Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 10:54:45
Sitemle dökülmüş yine yürek dizeleri.Sorunlar hayatın tuzu biberi.Hayatı monotonluktan çıkarıyor .Bazen yürek sızlar.Bazen mulu olur.Ama mutluluk anlarda gizlidir daima.Kutluyorum güzel şiirinizi.Kaleminiz daima yazsın efendim.Saygılaımla.
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 10:36:31
Buram buram sıla ve yar hasreti...Muhteşem bir yürek sesi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.Yunus Diyarına selam olsun.Allah'a emanetsiniz.
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 10:32:09
Çok güzel çok...Yüreğe işliyor adeta...Kaleminiz dam olsun efendim.Saygılarımla.
Korusam umudumu, @Murat Ay
10.10.2009 00:15:45
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 10:20:12
Asil dururken nice vekiller değişir daha.Yeterki bilinçli olalım.Saygılarımla.
Vekillerimiz, @Dursun Yeşil
4.11.2009 06:26:19
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 10:18:08
Muhteşem yine.Kutluyorum üstadım.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 17:19:22
Çok güzel bir şiir okudum kaleminizden yine.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Atatürk, @akturk_emin
3.11.2009 08:00:17
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 17:13:33
Muhteşemdi yazdıklarınız.Yüreğimi burksa da muhteşemdi...Kutluyorum Usta Kalem alkışlarımı bırakıyorum bu güzel şiiri yazan elvedaları bu kadar güzel ve hüzünlü söyleyen yüreğe...
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 17:00:22
Söylenenlerin en güzelini yazmış değerli kalem.

Şu vatan toprağının, muazzam mescidinde,
Vahdetin kıblesine, artık edelim Sücud.

Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

Vahdetin kıblesi., @Necdet EREM
3.11.2009 11:21:11
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 16:44:28
Düşündürürken tebessüm ettiren dizeleri yazan mahir kalemi kutluyorum.Saygılar sunuyorum efendim.
Deh deh deh..., @Kederli
27.10.2009 23:28:47
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 16:40:46
:) Güzeldi.Tebrikler efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Sıra şaşmasın!, @Kederli
3.11.2009 10:38:24
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 16:27:12
Yüreğinize sağlık efendim.Alınası dersler bunlar.Kaleminiz daim çağlasın.İbretlik dizeleriniz muhteşemdi.Saygılarımla.
Beğenmediğin hocaya**, @kulhasan
2.11.2009 17:32:41
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 16:02:55
Evet... Çok derin bir yürek sesi.Saygılarımı sunuyorum efendim.Allah'a emanetsiniz.
Vay halimize, @Burhan HARMAN
1.11.2009 20:01:08
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 16:00:40
Anlamıyla mütenasip muhteşemlikte.Kutluyorum Usta Yüreği.Saygılarımı sunuyorum efendim.Allah'a emanetsiniz.
İbâdet ..., @sairorhan
30.10.2009 17:46:31
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 15:59:05
Muhteşemdi üstadım yine.Allah cümlemize yaşama sevinci versin.Allahtan ümit kesilmez.Kötü şeyler de olsa bizim için bir hayır vardır içinde.Saygılarımı sunuyorum efendim.Allah'a emanetsiniz.
***bahar***, @Bayram Ali Bülbül
2.11.2009 10:35:25
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 15:51:32
Muhteşem!..Kutluyorum yüreğinizi efendim.Allah sonumuzu hayr etsin inşallah.Saygılarımla.

gideceğiz bir gün hepimiz,
elbette bu yol geçen hanına uğrayacağız
ama dolu ama boş........
Ne yaptığın değil ne götüreceğin önemli....
Hiç ölmeyecekmiş ...

Yaprak misali, @YARALI/ YÜREK
3.11.2009 15:20:14
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 15:44:30
Aşkın dili lal yürek olmazsa.
Yürek hep sessiz aşkı bulmazsa .

deyiverdim güzel dizeleri okukunca.Tek dil, tek yürek olsa, aşk vücut bulsa dünyada bugünkü yıkım ve sefalet olmazdı.Saygı ve selamlarımı bıraktım sayfanıza lütfen kabul buyrun efendi...

Aşkın lugatı, @börteçine_1048
3.11.2009 04:25:27
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 15:40:19
Muhteşem di yine...

Kutluyorum koca yüreğinizi.Saygılarımı sunuyorum efendim.Allah'a emanetsiniz.
Ey vefasız yar, @kocakurtsoylum
3.11.2009 05:28:53
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 13:19:08
Güzelliğin on par'etmez
Bu bendeki aşk olmasa;
Eğlenecek yer bulaman,
Gönlümdeki köşk olmasa

der gibiydi muhteşem dizeleriniz.Kutluyorum yürek sesinizi efendim.Alkışlarımı bıraktım sayfanıza.Saygılarımla.
Ah be sevdalım, @MıSRaDaN
2.11.2009 16:14:28
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:47:55
Yine muhteşem!..Hasret çiçekleri vuslat çiçekleri olur inşallah Usta Kalem.Saygılarımı sunuyorum efendim.
Hasret çiçeği, @AhmetÇelik
3.11.2009 01:40:37
neneh.
@neneh-
3 Kasım 2009 Salı 11:45:13
Nasihat muhteşem! Yüreğinize sağlık üstadım.Saygılarımla.
Dededen gençlere, @feyzi kanra
2.11.2009 21:13:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.244
Şiir Okunma
1.348.441
Yazı Okunma
99.165
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL