Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 19:09:16
Karar kıldık bulmaya Anka kuşunu Kaf’da,
Munise falcısıyla olsan da aynı safta,
Tül ile sarmalanmış bilmece kalmaz rafta,
Fikrini çalan neye sedayı sağlayarak.

Geçmişle geleceğin örgüsüne gözdük biz,
Doğacak bir umudun havasına sözdük biz,
Ha...

Tülay Aslan
@tulayaslan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 00:17:21

Bana ne diyemem(!)

Belki bir gün!
Bana da
Dokunur
Doğru olursan
Yararı!

Eğer ki(!)

Eğri olursan
Belki bir gün!
Bana da
Dokunur
Zararı!


kutlaeım şairem harikaydı.emeğine sağlık,kalemin daim olsun,tebrikler saygılar.
Eğer ki!!!, @dağ gülü
24.5.2009 21:54:52
Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 23:23:20

Unutma Beni!

Yarenim, gül yüzlü dostum, sevdiğim
Ne olur unutma, unutma beni.
Uğruna ben her şeyim, canım koyduğum
Ne olur unutma, unutma beni,

Çiçeklerim solup gelmeden güzüm,
Ateşin içinde yanan bir közüm,
Seni sevmek benim en gü...

Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 23:03:33
İmgelerimde değil,
Benzettiğim varlıklarda ara esas çığlıklarımı
Her gün pencerene konan güvercinlerde değil
Güvercinlerin gagasında taşıdıkları mektuplarda ara
Kumsala vuran martıların kanadında değil
O martıların bakışlarındaki yalvarışlarda...

Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 21:55:12
Sevgimi pekiştirdim,iliştirdim tümceye
Çalımlanır cümleler,imgesine konarım
Bırak yar kaprisleri,gidelim eğlenceye
Şairlere özlem var,güzel sevgi kararım

Sevda kervanı nazlı,aday olur sancıya
Ak gölüme sevgili,göllen bende pınarım
Felekten iz...

Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 21:40:35
şiir düştü düşüme



aslında diye başlayan cümlelerde kaybolursun
farkettim ki derken yanılgılarında kahrolursun
meğerse ve keşke var hep sözcüklerinde.

bunlara bağımlı yaşadın tedavisiz ömrünce...

kelimelerini koydum döşüme
şiir düştü d...

Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 18:56:05

Çaresizliğe bir umut
Yoksulluğa
Bir neden
Bulabilir miyim ben
Kim sorar niye neden
Acıyan bu gönlüm
Bir gün diner mi bilmem
Suskunum durgun denizler gibi
Çaresizim kurumuş dallar gibi
Bir gün yeşerir mi umutlar
Taze çiçekler gib...

Umut, @AYSE 09
23.5.2009 07:35:13
Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 18:52:33

Kaç sene oldu geleli
İşte geldim gidiyorum,
Altımda bir boz yeleli,
İşte geldim gidiyorum.

Hastalıktan sayrılıktan,
Bizar oldum ayrılıktan,
Ayrılmadan doğruluktan,
İşte geldim gidiyorum.

Akite uymadı sözüm,
Yaştan kurtulmadı gözüm,
Ha...

Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 12:59:41
Duyuramaz sesini, yüreği yanan kor’du,
O’nu buldu krizler, Dünyada işi zordu…
Zor şartlarda bu hayat, bir Asır gibi yordu,
-----Emeğe saygı yoktur, birileri yiyordu,
-----İstismar yapılırken, kader sürün! diyordu.

Kaynak mı bitti birden, yoks...

Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 09:43:44
YÜREKSİZİM

[ italik


Ellerini arıyor ellerim
Gözlerine hasret bu yüreğim
Neden yaptın bunu sevgilim
Niye terk ettin?
Sonsuzluk kadar uzaksın şimdi bana,
Pişmanlıklar neye yarar bundan sonra
Gözyaşlarım damla damla,
Yüreğime akıttıktan ...

Yüreksizim, @lineerprimus
24.5.2009 09:35:37
Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 03:11:00
Bak işte geçip gitti yıllar.
On beş yılı bitirdik,
İnşallah daha nice yıllar var.
Sevgimizi tüketmeden,
Dostluğumuzu yitirmeden,
Güven üstüne kurulu,
Zorluklarda yıkılmayan,
Yaşattığın mutluluğa,
Birtanem teşekkürler...


Çok harika daha y...

Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 03:00:58

ŞİMDİ GİDİYORSUN

şimdi gidiyorsun
artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak

koşar adım yürümeyeceğim
sana gelen yollarda
ve aynı kaldırımda buluşmayacak
ayak izlerimiz...
şimdi gidiyorsun
daha bi acıyacak demliğimde çayım
içim daha bir a...

Şimdi gidiyorsun, @sahbeyit
22.5.2009 11:26:45
Tülay Aslan
@tulayaslan
24 Mayıs 2009 Pazar 02:24:29
çığlık çığlığa susarken
sana söyleyemediğim şiirlerim
ve kanatırken ufku gidişin
kırık bir kaleme sakladığım sevdam oldun kimi zaman
...
ben seni ıssız akşamlarda sevdim
tutamadığım ellerini sevdim
bakamadığım gözlerini..

ŞİİR BU.SES BU.ÖTE...

Tülay Aslan
@tulayaslan
23 Mayıs 2009 Cumartesi 20:24:15
sen yanımda olmasanda yüreğimdesin

anlatılan aşk bir romanı çağladı

nefesimi yettiği kadar ve ömrün bittiği yerde

unuturum dedim senden başka sevmedim

hayat dalında kırılan yaprak oldum

aman der gibi içimden sonra üzülmüştüm

boynu...

Tülay Aslan
@tulayaslan
23 Mayıs 2009 Cumartesi 20:10:01
SOLDURMA ELDE

Nü sevda yaşamak mıydım
Sulardan çıkmayan
Sımsıkı sarılıp
Boşalan kucaklarda,

Bir silgi alsam
Siler mi bilmem
Kalbime kitlenmiş
Kirli elleri......

Bir feryattı belki tanımadıgına
Köle etme kendini çirkinlik ocagına
Y...

Soldurma elde, @KALPSIZIM
22.5.2009 14:13:58
Tülay Aslan
@tulayaslan
23 Mayıs 2009 Cumartesi 20:07:28
__AĞIR SEVDİM__



Güvenilmezmiş,bilirdimde
Ne bileyim güvendim işte....!!
Ben büyük sevdim
Ağır sevdim
Sevdim de
İhanetini gördüm....!!

Sözlerin değil,yüreğin sevdi sandım
Bir damla sevgiye kandım
Ben kötü sevdim
Kötüyü sevdim
Sevdim...

Tülay Aslan
@tulayaslan
23 Mayıs 2009 Cumartesi 20:04:39
AĞLAMA GÖZLERİM

Su yangın,ateş buz,çöl kutup,
Dayanmıyor kahrolası bu yürek.
Kolay mı sanıyorsun hüzünlerde,
Senden kopmak,ayrılmak.

Buldum sanırken samanyolunda,
Yön veren Çoban Yıldızı’mı.
Kalan yaşamımı da kaybettim,
Pusulasız,dümensi...

Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 22:41:13
Sensiz buraların artık tadı yok
İçimde özlemin dağ kadar çok
Senin gibi dost gerçekten de yok
Nereye gittin dostum HÜZNÜ

Göz yaşım sel oldu botana karıştı
Feryadım da cudi dağlarını aştı
Benim acıma tüm dostlar şaştı
Nereye gittin dostum HÜZ...

Nereye dostum, @salih durmuş
21.5.2009 07:40:48
Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 21:20:36
SUSKUN


-Bugün günlerden ne?

-Zifiri...

-Yine mi...


Ruhuna bir şiir çalınmış en katısından
Meğer ölüm iyiliğiymiş giydiğin huzur
"Her şey biter ve gömülür..." demiş ya şair...
Ama yaklaşan sadece usul bir karartı
Biliyorum içindek...

Suskun, @@cemre@
15.4.2009 17:14:39
Tülay Aslan
@tulayaslan
22 Mayıs 2009 Cuma 20:14:55
Kurur damak ve dil
Boyun büker karanfil
Çardakta sefil

Kalmadı sanırsın saraylar
Krallara,şahlara
Günde kaç kadın doğar ah’lara
Kurar kendi içinde harem’ini
Yatar yeni günahlara

Gülsuyuyla yıkanır gümüş tenim
Güller açılınca artar kederi...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.098
Şiir Okunma
873.197
Yazı Okunma
63.827
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL