(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜR DİLERİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜR DİLERİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kusura bakma! Seni sevdiği için yüreğim adına, Senden özür dilerim......
seni sevdiğim için özür dilerim çünkü bugüne kadar kimseyi sevmediğim kadar çok sevdim seni sevdiğim için özür dilerim çünkü hayallerimde düşlerimde sen vardın..... seni sevdiğim için özür dilerim çünkü görmeyecek gözlerim senden başkasını.... seni sevdiğim için özür dilerim çünkü seni herkesten ve herşeyden kıskandım.... seni sevdiğim için özür dilerim çünkü uzakta olsanda bu kalp senindi............ özür dilerim özür dilerim seni sevdiğim için işte herşey için özür dilerim......
yüreğine sağlık şiir o kadar anlamlıydı ki birden bunlar döküldü yürekten üstüne çok konuşulacak anlamlı çokta duygusal bi şiir olmuş.... kalemin daim olsun...
kısa ama çok duygulu. benim yüreği güzel arkadaşım nasıl da özlemişim seni ve o özel kelimelerini... uzun zamandır gelemiyorum. keyif aldım yine. tebrik ederim...
canımya nekadar mütevazi bir söz ahhh ahhhhh şu yüreğimize söz geçebilsek kimselerden özür dilemezdik dimi canım kardeşim sevgilerimle mutlu kalın hoş bir söz dü
Neden? Dünyanın neresinde özür sayılır ki sevmek... Yıkılmasın yürekler hiç ve hiç üzülmesin tahirler, nasılsa elmalar sevmeyi bilmeyecek... Selam ile.
işte çok şairin yapmak isteyipte yapamadığı olayın gerçekliği söz olarak kısa öama olarak çok derin işte şiir işte şair dedirttirecek söz....O güzel yüreğini kutlarım şiir dostu sevgiyle kal
Bu kadar kısa ama aynı zamanda bu kadar uzun şiir yazabilmek sizin ne kadar duyarşı ve ne kadar ustalaştığınızın en büyük göstergesi değil midir sevgili şaiirm.
Siz özür dilemeyin, sevilen sevdanın değerini anlamadığı için özür dilemeli değil mi?
ÖZRÜNÜZ KABAHATİNİZDEN BÜYÜK NE DESEM SEVGİDE SERBESTİYET SAYGIDA MECBURİYET VARDIR AMA SİZİN SEVİN ÖZRÜNÜZ KABUL EDİLİR HEM KENDİNİZ HEM YÜREĞİNİZ ADINA SEVİLMENİZ DİLEKLERİMLE SELAM LAR TEBRİK EDERİM
Hayat denilen garip bir girdaptır bazen.. Kah doğru zamanda, yanlış insan olur. Kah yanlış zamanda doğru insan.. Bilemiyor, söz de dinlemiyor gönül denilen, nerde kimi seveceğini sn. şairim:)) Sevda denilen tek kişilik olunca yorar, üzer, acıtır.. İki kişilik sevmeler, sevilmeler güzeldir.. İncinmiş, anlaşılmamış yüreğin kısacık, sitemli, hüzünlü mısraları olmuş.. Saygı ve sevgilerimle..
Sağol Şair.