Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 14:40:27
:) birinci emeklilik işten.İkinci emeklilik hayattan.Ne diyelim Türkiye'min değişmeyen gerçekleri.Allah sonumuzu hayır etsin diyelim üç yıllık bir emeki olarak.Can alıcı dizelerdi.Muhteşem.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.
Emekli 2, @Dursun Yeşil
2.11.2009 07:25:02
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 14:26:37
Gönlünüzden umut, yüreğinizde bahar, çevrenizde hakiki dost eksik olmasın efendim.Hayata serzeniş var.Dizelerin hepsi birbirinden muhteşem.Benim yüreğe bunlar çok işledi amma ve lakin.Kutluyorum hüzün dolu yüreği.Saygılarım Usta Kaleme.

Kuru nan o...

Nideyim!, @ms-solmaz
2.11.2009 13:07:13
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 14:19:01
Umutlar hiç bitmesin her daim tazelensin...Ne güzel yüreğe işleyen bir şiir ustadan.Saygılarımı sundum efendim.
neneh.
@neneh-
2 Kasım 2009 Pazartesi 10:15:17
Farklı bir tad.Uyumlu ve muhteşem bir şiir.Kutluyorum yazan yüreği.Saygılarımla.
G/iz, @Mehtap ALTAN
21.10.2009 00:04:16
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 20:30:00
Ve Alaykmüsselam Üstadım.Vatan hasreti herşeyin üstünde...Yürek yanıyor adeta , çağıl çağıl çağıldamış.Hayırlı uzun ömürler diliyorum size yakında vatan hasretiniz son bulsun inşallah.Saygılarımı sunuyorum efendim.
Selam'ım iletin, @Nihat YURT
1.11.2009 07:38:38
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 19:03:14
Yine muhteşem.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Yetim, @KURULTAY
17.7.2009 04:09:32
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 19:01:39
Şiir sandığını ziyaretimde bu muhteşem şiirle karşılaştım.Çok derin manalar içeriyordu.Hayranlıkla dinledim muhteşem şiirin muhteşem yorumunu.Var olunuz efendim.Saygılarımı sunuyorum.
Bing-bang, @KURULTAY
31.8.2008 00:28:08
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 18:54:46
Seven yüreğin çırpınışları tüm haşmetiyle gözler önünde.Çağlamış adeta.Kutluyorum efendim.saygılarımla.
İnadına sen, @Son Damla
1.11.2009 18:49:06
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 18:49:59
Muhteşem bir şiir.Vatan aşkıyla çağıldayan yüreği kutluyorum.Kaleminiz daim olsun efendim.saygılarımla.
Vatanım, @Asker Omur
1.11.2009 18:45:55
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 18:40:47
Her zaman gerçekleri dile getiriyorsunuz efendim.Saygılar sunuyorum.Var olasınız, daima yazasınız.

Emek verilmeden olmaz emekli.
Tembelin hem önü ,ardı yemekli.
Yaş altmışa ,altmışbeşe çıkacak.
Gariban mezarda olur emekli. (Allah korusu...

Emekli 1, @Dursun Yeşil
1.11.2009 06:22:49
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 18:31:43
Muhteşem bir yürek sesi...Buram buram Anadolu kokuyor.Kutluyorum yüreğinizi efendim.Saygılarımla.
Anadolu, @kenancarboga
1.11.2009 18:24:55
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 12:48:07
Yüreğiniz dert görmesin Üstadım.Saygılarımla.
Hasan ağa-2, @kocakurtsoylum
1.11.2009 06:59:04
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 12:46:53
Allah ıslah etsin Hasan Ağayı...Muhteşem di yine üstadım.Var olsun Koca Yürek.Saygılarımla.
Hasan ağa-1, @kocakurtsoylum
31.10.2009 06:52:09
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 11:33:13
Hoş geldiniz efendim.Saygılar
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 11:25:40
Şiirin hası işte...Karacaoğlan misali çağlamış adeta.Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.
Döndü dönmedi -1-, @Hanifi KARA
1.11.2009 00:42:35
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 11:19:43
Cinaslarla süslü beyitler tek kelime ile muhteşem.Yüreğiniz Daim çağlasın üstadım.Saygılarımla.
Senli dizeler, @RABATLI
1.11.2009 00:09:32
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 11:18:09
Ne güzel bir şiir!..Farklıydı ama muhteşemdi.Sevginin vızıltısına bile razıyız bu acımasız dünyada.Kutladım efendim.Saygılarımla.
Sinek, @Gökhan Keven
1.11.2009 00:26:32
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 11:15:48
Bitsin bu gaflet diyordu muhteşem şiiriniz.Var olunuz efendim.Allah cümlemizi kalp gözü açık edenlerden eylesin.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 11:14:05
Muhteşem!Var olsun kaleminiz.Nazar boncuğu ve alkışlarımı bıraktım sayfanıza.Saygılarımla
Dönemem asla, @Şükran AY
1.11.2009 00:00:50
neneh.
@neneh-
1 Kasım 2009 Pazar 10:59:00
Çok hoş ve muhteşem anlamlar taşıyan beyitler.Alınası öğütler çok derin.Kutluyorum ve selamlıyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.
Sonsuzluk kervanı, @Rizeli Mahir
31.10.2009 10:14:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.277
Şiir Okunma
1.348.717
Yazı Okunma
99.169
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL