Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
6 Haziran 2009 Cumartesi 14:18:00
Mükemel bir çalışma okudum usta kalemden.Cam gözlü yürek alın yazısına ışık tutarak aşkı görüntülemiş.Yazılınca silinmesi imkansız.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
neneh.
@neneh-
6 Haziran 2009 Cumartesi 14:00:35
Ne müthiş bir sevda Allah'ım.Zamanla birlikte her şey maziye gömülür .Oysa gerçek sevdalar maziye gömülmez.Üzeri hafif küllenir.Her hatırlamada küller aralanır ve yürek yeniden alevlenir.Bu şiir de öyle bir sevdayı dile getirmiş iste.Yüreğinize sağl...

neneh.
@neneh-
6 Haziran 2009 Cumartesi 13:54:49
Güzeldi,akıcıydı.Hayatın içinden .Haz alarak okuudum.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
neneh.
@neneh-
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:19:13
:) muhteşemsiniz.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
Cimri enişte, @havva keskin
6.6.2009 07:20:24
neneh.
@neneh-
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:12:35
Harika bir çalışma.Gönlümü fethettiniz.Allah razı olsun.İyiki gördüm şiir bahçenizi.Artık takipçisiyim güzel çalışmalarınızın.Kutluyorum.Saygılar.
Yine bir pazartesi, @zkf
15.4.2009 14:28:50
neneh.
@neneh-
6 Haziran 2009 Cumartesi 10:15:42
Yine mükemmel bir anlatım,Yürekten çağlamış.Araştırmalar bir harika.Yazan ellere sağlık.Amasya'ya ve onu dile getiren Ozana Selam olsun.
neneh.
@neneh-
6 Haziran 2009 Cumartesi 10:12:29
Benzetmeler ve tasvir şahane.Güzel bir çalışma olmuş.Kaleminiz hiç susmasın.Gönlünüze sağlık.Yorum da bir harika.Saygılar.
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 19:13:06
Bu ne sevgi.Bu ne serzeniş Yarabbim.Kıymet bilmeyen için değermi acaba?Ama gönül ferman dinlemiyor belliki.En başta sağlık olsaydı da yürekler burkulmasaydı.Saygılar Değerli Ozan .Kaleminiz hiç susmasın.
Buruk dilek, @OZAN AKAR
5.6.2009 00:06:21
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 19:02:51
İstanbul dünya harkası İstanbul.Harika bir çalışma sunmuş bizlere.Yüreğinize sağlık usta kalem.Kaleminiz her daim yazsın.Saygılar.
Istanbul, @AhmetÇelik
5.6.2009 01:48:11
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 18:46:45
Harika bir şiir usta kalemden.Yürek yangınlarda huzme huzme akmış adeta dizeler.Kaleminiz daim olsun.Saygılar üstad.
Harı küllerde, @HALİLİM
5.5.2009 10:23:45
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 17:28:04
Ozanca yazmayı şiar edinmiş.
Kalbinden geçeni sıraya dizmiş.
Kalem ile ona şekiller vermiş.
Ustaca yazan bir şairsiniz siz.

Üstadım.Engin gönlünüzün meyvesi muhteşemdi üstadımYüreğinize sağlık.Kaleminiz hiç susmasın.Saygılar sunuyorum.
Biriyim, @ZEKİ TOMBUL
5.6.2009 00:05:16
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 16:25:59
Can arkadaşım yine güzel bir çalışma paylaşmışsın bizlerle.Gönlüne sağlık.Galiba bir şeyleri yanlış dile getiriyoruz.Bu yüzden de yanlış anlaşılıyoruz.İşin tuhafı bizi sorgulayanlar da olayın anlatımını beceremiyorlar.Ve sanki kasıtlıymışız gibi suçl...

neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 16:15:46
Mükemmel sevgili şair.Gözlerim yaşardı şiirinizi okurken.Kurtuluş savaşımızı omuz omuza vermişken bu sadistlik niye diye hep düşünmüşümdür.Ayrı gayrı yok.Biz varız.Birlikteliğimiz var.Unutmayalım bu topraklarda dış güçlerin gözü var.Neden bu bölük pö...

B i l m e l i s i n, @kempol
5.6.2009 02:19:11
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 13:31:07
Mükemmel bir şiir kutlarım.Güllerinizin hiç solmaması dileği ile.Saygılar usta kalem saygılar.
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 13:28:44
Her yol vade yetince ölüme çıkıyor.Ölmeden yeniden doğulmuyor.Biri bitecek ki diğeri başlasın.Güzel başlangıçlar olur inşallah.Kaleminiz hiç susmasın Üstadım.Saygılar.
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 13:25:06
Usta kalemden güzel bir çalışma okudum yine.Akıcı duygu dolu dizeler.Kaleminiz hiç susmasın.Saygılar.
Sevmek, @ahmet umut
4.6.2009 20:14:28
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 13:23:12
İçindeki çocuğu öldürmemesi lazım.Yaptıklarımız sadece bizleri değil sevenlerimizi de etkiliyor maalesef.Kendi hayatını güzel yaşasın bari inşallah.Çok hüzünlendim çok değerli şair.Maalesef suçu var yada yok çekenlerle birlikte çekmek de kötü.Kalemin...

Çalıntı çocukluğum, @cemil
5.6.2009 12:42:51
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 12:57:14
Yağlı urgan heyacanlı.
Bu itler hep dokuz canlı.
Şerefsizi de beslerler.
Ağlamaklı hep imralı.

Yüreğinize sağlık üstad.Kaleminiz daim olsun.Saygılar sunuyorum.
İpte, @kocakurtsoylum
5.6.2009 06:19:20
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 12:49:02
O adam; adam gibi adammış vesselam.Hayattan etkilenen,hayatı yönlendiren bir adam.Yüreğinize sağlık Üstad.Umarım bu diziyi uzun süre kaleminizden okuruz.Kaleminiz hiç susmasın.Saygılar sunuyorum.

neneh. tarafından 6/5/2009 12:49:38 PM zamanında d...

O adam-16, @zekibekar
4.6.2009 14:44:12
neneh.
@neneh-
5 Haziran 2009 Cuma 12:10:32
Geç farkettim ama Şiirlar bir harika.İyi ki farkettim.Bu güzellikleri gördüm.Kaleminiz hiç susmasın ozan.Saygılar.
Bilmem, @Ozan Şerafettin Hansu
3.6.2009 21:20:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.221
Şiir Okunma
1.348.310
Yazı Okunma
99.159
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL