup bana, nefes aldığım
Nasıl sevilmez ki, halk yapan toprak

Cemil’im, oradan başlarken yaşam
Ömrüm son bulunca vuslata koşam
Senden geldim, yine senle buluşam
Nasıl sevil...

Toprak, @cemil
22.5.2009 09:23:15
Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 12:43:36
Siyah saçların
Siyah gözlerin
Bebeksi yüzün
Alımlı nadide
Yürekleri hoplatır
Edan yürüyüşün
Can alıcı bakışların
Seni göremesem de
Dudaklarında
Hayal öpücüklerim
Hep aklımdasın
Gülen yüzün
İnsancıl tavırların
Sen çok başkasın
Temiz yü...

O kendini biliyor, @mahzun
22.5.2009 01:18:38
Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 12:23:43

Umutmuş çilenin adı,
Zehirmiş hayatın tadı,
Duyulmuyor hiç feryadı,
Bu mu Hallo’nun kaderi?

Deldin Ümit’in bağrını,
Dindiremem ki ağrını,
Çektin dertlerin zorunu,
Bu mu Hallo’nun kaderi?



Halloların kaderi çilesi deşimez,değişmeyecek...

Hallo, @ümit zeki soyuduru
20.5.2009 00:12:57
Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 01:47:50
O kalbini yenile duyguları tazele
Başkasının işiyle şuursuzca hâllenme
Sû-i zana yenilip şeytanla pazarlığa girme
Kendini hünkâr Mahfili’nde görme
Sevgin bittiyse eğer hicvedip de eğlenme
Dostlarını toplayıp kendince hizipleşme
Kendini olur olm...

Öyle de olmaz ki!, @dağ gülü
22.5.2009 00:38:31
Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 01:00:56
ALLAH kuluna
Tasiyabileceginden
Fazla dert vermezmis
Senin omuzlarin
Yüregin ruhun
Ne kadar güclüymüs
Daha ne kadar yük
Kaldirabileceksin
Daha ne kadar derde
Hos gelmis sefa gelmis
Diyebileceksin
Daha ne kadarini
Yüregine sigdirabil...

___dost___, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
22.5.2009 00:14:36
Tülay Aslan
@tulayaslan
21 Mayıs 2009 Perşembe 22:55:58
canım ya nerdesin
Tülay Aslan
@tulayaslan
21 Mayıs 2009 Perşembe 21:08:17
Aldatmış beni yalan sözleriyle,
Beni anlatmış dikenli sözüyle,
Saman basmaya çalışmış gitmiş de,
Şu dünyada ben dost ararken kendime,

Dostlarım bana olmuş sanki müşkül,
Anlatır beni yalan sözleriyle,
Sadık bir dostta ararken gönlüme,
Ne müşk...

Mürşit,, @ayranci
16.5.2009 11:37:47
Tülay Aslan
@tulayaslan
21 Mayıs 2009 Perşembe 20:04:23
ŞİMŞEKLER GÖZLERİMDE (Şiirlerim)




Bir öfkenin içine düşürdüm yüreğimi.
Uzattım gökyüzüne çaresiz ellerimi
Bana yardım et diye yalvardım da tanrıya
Bırakıverdi beni alıverdi alaya.

Gökyüzünden yağmurlar boşandırdı üstüme
Rüzgârları esti...

Tülay Aslan
@tulayaslan
21 Mayıs 2009 Perşembe 19:57:16
Askere, polise evlat diyen Malatya dır,
Tozludur YOLLARIDA tozuna kurban olur,
Görmedim ben Malatya da, Vatana kurşun sıkan,
Ben onun için Malatya’yı çok seviyorum



MALATYALIYIM GURURLUYUM. BENDE ,HEMŞO.OOO. YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLARIM.TEBRİKE...

Tülay Aslan
@tulayaslan
21 Mayıs 2009 Perşembe 19:51:40
KÜSKÜNÜM,


Küskünüm sevdama, ağlattı beni,
Dertler üstüne dert yarattı bana,
Küskünüm aşkıma, sızlattı aşkım,
Akşamları sesiz yalnızlığımla,
© © © © © © ©©©©©
Küskünüm, küskünde, kendime de ben,
Dostlarım yarama mehlemde olmaz,
Sevgilim aş...

Küskünüm,, @ayranci
20.5.2009 12:38:29
Tülay Aslan
@tulayaslan
20 Mayıs 2009 Çarşamba 23:39:55
Şeytan azapta gerek bırak gönlüm üzülsün
Seni sevmek suç ise,bin parçaya bölünsün

Suçumu kabul ettim,ben sensiz de yaşarım
Senden kalan anılara kahrederim,yanarım
Kardelenler misali güneşimi ararım
Sana gelen yolları birer birer kaparım

Yür...

Şeytan azapta gerek, @hazan444
20.5.2009 13:01:02
Tülay Aslan
@tulayaslan
20 Mayıs 2009 Çarşamba 23:25:47
Yediler yediler hâlâ doymadılar
Kanımızı içseler de inanın doymayacaklar
Onlar vampirin evlatlarını bile solladılar
Bu gidişle daha da sollayacaklar
Bizde de artık ne sabır ne akıl bıraktılar
Onlar ne yaman ne akıllı politikacılar




Canı...

Tülay Aslan
@tulayaslan
20 Mayıs 2009 Çarşamba 12:57:16
Hangi yolun günahkâr, hangi sevap sesinde,
Kendini bulamadan, inancın gölgesinde.
Köşesiz çizgilerin, durup da gerisinde,
Umutlardan sevdayı, böyle yaşatmak olmaz.

Başka söze gerek yok, her söz içerisinde,
Bitmeyecek bir aşkın, sesinde nefesin...

Tülay Aslan
@tulayaslan
20 Mayıs 2009 Çarşamba 01:22:51
ESME RÜZGAR ===

Güneş çoktan batmış dağın ardında.
Oğulu kaybetmiş arı kovanda
Boşa şakır bülbül güle dalında
Sevgili çok mutlu, yaban koynunda

Esme rüzgar esme kırık dalıma
Sesim ulaşmaz ki yarin yanına.

Ömrüm boşa gitti yüreğim ağlar....

=== esme rüzgar ===, @flycan57
14.5.2009 15:58:47
Tülay Aslan
@tulayaslan
19 Mayıs 2009 Salı 21:12:47
GİTTİN GİDELİ

hangi yara acıtabilr ki bu kadar
gittin gideli kanar ellerim

...

şimdi boş bir odada çınlar durur sesin

ve kokun sinmiş köşe bucak

boynu bükük kalmış duvarda astığın resmin

...

hangi taşa bassam ayak izin

ve han...

Gittin gideli, @sahbeyit
19.5.2009 15:13:36
Tülay Aslan
@tulayaslan
19 Mayıs 2009 Salı 16:52:49

Cahildim okudum, çok şey belledim,
Bilmemek zordu, öğrenmek istedim,
Kültür deryasında, yüzmekdir derdim,
Diyar diyar ışık, saçtım da geldim...!



çok güzel şiir okudum.yüreğine sağlık dost,hoş geldin sefa geldin.yurduna.tebrik ederim.sayg...

Tülay Aslan
@tulayaslan
19 Mayıs 2009 Salı 00:38:02
Alt-üst olur akıl, her şey karışır.
Merak, öfke, sabır, sükût ve çığlık.
Bir bilinmezlikte, hisler yarışır,
Bu bilinmezlikte, bitmez karanlık.

Bekleyenler bilir ızdırâbını,
Beklemek ne demek, yalnız beklemek,
Rûhun bitmek bilmez o azâbını,
T...

Bekleyiş, @sır
18.5.2009 01:00:17
Tülay Aslan
@tulayaslan
19 Mayıs 2009 Salı 00:34:50







işte şiir işte şair kutlarım.güzeldi.emeğinize sağlık.kaleminiz daim olsun.tebrikler.saygılar.can dost.
Tülay Aslan
@tulayaslan
18 Mayıs 2009 Pazartesi 23:00:41

Aşık oldum.
Çok sevdim.
Bir güzelin kalbini çaldım.
Gözlerimi ağlattı.
Kalbimi yaraladı.
Hak ettim.
Ooh olsun.
Bana iyi oldu.
Sevilmeden seversem.
İşte sonu.
Terk edilince anladım.
Azrail’in bu bana son ihtarı.
Sevilirim sandım.
Nerden...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.148
Şiir Okunma
873.411
Yazı Okunma
63.847
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL