Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 16:57:47
Anlasa ne yazar ki üstadım?can sevse de canan sevmemiş gayrı.Hüzün dolu güzel bir şiir.Yürek zalim sevgiliye serzenşte bulunmuş.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.


BİR SEN ANLAYAMADIN

Seviyorum demek zorun da zoru
El anladı bir sen ...

Bir sen anlayamadın, @bekirce
27.10.2009 16:49:58
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 16:51:18
Yürekten sevgi ve ibret ile yazılmış güzel dizeler.Allah Rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Kaleminiz yüreğinizin acısını hafifletsin inşallah.Saygılarımla.
Babam, @CEYLAN 17
27.10.2009 10:38:07
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 14:36:15
Tek kelimeyle muhteşemdi tüm bölümleriyle birlikte...Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımı sunuyorum Usta Kaleme.
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 13:28:07
Mükemmel dizeler...Derin bir mana...Kutluyorum yazan inançlı yüreği.Saygılarımla.
Cennet kadını...., @simray
27.10.2009 00:33:31
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 12:33:24
Ya Rab! Küfür ateşi sardı dört bir yanını
Yakıyor imanını, akıtıyor kanını
Bense Üç Hilâl’ini yitiren boz kumaşım..

Musul-Kerkük, Felluce.. Gazze, Ramallah, Kudüs,
Uhud Şehidi Hamza kulağından, Hind’e süs
Bedir intikamında Müşrikler’le savaşım...

neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 11:32:36
Muhteşem!..Dünya kadar şey sığmış küçücük dörtlüğün içine..Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.
Ah.. dünya ah..., @kulhasan
26.10.2009 22:11:05
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:56:33
Umutlarınız hiç tükenmesin efendim.Yazan yüreği kutluyorum.Saygılarımla.


"susun!
beynim bir muezzin
acılarımın salasını
dinleyin!"



gözlerimi tüm gerçeklere kapattım
küsmedim sen küssen de
gidişini görmedim
ben âmâ ...............
...

U/mutluyum, @GuLeN
27.10.2009 02:18:11
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:54:08
Muhteşem!..Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Zaman efendim/ben köle, @ecedemet
27.10.2009 02:15:23
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:49:59
Şairin içindeki özlem çığ gibi büyümüş besbelli.Sesinizi duyması dileklerimle kutluyorum yazan kaleminizi.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:44:54
Yüreğinize sağlık.Zikzak çizmeden yazılmış muhteşem bir şiir okudum Usta Kalemden.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:38:07
Muhteşem!..Yüreğiniz var olsun üstadım.İyiki varsınız...Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.

Meclisime girerken hileyi- şer kullandı
Türk’ün yüce vicdanı , önce böyle sallandı
Okyanus ötesinden açık, açık yallandı
Ölecek , ölmesine bunlar...

neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:35:05
Çok etkilendim çok..Yüreğim yandı adeta.Her şey o kadar güzel dile getirilmiş ki yazan Usta Kalem tarafından.Duyarlı yüreği kutluyorum...Çocuklarımız kimliksiz kalmasın ne olur?Kutluyorum efendim muhteşem dizelerle gerçekleri dile getiren kalemi.Kale...

Olsada adım havin, @umut_adam
27.10.2009 01:03:21
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:28:38
Emek var.Muhteşem bir şiir.Kutluyorum yazan Usta Kalemi.Türkü türkü işliyor yüreğe.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
İtiraf, @acemice ben
27.10.2009 00:48:34
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:26:09
Dolu dizgin yaşamak istemiş şair.Dizeler dolu dizgin işliyor yüreklere.Kaleminiz dam olsun efendim.Saygılarımla.
S e v g i l i, @Sibel Aydın
27.10.2009 00:43:59
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:24:12
Sorgulamalar eşliğinde yazılmış güzel dizeler.Çözüm arayn bulur elbette.Her şey zaten yaşamın içinde saklı değil mi efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/27/2009 4:44:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben!!!, @umtnbl
27.10.2009 00:40:27
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:22:03
Çok hüzünlüydü çok.Nasıl etkilendim anlatamam.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Mum, @Vadi Tinay
27.10.2009 00:36:17
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:14:03
Muhteşem !..Hüzün mısra mısra çağlamış adeta...Şarkı tadında ama hüzünlü bir şarkı, yürek ah-ü zarda.Muhteşem bir yorumlama, adeta yüreklere hitabediyor.Of ... dedirten cinsten.Var olunuz Usta Kalem var olunuz.Kaleminiz hiç susmasın.Sesinize sözünüze...

Umurunda mı, @berhudar
27.10.2009 00:27:35
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:09:28
Of.......Yürek yangınları muhteşem dizelerle hayat bulmuş adeta.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
İhanetimin bedeli?, @underrain
27.10.2009 00:22:53
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:06:34
Muhteşem bir yürek sesi.Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.

aziz sevgili
gözlerimin incisi
aşk barajı susuz kaldı nisanda
patlatıver rahmet bombalarını
bitsin şu yürek yakan hazan da…
Gözlerimin incisi, @dursun tiftik
27.10.2009 00:16:10
neneh.
@neneh-
27 Ekim 2009 Salı 10:04:21
Muhteşem.Kutluyorum efendim her dize illa yüreğe hükmediyor.Kaleminiz daim çağlasın efendim.saygılarımla.
Erguvan saati, @zakir
27.10.2009 00:10:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.230
Şiir Okunma
1.348.380
Yazı Okunma
99.163
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL