Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:39:28
Muhteşem!..Efkar nakış nakış kaplamış güzel yüreği bir okadar muhteşem de dile yansımış.Var olunuz efendim.Yürek sesiniz hiç susmasın.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:36:42
Muhteşem!Kaleminiz kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Rubâî, @murattegin
9.7.2010 04:49:46
neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:35:03
Muhteşem!Var olsun yürek sesiniz efendim.Saygılarımla.
Canım efendim, @hacı ali
9.7.2010 02:05:39
neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:33:08
Muhteşem!..Yüreğinize sağlık efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Kandil gecesi, @mehmet ali unsal
9.7.2010 01:33:20
neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:31:25
Muhteşem!...Yine gerçekler çağıldamış yürekten.Var olsun yazan kaleminiz efendim.İyi ki varsınız.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:20:19
Muhteşem!..Kandiliniz mübarek olsun efendim.Yüreğiniz daim çağlasın güzellikler adına.Hayırlı Cumalar.
Bu gece, @merdoğlan
9.7.2010 00:17:44
neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:13:22
Muhteşem bir yürek sesi.Var olsun kaleminize ritm veren duyarlı yüreğiniz.Saygılarımla.
., @ZEKİ TOMBUL
9.7.2010 00:10:41
neneh.
@neneh-
9 Temmuz 2010 Cuma 10:06:38
Muhteşem!Var olsun yüreğiniz efendim.Hayırlı Cumalar.Allah'a emanetsiniz.Saygılarımla.
Hakka gel gardaş, @obadi
9.7.2010 00:00:32
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 12:26:30
Varolun Üstadım.Yüreğinize sağlık.En içten saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 12:18:44
Muhteşem bir yürek sesi.Tıpkı Üstad Mehmed Akifin dediği gibi.Saygılarımla.

Allah'a dayan Say'a sarıl hikmete ram ol.
Yol varsa budur bilmiyorum başka çıkar yol.
Allah'a inan, @H.K.Türel
6.7.2010 10:30:48
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 12:08:17
Sitemkar şiiriniz çok duygulandırdı hocam.Sizin gibi değerli kalemi okumak bizim için bir zevk.Bazan dünya meşgalesi yüzünden siteye sık giremiyoruz.Saygılarımı sunuyorum efendim.
Yeter bana, @Mehmet Aktaş
5.7.2010 16:42:24
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 12:02:53
Elif öğretmenler bu ülkede var oldukça cehalet bitecektir ülkemde.Herkes kime hizmet ettiğinin bilincinde olacaktır mutlaka.Var olunuz Üstadım.Çok önemli bir noktaya temas etmiş değerli eseriniz her zaman olduğu gibi.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 11:59:52
Muhteşem bir şiire imza atmış yine candostum.Güzel yüreğinden gücünü alan kalemin hep çağlasın canım.Seni çok seviyorum can dostum.Allah'a emanetsin.
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 10:19:39
Muhteşem!...Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 09:51:34
Muhteşem!..Var olsun kaleminiz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 09:48:43
Muhteşem!..Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Medeni olalım, @Sabri TÜRK
6.7.2010 09:40:01
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 09:28:07
Yüreğinize sağlık üstadım.Var olun.Medeniyetin beşiği olan doğunun ışığı karartılmaya çalışıldı yıllarca.Işığa koşuşan kelebekleri sarhoş eden aydınlık iksiri doğuda olduğu müddetçe kimse bu ışığı karartamayacaktır.Bunlar birer sivrisinek misali can ...

Cahid yoksa cihad var, @bekirce
5.7.2010 18:52:44
neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 09:21:45
Şehit Anasının beddualarına tüm kalbimle katılıyorum ve amin diyorum canı-ı gönülden.Var olunuz üstadım.Göz yaşları içerisinde okudum muhteşem şiirinizi.Yüreklerimizin daha fazla yanmaması dileklerimle kutluyorum efendim.Allah'a emanet olunuz.Saygıla...

neneh.
@neneh-
6 Temmuz 2010 Salı 09:16:52
Her iki Yürekli Ustayı yürekten kutluyorum efendim.Muhteşem!...Var olsun yürekleriniz.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
2 Temmuz 2010 Cuma 13:52:57
Muhteşem.Yüreğinize sağlık efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.521
Şiir Okunma
1.350.269
Yazı Okunma
99.406
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL