Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 18:44:26
Muhteşem bir yürek sesi.Güzel anlar saniyelik, hüzün ve hasret kokan anlar uzun geçiyor insana...Kaleminiz daim olsun efendim.Şaire sevinç olduğu gibi hüzün de yazdırıyor işte.Güzel günler dileği ile Usta kalemi selamlıyorum.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 15:02:16
Muhteşem!...Seven yüreğe selam olsun.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 13:23:35
Muhteşem!..Kaleminz daim çağlasın Usta Kalem.Saygılarımla.
Hac ve ötesi, @exani
23.10.2009 22:54:20
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 13:21:47
Anlamlı hem de çok...Seçilen belli de seçen kim orası belli değil işte.Saygılarımla.
Cumhuriyyet, @exani
28.10.2009 10:47:17
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 13:07:26
:) muhteşemdi.Var olunuz.Saygılarımı sunuyorum üstadım.

neneh. tarafından 10/31/2009 1:07:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 13:04:42
Süper... Süper.......Muhteşem!..........Var olunuz efendim.Kısacık da olsa çok şey anlatıyor.Buram buram tarih..........Saygılarımı sunuyorum üstadım.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 10:28:49
Hüzün dolu dizeler...Adını söyleyemediği insanla dertleşmek adına muhteşem.Yoğun duygularla sarılmış şiiriniz yaktı yüreğimi.İçinizdeki çocuğun daima yaşaması dileklerimle kutluyorum efendim.aygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 10:13:50
Muhteşem bir yürek sesiydi.Daima seven yüreğe selam olsun.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 10:12:14
Yüreğiniz dert görmesin üstadım.Muhteşem yine.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 10:08:30
Har zamanki gibi muhteşem!.....Sizi yorum yazmasam da devamlı okuyorum üstadım.Takipteyim.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
31 Ekim 2009 Cumartesi 10:06:49
Muhteşem tanımlamalarla çepe çevre örülmüş beyitler.Kutluyorum Usta Kalemi.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.

HUZUR

Allah’a teslim olmak diz kırıp secde etmek
Zikri fikir yaparak yalnızda ona gitmek
neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 20:47:15
Kısa, öz ve muhteşem.Kutluyorum.Saygılar.
Sevgi, @HALİME ALTUĞ
3.9.2009 14:33:28
neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 20:39:15
Muhteşem!..Kutluyorum yazan yüreği.Saygılarımla.
Ahh be ustam... ah!, @dağ gülü
30.10.2009 06:22:08
neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 20:24:12
Toz pembe bir dünya...Ne güzel bir hayal...Ama yüreğim ferahladı sanki birden...Böyle bir dünya düşünülüyorsa eğer neden olmasın?Kutluyorum efendim Barış ve huzura yol veren yüreğinizi.Saygılarımla.Ölüm olsa da sonunda olsun ama mutlaka huzur olsun.S...

neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 20:17:38
Bir musibet kırk nasihatten evladır diye bekler büyüklerimiz.O yüzden her an tehlike çanları çalıp kulakları tırmalamakta...Her gün tedirginiz.Bir sonraki gün bir önceki günden kötü gelecek diye.İç açıcı hiç bir şey kalmamış ki?Nefsi hu.. zamanı...ta...

Söyleyin bana, @erdal_dursun
23.10.2009 14:44:41
neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 19:57:16
Muhteşem!..Duygu yoğunluğu yüksek bir şiir.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

Eger bu dünyada sen olmasaydın

Manası olmazdı baharın, kışın
Ne esen rüzgarın nede yağışın.
Buz tutup donardı belki bakışım,
Eger bu dünyada sen olmasay...

neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 19:49:47
Muhteşem!..Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Muallim, @H.İbrahim SAKARYA
30.10.2009 09:11:26
neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 14:14:33
Şarkta bilgi garpta akıl.
Düşünmüyor Arap da kıl.
Tembel tembel yaşar iken.
Tut sen ince kuma takıl.

deyiverdim.Ne de güzel tutuşmuşlar ele ele baba evlat misali.

Şiir de resim de muhteşem efendim.Saygılar Sunuyorum Usta Kaleme.
Arap: halin harap!, @MustafaCeylan
30.10.2009 00:30:02
neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 13:36:37
Çok güzel bir yürek sesi.Kutluyorum duyarlı yüreği.Saygılarımla.
Cumhuriyet, @ağla yüreğim
29.10.2009 01:26:10
neneh.
@neneh-
30 Ekim 2009 Cuma 11:42:01
Esaslı bir şiir!..Zaten barışığız kardeşler hep yürekten.Çeksin kırılası ellerini kanlı siyonizm.Yahudi maşaları çıksın aradan.Körüklemesinler uydurdukları ayrılık saçmalıklarını.Bu ülke hepimizi saracak kadar geniş.Aramızdaki hoşgörü alabildiğince k...

Göçebe, @Ali Ekber Hırlak
30.10.2009 11:29:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.245
Şiir Okunma
1.348.441
Yazı Okunma
99.165
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL