(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESİNTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESİNTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurt dağlara çekildi Hışır yok tay Gece karanlık yol karlı Eşkin git tay
Bir tatlı bahardır gelen Çatlatırcasına koş tay Vadettiğin cennetti kalan Ümitsiz olma tay güzel bir şiirdi.Herzaman insanın güvende olması insanı ve yahut bir canlıyı müteesir eder güzel şiirleriizi devemını dilerim yüreğinize kalemineize sağlık...
Tayları bebeklere benzetirim ben, hayata gözlerini yeni açan.Yeni başlayan ve sürüp gidecek olan ve büyüdükçe hayalleri büyüyen. Umut yaşamın en önemli dalıdır kesmedikçe.Öz anlatım çok şey anlatır çoğu zaman,kaleminize bereket yağsın her zaman.
dışarıda hava yağıyor soğuk kısa olmuş ama çıkmış şiirden en güzel tomurcuk ümütsiz değilim cebimde bu şiir varken sayın şair teşekür ederim doldurdum baharı ceplerime borcum ne?
YİNE NÜKTELİ VE VECİZ HER OKUYANA GÖRE ÖZEL BİR ANLAMI OLAN GÜZEL ÇALIŞMANIZI KUTLUYORUM BU VESİLE İLE KURBAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR HUZUR MUTLULUK VE HER ŞEYİN GÖNLÜZE GÖRE OLMASINI DİLİYORUM ALLAHA EMANET OLUN
Bir tatlı bahardır gelen Çatlatırcasına koş tay Vadettiğin cennetti kalan Ümitsiz olma tay
Koştura koştura çatlattığım Mavi yeleli tayların sürgününde Ayartıyorum bir aralık akşamını Ayartıyorum kısa saçlarının perçeminde Denize vuruyorum kendimi Elim yüzüm sen içinde
Bir tatlı bahardır gelen Çatlatırcasına koş tay Vadettiğin cennetti kalan Ümitsiz olma tay
Umutsuz olmak yaşamdan vazgeçmek değil midir. Oysa biz her şekilde umudu yüreğimize yüklemeliyiz tıpkı dli taylar gibi
Çok güzel bir o kadar da özel bir şiir ve anlatım idi. Uzun zaman ayrı kaldım şiirlerinizden istemeyerek. Geldiğimde gerçek anlamda şiirleri okumak beni mutlu etti.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize. Teşekkür ediyorum paylaşımınıza ve duyarlılığınıza.
deli fişek taylar gibi uçan dolun/aylar gibi sevdalar yaşadım ben de gelip geçen aylar gibi... Güzel ve özlü şiir.Evini var.İçi boş kabak çekirdeği değil.Saygılar...
Şaban Aktaş tarafından 12/5/2008 9:53:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kurt dağlara çekildi Hışır yok tay Gece karanlık yol karlı Eşkin git tay
Bir tatlı bahardır gelen Çatlatırcasına koş tay Vadettiğin cennetti kalan Ümitsiz olma tay tayı koşturmussunuz ümitlerinizin peşinden....umarım bulurda gelir......taydan kastım sevginizin peşinden ümitlerinizi koşturmussunuz.........tebrikler...kısa derin anlatım tebrikler...........
Kurt dağlara çekildi Hışır yok tay Gece karanlık yol karlı Eşkin git tay
Bir tatlı bahardır gelen Çatlatırcasına koş tay Vadettiğin cennetti kalan Ümitsiz olma tay ********************************** İnsan ümit ettiği sürece vardır ve bu ümitlerinin ardında durmadan,yorulmadan koşmalıdır. Kısacık çok tatlı ve anlam dolu dizelerinizi okumaktan büyük keyif aldım. Selam ve saygılar..
Bir tatlı bahardır gelen Çatlatırcasına koş tay Vadettiğin cennetti kalan Ümitsiz olma tay ------------------------------- Atalarımın yiğitliğini,imparatorluğunu sırtında taşıyan atın tayına nal olam. Şiiri ve resmi beğendim. Yalnız şurasını unutmamak gerekir;kurt atlı Türk'ün yol göstericisidir.
Güneş hep aynı noktadan, aynı yerden doğar güne Bulutsa bir perdedir sadece güneşe rüzgârın hakimiyetinde Aslolan güneşse, ki öyledir..Güneş doğduğu an bulut çekip gitmek zorundadır geldiği yere..
Dilerim doğru anlayabilmiş ve yorumlayabilmişimdir şiiri Sevgili Harun:)
Hışır yok tay
Gece karanlık yol karlı
Eşkin git tay
Bir tatlı bahardır gelen
Çatlatırcasına koş tay
Vadettiğin cennetti kalan
Ümitsiz olma tay
güzel bir şiirdi.Herzaman insanın güvende olması insanı ve yahut bir canlıyı müteesir eder güzel şiirleriizi devemını dilerim yüreğinize kalemineize sağlık...