Denizin dibinde incilerle taşlar karışık bulunurlar. övülecek şeyler de kusur ve yanlışların arasında bulunur. mevlana
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 10:36:28
Muhteşem!..Ustanın kelimeleri ustaca raksettirdiği bir şiir olmuş.Daima okurum Sizi.Temalarınız aşk ve sevgi üzerine.İnsanı okurken alıp götürüyor hayal alemine.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 10:31:00
Muhteşem!Yüreğiniz dert görmesin efendim.Hüzünler son bulsun inşallah şiirlere tad verse de.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Çığlık, @mimarefe
30.7.2010 00:00:17
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 10:27:42
Güzel bir şiirle hoş geldiniz aramıza.yüreğiniz var olsun duyarlı kardeşim.Kaleminiz daim çağlasınefendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 09:58:18
Muhteşem!..Yunus'ca dizeler Üstaddan.Yüreğiniz dert görmesin Üstadım.Hayırlı Cum'alar.Allah'a emanet olunuz.
Bezginliğin şiiri, @bekirce
29.7.2010 14:45:47
neneh.
@neneh-
27 Temmuz 2010 Salı 19:22:51
Muhteşem!..Üstadım yüreğiniz dert görmesin.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
27 Temmuz 2010 Salı 19:19:48
Sıkıntı alınacak güzel sevinçli haberin müjdecisidir.Üstadım güzel haberler alacaksınız inşallah.Muhteşem bir şiir olmuş içinizdeki sıkıntının izahı.Hem de reçetesiyle birlikte.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.

Ruhumuzun karabasanı sık...

neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 13:12:25
Muhteşem bir şiir.Muhteşem bir dinleti ziyafeti.Çok duygulandırdı çok.Yüreklerinize sağlık efendim.Kapısını aralayıp seslendiğiniz yürekler sizlere daima minnettar placaktır.Sizleri unutmayacaktır buna emin olun.Şiirleriniz gibi güzel ve uzun ömürlü ...

neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 13:03:09
Muhteşem!..Allah kendisine açılan elleri boş çevirmesin inşallah.Kandiliniz mübarek olsun efendim.Saygılarımla.
Râb'be dua..., @ecedemet
26.7.2010 12:33:00
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 13:00:37
Muhteşem!..Var olsun yazdıran yürek.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Ağzınıza sağlık.Saygılarımla.
Eyvallâh…, @Salih Erdem
26.7.2010 09:36:14
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:56:40
Muhteşem!..Kaleminiz -kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Hesabım, @Cemil Dursun
25.7.2010 08:07:27
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:55:15
Muhteşem tepitler, muhteşem bir şiir.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:53:56
Muhteşem!..Var olsun yazdıran koca yüreğiniz.Saygılarımla.
Umuda köprü, @ilhamialbayrak
13.7.2010 10:53:33
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:25:56
Muhteşem!..Tebessüm ettirirken derin düşüncelere saldı bizi.Var olsun yazan kaleminiz , yüreğiniz dert görmesin Üstadım.Saygılarımla.

Yasaları tutup karıştırdılar.
Açılımla kimi barıştırdılar?
Kör kediyle biti yarıştırdılar.
Sandıkları öne süre...

Oylar kime?, @bekirce
25.7.2010 12:49:04
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:11:03
Muhteşem!..Var olsun kaleminiz efendim.Sizin de kandiliniz mübaek olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:06:44
Muhteşem!....Amin diyorum tüm kalbimle bu güzel duanız için.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Beraat, @BİLAL TEKİN
26.7.2010 08:57:37
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:05:00
Muhteşem!..Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Markalı cahil, @zaralıeren
20.7.2010 00:01:35
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:01:58
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
Gece, @yusuf akın
26.7.2010 00:00:12
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:00:14
Muhteşem!..Ölümü daima hatırlamalıyız.Allah imanından Kur-an'ından ayırmasın.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
26 Temmuz 2010 Pazartesi 10:18:58
Muhteşem!..Amin diyorum tüm kalbimle.Tüm İslam Aleminin ve sizlerin Mübarek Berat kandilini yürekten kutluyorum.Allah'a emanet olunuz.Saygılarımla.
Tövbe, @Yürek Devleti
26.7.2010 08:50:01
neneh.
@neneh-
23 Temmuz 2010 Cuma 11:32:44
Muhteşem!Kutluyorum yazan kalemi.Var olsun kaleminiz efendim.Saygılarımla.
Cumhuriyet, @Ali Aksakal
23.7.2010 08:39:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.681
Şiir Okunma
1.351.178
Yazı Okunma
99.533
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL