(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞANLIURFA DİZELERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞANLIURFA DİZELERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi budur sana olan, Peygamberler sende olan, İlahiye aşık olan, Aşığınım ŞANLIURFAM.
Vallah bende aşığım Şanlı Urfaya harika bir şiir okudum kalemin kudreti hiç bitmesin....
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
"Maraş'ım Kahraman, Urfa'mız şanlı Sevin ey milletim tarihin canlı..." diye başlayan bir şiirimi hatırlattı bana güzel şiiriniz...çok beğendim...yürekten kutlarım...teşekkürler...sevgi ve selamlar...
Peygamberler şehrine,balıklı göle,kutsal makamlara ve Şanlılık madalyasını hak eden vatan savunması kahramanlığına kurban olduğum Şanlıurfa diyarına ve şairine selam ve saygılar.
Ayn-ı Zeliha’dır hep seninle, Eyübüdür camiisiyle, Gönüllerin dizesiyle, Kalbimdesin ŞANLIURFAM. ======================= Peygamberler şehri Şanlı Urfa .. Ne aşklar yaşanmış...yüreklerde . Herşeyi güzel hele balıklı gölüyle .. Dans ederler suda ...Balıklar . Tebrikler ...Değerli Şair Dost ..
Efendim o Kerkük'ü biz cennet bilirdik Şu anda yakılıp yıkılıp Amerika'nın sömürgesinde Allah düşmana fırsat vermesin Urfa kültür zengini bir şehir İbrahim aleyhisselamın kanıtı bir tarihi kalıntı
Beğeniyle okudum Aşk ateşinde güller açan bir şehir O mancılıkla o ateşe herkezin düşmesi temennisiyle......kutluyorum emeği ve şairi...sonsuz saygımla
Bilgece tülay bilgin tarafından 11/28/2008 11:25:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi budur sana olan,
Peygamberler sende olan,
İlahiye aşık olan,
Aşığınım ŞANLIURFAM.
tebrik ederim urfayı seven gönlünüzü kutlarım selamlarımla.