Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
19 Kasım 2009 Perşembe 10:18:53
Yine muhteşem!...Davasından kaçanların demir atma gibi bir şansı var mı ki zaten? Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Şerefsiz firari, @bekirce
18.11.2009 20:37:50
neneh.
@neneh-
19 Kasım 2009 Perşembe 10:05:28
Anlamlı bir yürek sesi.Başarılı bir çalışma.Farklı bir lezzet.Ayaklar taşır bedeni.Bütünüyle güçlüdür ayaklar sağlıklı olduğunda.Birinin hasarlı olması ilerlemeyi aksatır.Kutluyorum yazan kalemi.Saygılarımla.
Kırkayak, @fosil61
19.11.2009 00:42:17
neneh.
@neneh-
19 Kasım 2009 Perşembe 09:55:30
Üstad çağlamış yine.Kalbimizi Allah yoluna kurunca niyetler salih oluyor.İşte başarının sırrı burada.Var olunuz efendim.Saygılarımı sunuyorum.
Yakışır mı?, @Mustafa Yaralı
19.11.2009 00:01:17
neneh.
@neneh-
19 Kasım 2009 Perşembe 09:53:02
Muhteşem bir yürek sesi.Kutluyorum efendim...Yorum da çok güzel...Sevgiler eksilmesin yüreğinizden efendim.Seven insan daima yücelir.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Kasım 2009 Perşembe 09:45:00
Muhteşem bir şiir.Gerek içerik, gerek ifade bütünlüğü bakımından.Kopmamış birbirinden duygu ve düşünceler.Ahenkli bir şekilde ila nihaye uzanmış şiirin bitimine kadar.Anadolu uygarlıklların beşiği.Sanki hüzün vardı dizelerde.Uygarlıkları karan Anadol...

Anadolu'da kökleri, @onurumsun
16.11.2009 00:15:26
neneh.
@neneh-
18 Kasım 2009 Çarşamba 12:52:07
Edebi yönü zaten mükemmel.Mana yönü muhtşem!...

Akıl aciz kalır hırs hep kabarır.
İşte insan nefsi böyle kudurur.
Mal-mülk bebeleri bile vurdurur.
Kokar beyinleri kör bakar gözler.

deyiverdim. Eldekileri kaybetmemek adına yapılan bananecil...

Acizlik sitemi, @bekirce
17.11.2009 21:09:35
neneh.
@neneh-
17 Kasım 2009 Salı 15:36:21
"Allahumme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala âli seyyidina Muhammed "

Muhteşem bir şiir okudum .Allah razı olsun.Kutluyorum efendim.Selam ve dua ile.Allah'a emanet olunuz.
Son peygamber, @zül-karneyn
17.11.2009 15:30:27
neneh.
@neneh-
17 Kasım 2009 Salı 15:23:02
Çok hüzünlendim çok.Güzel bir şiir.Ankara'nın yeri bir başkadır bende.Alıp götürdü beni Ankara'daki öğrencilik yıllarıma.Kaleminiz daim olsun Usta Kalem.Saygılarımla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
17 Kasım 2009 Salı 15:07:58
Muhteşem!...Noktası virgülüne hepsi bütünüyle muhteşem.Ancak bir dörtlük var ki..... beni benden aldı.

Her yiğidin şehadeti Kur’an’dan
Türk Askeri Yılmaz küfre durandan
Alınır öç, Hakk! diyeni vurandan
Küfrün davulunu çalanlar duysun

Hakk d...

Şehidlerime, @bekirce
17.11.2009 12:45:57
neneh.
@neneh-
17 Kasım 2009 Salı 13:28:22
Muhteşem!Kutluyorum.Saygılarımla.
B/aşka k/ayıp, @bü$ra
16.11.2009 16:01:03
neneh.
@neneh-
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:19:08
:) Muhteşemdi şiiriniz.Okurken gülümsetti.Kimi kilodan dertli, kimi zayıflıktan.Üç günlük dünyada yesen bir dert, yemesen başka bir dert.Ne diyelim Allah helalinden yedirsin inşallah.Saygılarımla.
Keşke, @tacettin yıldırım
16.11.2009 07:09:19
neneh.
@neneh-
14 Kasım 2009 Cumartesi 15:59:12
Muhteşem bir yürek sesi.Kuytluyorum efendim.Yaazan yürek dert görmesin.Saygılarımla.
Gülsün gözlerim, @canözümm
11.10.2009 00:52:33
neneh.
@neneh-
6 Kasım 2009 Cuma 12:13:23
Muhteşem beyitler.Kutluyorum usta kalemi.Saygılarımla.Hayırlı Cum'alar.
neneh.
@neneh-
6 Kasım 2009 Cuma 10:29:47
Muhteşem!.. Üstadım Muhteşem!...Allah razı olsun.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.Cum'anız mübarek olsun.
Allah’ım, @ümit zeki soyuduru
6.11.2009 00:30:30
neneh.
@neneh-
6 Kasım 2009 Cuma 10:25:57
Damdan değil yürekteki birikimden yağan inci taneleri.Mola vererek okunuşu da ayrı bir haz.Kaleminiz hiç susmasın üstadım.Saygılarımı sunuyorum.
neneh.
@neneh-
5 Kasım 2009 Perşembe 20:30:44
Güzel bir yürek sesiydi.Ama biraz sert çıkışmamış mısınız?Bu devirde dost kolay bulunmuyor.Hoş dost olan da fazla afra tafra yapmaz ya.:)) Kutluyorum efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 11/5/2009 8:31:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hadi ordan sen de, @Serap Baycan
4.11.2009 15:05:45
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 15:14:18
Hüzündü satır satır.Sabır ve teselli çabasıydı dost yürekten istenenler.Muhteşem bir şiir ve beraberinde güzel bir yorum.Kutluyorum yürek dizelerinizi.Saygılarımla efendim.
Asuman, @Mustafa Doğan.
3.11.2009 22:52:38
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 15:02:01
Muhteşem bir yürek sesi ve yine muhteşem bir yorum.Kutluyorum efendim.Yürek sesiniz hiç bitmesin.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 13:56:37
Muhteşem!.. Bu yüreğin sesi her dem yüreğime işler zaten.Çok beğeniyorum şiirlerinizi.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.

Ne köklü sevdaymış öze dayanmış.
Yürek yanar imiş köze dayanmış.
Kulak bakideki söze dayanmış.
Vuslat dan dönülme...

=bekleyenim var =, @gelmeyenvuslat
31.10.2009 20:40:08
neneh.
@neneh-
4 Kasım 2009 Çarşamba 11:37:45
Seçkiyi hakeden bir yürek sesi.Şiirdi.Güzeldi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.291
Şiir Okunma
1.348.868
Yazı Okunma
99.173
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL