Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:02:41
Muhteşem!.....Çok duygulandım çook..Hayat işte.. İlk baharları olduğu müddetçe sonbaharları da var tabiki...Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:00:46
Yüreğiniz dert görmesin efendim.Şiiri okurken ben de daldım gittim adeta.Hissettiren yüreği kutluyorum.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 09:59:17
Muhteşem!..Yüreğinize sağlık Usta Kalem.Güzel ilimizi çok güzel anmışsınız.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Sivasım, @ZEKİ TOMBUL
27.10.2009 00:04:48
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 09:56:55
Üstaddan çok hoş ve naif dizeler.Kutluyorum seven ve sevdaları uğruna çağıldayan aşık yüreği.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 09:54:35
Çok hoş bir şiir okudum kaleminizden efendim.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Kaderim bu, @GECE10
27.10.2009 00:03:17
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 09:53:16
Yüreğinize sağlık üstadım.Muhteşem !..Saygılarımı sunuyorum efendim.
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 09:51:32
Güzel bir yürek sesi güzel bir yorum.Şairler, şair yürekler hiç susmasın.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Sustum bak, @yigitce2007
27.10.2009 00:00:14
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 17:29:06
Muhteşem!..Sevdiğine halini arzetmiş seven yürek.Zevkle okudum üstadım.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 17:11:33
Kutluyorum yürek dizelerinizi.Kaleminiz daim olsun efendim.saygılrımla.
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 16:57:08
Muhteşem bir şiir.Kutlu olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 16:55:31
Amin !....Tüm arıcılara bollluk ve berektli günler diliyorum.Kardeşim de arıcı oradan bilirim.Zor bir meslek..Güzel dua tadında bir şiir.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Arıcının duası, @arıbeyi
26.10.2009 16:40:04
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 13:37:15
SEN ÜZÜLME

Oluk oluk aktılar, çekirge sürüleri
Destekçiydi elbette, bunlara birileri

O riyakâr vekiller, işgalde Meclisimi
Utanmadan yaptılar, hoşgeldin merasimi

Açılımmış dediler, değişti çokça adı
Ulema mı üfledi, yargıcı hangi kadı

...

Sen üzülme, @tekfuri
26.10.2009 13:14:20
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 13:33:18
Kısa bir süre askıya alındı bu itlerin Yurdumuza gelmeleri.Akşam haberlerde dehşet açıklama yapıldı bir aymazın ağzından.Bizim çağrılarımızla inmemiş it sürüsü dağdan Uyuz itin çağrısıyla inmişler.Ne zaman ayacağız değerli şair? Duyarlı yüreğinizi ku...

neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 13:26:36
Gerçekten seviyorsa affeder hiç şüphesiz.Kutluyorum güzel dizeleri yazan yüreği.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/26/2009 4:44:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Affet, @AhmetÇelik
24.10.2009 18:27:44
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 12:59:48
Yine Muhteşem bir yürek sesi!..Yanmış yakılmış inançlı yüreklerden oluşan esir kentler için adeta seferberlik çağrısı!..Öyle ki erkeği ve kadınıyla top yekun!..Hangi yürek bu çağrıya kulak vermez.Nene Hatunlar, Kara Fatmalar görevini büyük bir başarı...

Kayıp ülke filistin, @bekirce
26.10.2009 12:21:43
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 12:14:58
Muhteşem!..Efkar sardı Üstadım yüreği.Sevenler hiç ayrılmasın buna tahammülüm hiç yok işte.Yürek kanamasın.Her şeyin en güzeline layık olan yürek yanıyor maalesef.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Deli sevda, @tekfuri
26.10.2009 00:39:40
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 11:28:30
Muhteşem bir yürek sesi.Kutluyorum Usta Kalemi.Kaleminiz hiç susmasın fendim.Saygılarımla.

Anadolum , Anadolum!
Kene sardı sağım solum.
Kandile düşmez mi yolum.
Ben haini tepelerim.
Tayfunlara sepelerim!
Anadolum, @kulhasan
23.10.2009 15:59:27
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 11:22:23
Var olunuz efendim!..Muhteşem bir yürek sesi ....Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımı sunuyorum.

Birileri uyuyor , düşman rüya görüyor.
Yol Haritası deyip kahrından geberiyor.
Şehidimin elleri kanlı katil deriyor.
Uyanın ey milletim yür...

neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 10:35:30
Ve aleykümselam diyorum öncelikle.Sonuna kadar haklısınız efendim.Yürek sesiniz daim olsun inşallah.Saygılarımla.
Selamün aleyküm, @varsagi
26.10.2009 07:30:17
neneh.
@neneh-
26 Ekim 2009 Pazartesi 10:33:27
Vatan vatan atan yüreği kutluyorum.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.

Vatanım

Atıldı koca beyler ileri,
Erler doldurur bunca siperi.
İleri yiğitler,daha ileri,
Kutlu dava peşindeyiz.
* * *
Davran silahına yiğidim,
Sana kaldı bak e...

Vatanım, @bezgin
26.10.2009 02:59:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.229
Şiir Okunma
1.348.380
Yazı Okunma
99.163
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL