Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Özlem Tarhan

Özlem Tarhan

@ozlem-tarhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ocak 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
17 Ağustos 2014 Pazar 15:19:22
Son günlerde okuduğum en güzel ve en içli şiirdi. .

Tebriklerim ve saygımla. .
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
12 Ağustos 2014 Salı 12:20:24
Hoş geldiniz sen ve güzel siirin sevgili Hicran..
Nerelerdeydiniz!

Öpüyorum kocaman. .
Sevgimle. .
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
8 Ağustos 2014 Cuma 14:21:11
Tesadüf eseri keşfettigim kaleminiz müthiş derecede mutlu etti beni; çok akıcı ve ayakları yere sağlam basan bir uslubunuz var..

Teşekkürler şiir için. .

Nicelerine. .

Tebriklerim ve saygimla. .
Aselya, @Yadigar Ünver
8.8.2014 00:04:29
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
8 Ağustos 2014 Cuma 10:49:09
Son zamanlarda okuyup etkilendiklerimin başında geliyor bu siir; yazdıran yüreğin, yazan ellerin dert görmesin arkadaşım.

Tebriklerim ve sevgimle...
_nafile_, @NÜS
7.8.2014 02:46:21
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
7 Ağustos 2014 Perşembe 16:46:08
" kaç demlik su boğdu vazolar. ."
Kisilestirme'den yola çıkılmış mükemmel bir söylem!
Uzun yıllar çıkmayacak aklımdan. .
Ki şiir zaten çok özel. .

Saygımla. .
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
7 Ağustos 2014 Perşembe 10:47:26
Varlığı çok güzel sevgili Sera; şiirlerinse ayrı bir güzel. .
Hepsi de ince bir ruhun yansimasi; biliyorum..

Eksik olma hiç. .

Sevgimle. .
Heyula, @sera.
4.4.2014 11:22:47
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
6 Ağustos 2014 Çarşamba 12:22:18
Dokusuyla, dokundurmalariyla ve kendine güveniyle harikaydı şiir! Tüm sol ve insanî yaralarımıza parmak basmışsiniz; tesekkur ve tebriklerimle. ..

Günü geldiğinde; aldığımız yaralar kadar kahrolmalari dileğimle. .!

Saygımla Serhat Bey..
Sağlama, @Serhat AKDENİZ
6.8.2014 12:05:40
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
5 Ağustos 2014 Salı 23:52:20
Özellikle ilk bölüm çok güzel. .

Hoş geldiniz. .
Yağmur, @Esmina ESENEL
5.8.2014 23:42:31
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
5 Ağustos 2014 Salı 05:41:50
Hüzün ve isyan öyle net ve yakıcı işlemiş ki dizelere, ürperdim inanın okurken; kaç kez okudum hatırlamıyorum! Bu konuda okuduğum en güzel şiirdi diyebilirim tereddütsüz.

Saygımla Aydın Bey..
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
5 Ağustos 2014 Salı 00:23:42
Aşktan bîhaberlerle öylesine tüketiyoruz aşkı. .
Sonra da günah keçisi ilân ediyoruz onu; kabak gibi biz dururken hem de!

Yeniden ve yeniden okumak güzeldi siirinizi. .

Saygımla. .
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
3 Ağustos 2014 Pazar 17:37:47
Dolu dolu siir; boşluklarımızı ortaya seren şiir. .
Cesur ve içten olabildiğince. ..

Günün kutlu olsun sevgili Nilgün. .

Nicelerine..
Teşekkür ederim, @Nil Gün
2.8.2014 10:56:26
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
3 Ağustos 2014 Pazar 13:32:07
Çağrışımı oldukça zengin ve yerini fazlasıyla hak eden şiiriniz için tebriklerimi bırakıyorum. .

Saygımla. .
Sus öylece, @uytun
2.8.2014 17:02:04
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
2 Ağustos 2014 Cumartesi 13:22:57
Derin bir ironi var sanki siirde; birileri bize buzdan mavilikleri insanlık ve umutmuş gibi diretiyor; algılarimizla oynuyor; sonra da o buzla önce içimizdeki, ardindan dışımızdaki tüm güzellikleri yok ediyoruz!

Ama o oranda artıyor maalesef ahkâm...

Sünnetsiz yerler, @A.Y Borke
2.8.2014 13:10:12
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
2 Ağustos 2014 Cumartesi 00:58:14
Ne kadar duru ve içten bir şiir!
Duygusunu iliklerimde hissettim âdeta!

Teşekkürler bu güzel dizeler için. .

Saygımla. .
Dağ çiçeğim, @Kızıl Gazel
2.8.2014 00:46:22
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
30 Temmuz 2014 Çarşamba 03:26:22
Yaraları sızlatan şiir. .

Saygımla. .
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
28 Temmuz 2014 Pazartesi 18:24:27
Güzel bir şiir. .

Hoş geldiniz. .
Asıl, @tebdil
28.7.2014 17:29:20
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
28 Temmuz 2014 Pazartesi 12:44:12
Öz siir; bu yüzden de kıymetli. .

Mutlu bayramlariniz olsun.
Saygımla. .
Başı sonu belli, @düştenadam
9.5.2013 20:12:17
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
27 Temmuz 2014 Pazar 19:54:02
Baba..
İnsanın ardındaki dağ..
Gitti mi büyüyüveren çocukluk..
Ve koca bir boşluk ki; benzemez hiçbir şeye..

Ruhu şad olsun bütün babaların. .

Saygımla. .
Baba, @Rampaların Ustası
27.7.2014 18:38:43
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
27 Temmuz 2014 Pazar 00:04:32
Aynen söylediğim gibi; tekrar tebrikler. .
Günün kutlu olsun şiir!

Saygımla. .
Özlem Tarhan
@ozlem-tarhan
26 Temmuz 2014 Cumartesi 01:41:59
Âhengine ve hiç düşmeyen temposuna bayıldım şiirin!
Öyle ki; derinden derine bir musiki üflüyor hem kulağa hem ruha..

Az ve öz yazıyorsunuz; bekledigimize de değiyor..
Ve bunun üzerine başka şiir okunmaz bu gece diyor iç sesim!

Ikinci bir te...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
53.611
Şiir Okunma
304.892
Yazı Okunma
10.184
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL