Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 13:19:08
Güzelliğin on par'etmez
Bu bendeki aşk olmasa;
Eğlenecek yer bulaman,
Gönlümdeki köşk olmasa

der gibiydi muhteşem dizeleriniz.Kutluyorum yürek sesinizi efendim.Alkışlarımı bıraktım sayfanıza.Saygılarımla.
Ah be sevdalım, @MıSRaDaN
2.11.2009 16:14:28
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:47:55
Yine muhteşem!..Hasret çiçekleri vuslat çiçekleri olur inşallah Usta Kalem.Saygılarımı sunuyorum efendim.
Hasret çiçeği, @AhmetÇelik
3.11.2009 01:40:37
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:45:13
Nasihat muhteşem! Yüreğinize sağlık üstadım.Saygılarımla.
Dededen gençlere, @feyzi kanra
2.11.2009 21:13:43
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:43:23
Mahir kaleminiz daim çağlasın.Güzel bir yürek sesi.Zarif dizelerinizi beğeni ile okudum.Saygılarımla efendim.
El ele sitede.?, @şiirindili
2.11.2009 00:00:15
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:40:52
Ömürden bir yaz daha gitti...Yürek kırgın biraz sanıyorum.Sağlıkla inşallah nice bahar ve yazlara.Saygılarımı Sunuyorum Usta Kaleme.Var olunuz efendim güzel bir yürek sesiydi.
Son bahar esintileri, @kempol
14.10.2009 00:56:08
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:26:13
Muhteşem bir yürek sesi.Yıldızlar yağsın üstüne rahmet olarak inşallah anacığınızın.Kutluyorum yüreğinizi.Saygılarımla.
Gittin gideli, @sahaf
3.11.2009 00:37:28
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:24:40
Of sahte sevdalar of!...Ne güzel bir şiir ne güzel bir yorum.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:22:16
Canlanan anılar muhteşem bir yürek sesi oluşturmuş Üstadın kalemiyle.Var olun üstadım.Saygılarımla.
Sevdanın ardından, @tekfuri
3.11.2009 00:21:40
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:18:32
Hüzün dolu bir yürek sesi dokundu yüreğime adeta.Muhteşemdi efendim.Kutluyorum.Saygılarımla.
Ömrüm'ün . . ., @eMİNeYZAMAN
3.11.2009 00:00:28
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:16:54
Muhteşem!..Dağları bile dile getiren Üstadı kutluyorum efendim.Saygılar sunuyorum.
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 10:49:07
Muhteşemdi şiir hem edebi hem de anlam yönünde.Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 21:19:48
Cehaletin kök saldığı bir zamanda işkence ve zulümlerin kol gezdiği dönemde bir ışık doğdu ta yücelerden.Tüm Aleme rahmet olarak gönderilmişti İki Cihan Güneşi...Muhteşem bir yürek sesiyle iki dönemin kıyaslaması yapılmış.Kaleminiz daim çağlasın Üst...

neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 17:59:19
Kadın gözüyle ağlar, erkek özüyle ağlar...Gözden akan yaşlar insanı rahatlatır.Özden yaş akmadığı için keder yürekte kalır.Muhteşemdi dizeleriniz Üstadım.Saygılarımı sunuyorum.
Erkeğim ya !..., @tekfuri
2.11.2009 01:52:20
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 17:55:21
MUhteşem!..

Fani idi ne çok işler başardı.
Bakiye göçmese hale şaşardı.
Cehaleti boğar ufku aşardı.
Yüreklerde şimdi Mustafa Kemal.

Saygılarımı Sundum Usta Kaleme.Var olunuz efendim.
Mustafa kemal, @ahmet umut
2.11.2009 16:35:16
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 17:45:49
Muhteşemdi yürek sesiniz.Benim cocukluğumda da horoz şekerleri vardı.Ben de onlarda yaşarım çocukluk yıllarımı.Kutluyorum efendim.Saygılarımla...

Horoz şekerim bitmiş çubukları elimde.
Göz yaşlarım sel olmuş solmuş gonca gülüm de.
Yaş gitmiş dur...

Şemsiye çikolatam, @Serap Baycan
2.11.2009 02:59:12
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 17:25:20
Yüreğiniz dert görmesin efendim.Muhteşem bir şiir.Saygılarımı sundum Usta Kaleme.
S e s l e n i ş__1, @lazuşağı
21.10.2009 00:01:11
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 17:15:01
Muhteşem!..Muhteşem!..Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.

Bundan sonra kapıma, Hızır gelse ne fayda.
Islak gülüşüm kaldı paslanmış demir rayda
Gözüm olmadı ki hiç, han, hamam ve sarayda.
Kader oyunu beni getirdi bak tuşuna

neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 16:09:58
Muhteşem!..Kutluyorum.saygılarımla.
Kâbus, @güşe
2.11.2009 00:04:54
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 15:26:35
Allah acil şifalar versin efendim.Şiir muhteşem.Kutluyorum vefalı torunu.Saygılarımla.
Nenem, @akturk_emin
2.11.2009 08:22:38
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 14:42:52
:) İğnenin deliğinden Hindistan'ı gören bir yüreğe ne dersiniz?Güzeldi dizeleriniz.Saygılar.
., @yavuz tatar
2.11.2009 00:12:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.297
Şiir Okunma
1.348.896
Yazı Okunma
99.173
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL