Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 12:06:06


can var canımın içinde
ondan değerli benim canım
kanımdan sen akıyorsun
kesilmesin damarım
akmasın kanım
dünyada tek istediğim tek ahım
sensin sen
canparcam
tek varım ..



beğenbiyle okudum tebrikler..
Değerli benim canım, @by one 22
15.1.2010 11:57:36
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 12:04:32



Sen benim aşkımsın
Hiç bitmeyecek sevdamsın
Sen umudumsun
Bana hayat veren nefesimsin.

Sen gönlüm de bir ateşsin
Yandıkça büyüyen ve
Büyüdükçe hiç sönmeyeceksin
Sen bedenim de canımsın.

Gündüzüm de olduğun gibi
Gecemde de sen varsı...

...sen..., @KANATSIZ MELEK..
15.1.2010 11:54:42
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 12:02:57

YALVARACAKSIN BANA

BAŞLAYALIM YENİDEN DİYE

İŞTE BEN O AN

BAKAMAM GÖZLERİNE

ÇÜNKÜ AŞK ORUCUNDAYIM…



gönlünüze sağlık..
Aşk orucu, @KANATSIZ MELEK..
7.1.2010 10:24:41
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 11:23:46

ÖZLEDİM SENİ
Sen bilmedin,
Bilsen üzülürdün
Her şeyi unut dağ çiçeğim, her şeyi
Şunu bil sadece
Ben seni sevdim her şeyinle
Sen bilmedin, bilemezdin
Dudaklarımı mühürledin, ben söyleyemezdim
Anladım, yandım dün gece.
Beni böyle hatırla ...

Sen bilemezdin, @Bir_fani
7.4.2009 12:46:15
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 11:13:02

Öyle özlemiş ki uzakta ki yari
Gözleri görmüyor artık hiç bir şeyi.
Dudakları sensizlikten kurumuş gibi,
Öpmüyor hiç kimseyi

Kanatlarını açan kuşlar gibi açmıyor kollarını,
Onlar gibi meydan okuyamıyor gökyüzüne
Eline aylardır değmemiş elle...

O kadar hasret, @nuh
15.1.2010 11:02:26
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 10:59:28

Biliyorum ki sen beni her daima izlemektesin
Ben bir ayna can, sense gerçek mi gerçeksin
Geçmişte şekerimdin, şimdi artık balımsın
Ne gariptir aşkım, her şeyi benden beklersin

gönülden kutluyorum....

Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 09:51:44

Bir yanım Everest
Bir yanım adı belirsiz
Bir deniz olmalı
Engin mi engin..
Bir yanım hep devingen olmalı,
Bir yanım heep dingin..

Öyle bir hatıra olmalı ki verdiğin,
Ölümcül sayrılılar gibi umarsızken
El olup sağaltsın beni!
Gün...

Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 09:40:57

SENİN OLSUN
Bir gönlüm var karasevdalı,
yaralı , perişan
Aşkını alacak kadar geniş;
Al senin olsun...

Bir çift gözüm var kara,
Senden gayrisini görmeyen
Güzelliğine tutkun
Al senin olsun....

Bir hayatım var dertli
Sensiz son bulacak o...

Senin olsun, @necirvan-1
15.1.2010 09:35:20
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 09:36:05

Sulu hareketler yapar, her yola da sapar
İçi fesattır, hayrettin herşeyden nam kapar
Laf taşır, yara kaşır, resmen hileye tapar
Pervasızca dalga geçer, bu şımarık nankör.


gönülden kutluyorum...
Şımarık nankör, @Selim Temiz
15.1.2010 09:34:22
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 09:29:28


zannetmeki gönülsızım...
zannetmeki imkansızım
unutmam...unutamam..seni.
_____________________


gönülden kutluyorum....
Zannetmeki..., @Funda SAĞLAM
15.1.2010 08:20:54
Nagihann
@nagihann
15 Ocak 2010 Cuma 09:22:40

Oseni unuttu artık diyorlar
Elimdeki resmini yırt at diyorlar
Dost bildiğim ozalim insanlar
Seni unutmam için uğraşıyorlar



siz o zalimlere inanmayın sakın :)
zalim onlar sizi kıskanıyorlar...

çok güzeldi gönüllden kutluyorum...

Canımsın, @Halil Araplarlı
14.1.2010 20:18:00
Nagihann
@nagihann
14 Ocak 2010 Perşembe 14:14:37


İÇİ BOŞ BİR KELİMEYMİŞ
MEĞER AĞZINDAKİ
SEN BİLMEZMİŞSİN
SEVDA NEDİR
BİLMEZMİŞSİN
BOŞUNA BAKMIŞIM GÖZÜNE
BOŞUNA DİNLEMİŞİM
ŞARKILARINI
SEN SEVGİ NEDİR
BİLMEZMİŞSİN
İÇİ BOŞ BİR SOZMÜŞ SENİN İÇİN

AŞKIM DEMEK


aşkı bilmeyenle...

İçi boş, @atoti
14.1.2010 14:12:03
Nagihann
@nagihann
14 Ocak 2010 Perşembe 13:44:59




Korkmuyorum, sırtımı sırtına dayamaktan,
Sevgin güçlü duvardır, yıkılmaz biliyorum.
Uzattığın elleri tutmuşum sımsıkıca,
Gönül sayfam açıktır ebedi mutluluğa...

Huzur-u sükuta erdim, bahtsın sen bu bedene,
Gönül haznem açıktır, aşkınla...

Nagihann
@nagihann
14 Ocak 2010 Perşembe 12:27:58

ik büyük hasretim var
kimsenin bilmediği
iki büyük özlemim...
biri sensin evet,sen
görmeyince ağlıyorum ama, içimden,
sessiz ve zaten göyaşlarım kimsesiz
dedim ya,sensin bir hasretim

çok beğendim..
gönülden kutluyorum....
Nagihann
@nagihann
14 Ocak 2010 Perşembe 11:37:20

Bilki ey sevgili!

Sezim hasret yampirilik içinde olmuyan insana
Şaştım o edepli ruhumun sana olan çapkınlığına
İsyanda kalbim içindeki o delice gamsızlığına
Bilki insan hisleri derinlerce yargı içindedir
Seven yürek ise, bunu dosdoğru bilme...

Beni bilde yeter..., @AZAP
14.1.2010 10:41:46
Nagihann
@nagihann
14 Ocak 2010 Perşembe 11:33:51

Hadi bana hayallerini anlat.
İçinde kendimi arayayım...
Hadi bana düşlerinden bahset,
Düşlerinde düşümübarındırayım.
Kapatıyorum ışıkları seni yaşıyorum.
Zemheri gibi düşsende üstüme..
Ben yine ısınıyorum sevginle..

gönlünüze sağlık ço...

Nagihann
@nagihann
14 Ocak 2010 Perşembe 11:27:39


ARTIK BURALARDAN BEN GİDİYORUM
TÜM SEVDİKLERİMİ TERK EDİYORUM
SADECE SENDEN BİR İSTEĞİM VAR
HER KÖŞE BAŞINDA ARAMA BENİ

SEVDİĞİNİ SANDIM NASIL YANILDIM
OYALAN SÖZLERE NASIL ALDANDIM
EN SONUNDA YİNE YAPA YALNIZIM
NE OLUR BİR DAHA ARAMA BE...

Arama beni, @Halil Araplarlı
13.1.2010 19:50:29
Nagihann
@nagihann
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:36:23

Sonra,unutup bütün kırgınlıkları


Önce masallara inandım
Masal bildiğim hayatta
Yalanlarımda oldu,burnum hiç uzamadı
Saçlarımı uzattım,kulelerime tırmanılmadı
Kırmızı başlığımı taktım,kurtlardan kurtulamadım
Cam renkli pabucumu merdivende ...

Ebedi yorgunluğum, @canan kız
11.1.2010 23:21:59
Nagihann
@nagihann
11 Ocak 2010 Pazartesi 18:09:46

sağ bütün bulutları
mavisine kadar
üşüdüm.


ben bütün tekneleri bıraktım
iskelesinden yüreğimin.
sen de bırak söylenmemiş sözlerini denize
vursun kıyılara tek tek
kıyıda sevdalı bir adam
bir kadına söylesin.

çok hoş...
tebrikle...

Nagihann
@nagihann
11 Ocak 2010 Pazartesi 17:45:39

Hiç birşey beni sarmıyor artık...
Sanırım içimdeki seni arıyorum.

şiir bütünüyle çok güzel....

bu dizeler i çok daha güzellll...

gönülden kutluyorum.....
İçimdeki sen!, @YARALI/ YÜREK
11.1.2010 15:29:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.148
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL