Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
17 Şubat 2010 Çarşamba 10:38:06


Ah ah Allahım ! Sensizlik zor Allahım
Aşkını istiyorum sen bana ver Allahım
Sevgin bir sel Allahım,bir damla ver Allahım
Ben sana muhtacım , sen haberdarsın Allahım

Ah ah Allahım !Sana muhtacım Allahım
Her zerrede olan sensin ,bana göster ...

Allahım, @ayşe aydın
17.2.2010 00:11:45
Etkili Yorum
Nagihann
@nagihann
16 Şubat 2010 Salı 18:01:26

İşte o gün

Görevini yapmanın,

Gönül rahatlığı,

Huzuru,

Benim olacak...

Paylaşacağım sizlerle.


harikasınız işte o gün ü beklemeye gerek yok bence ..

işte o gün olmuş bu gün...
Nagihann
@nagihann
15 Şubat 2010 Pazartesi 13:14:44


bayıldım şiirinize inşallah kavuşursunuz sevdiğinize sizi seven kişiye..

resim harika şimdi orada olup o güzelliği yaşamak isterdim..

gönülden kutluyorum...
Sevdiğimi arıyorum, @aşıkcemal
12.2.2010 19:48:22
Nagihann
@nagihann
15 Şubat 2010 Pazartesi 11:54:54


sende herşey bitmiş demek
sevmek sevişmek ne demek
hislerin gece gibi kararmış
gönlüm sevmelere hasret kalmış


sevgiyi yalandan başka hiç bir şey bitiremez..
gönülden kutluyorum...
Duygusuz, @CEYLAN 17
15.2.2010 11:48:41
Nagihann
@nagihann
14 Şubat 2010 Pazar 23:08:33


ben de çok güldüm :))
saolun güldürdünüz...
Acıbiber, @Tarık Mavi
14.2.2010 23:00:43
Nagihann
@nagihann
14 Şubat 2010 Pazar 16:01:46

Çünkü sevgi emektir…
SEVGİ GÜLÜMSEMEKTİR...


veee asla oyuncak değildir..

sevgi ne demekmiş nasıl yaşanılırmış harika anlatılmış gönlünüe sağlık..
gönülden kutluyorum..
Sevgi gülümsemektir, @lebiderya
14.2.2010 15:57:08
Nagihann
@nagihann
14 Şubat 2010 Pazar 14:58:39
ÖLDÜRDÜN SEVGİMİ

Öldürdün yüreğimdeki sevginide benide
Sormayacagım halin nedir bekleme
Ne bir selam ne bir sevda sözcügü
Gözün aydın öldürdün benide sevginide
hayatınının hep kenarında bıraktın baştan beri
Hangi gün sardın bu bedeni
iki ya...

Öldürdün sevgimi, @bilecen
14.2.2010 14:55:39
Nagihann
@nagihann
14 Şubat 2010 Pazar 14:55:38


teşekkürler...
biz de sizi seviyoruz... hem de çokk...
Nagihann
@nagihann
14 Şubat 2010 Pazar 14:15:54

bir demet gül
bir tutam sevgi
gelmiş kapıya
gönlümün güzeli
ey sevgili istediğim
bir ömür boyu sürsün
sevgililer günü

bugün seven ve sevilenlerin günü kutlu olsun mutlu olsunlar....

beğeniyle okudum gönülden kutluyorum.. ...

Sevgililer günü, @AYSE 09
14.2.2010 14:10:33
Nagihann
@nagihann
14 Şubat 2010 Pazar 10:28:56

Sevgililer gününü kutlamak istedim,
Ben seni olduğun gibi sevdim,
Sana garip gönlümü verdim,
Seni bir gün değil ömrümce seveceğim..

beğeniyle okudum gönülden kutluyorum..
Olmayan sevgiliye, @caniyisever
14.2.2010 10:00:13
Nagihann
@nagihann
13 Şubat 2010 Cumartesi 13:08:56

muteşem...

kutluyorum gönülden...
Alem sensin !, @kynslhn
13.2.2010 12:58:59
Nagihann
@nagihann
12 Şubat 2010 Cuma 09:50:37

Sana bu satırları yazarken sevgilim
Sensiz olamayan her gün ağlayan kaderin
Şimdi değiştiğini,
Seni kalbimden sildiğimi anladım...

bunu yapabilmekte yani kalpten silebilmek büyük başarı ..

gönülden kutluyorum çok beğendim zevk...

Anladım !, @Hasan Güçlü
12.2.2010 02:47:17
Nagihann
@nagihann
12 Şubat 2010 Cuma 09:33:48



harika....

çok beğendim :))


gönülden kutluyorum...
İkilem, @İzzet KOCADAĞ
12.2.2010 09:28:04
Nagihann
@nagihann
12 Şubat 2010 Cuma 09:29:40


harika ....

gönülden kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
12 Şubat 2010 Cuma 09:27:53
At içine bakalım duygularını gönül…
Kaç günlük ki bu dünya?
Kime saklarsın ki o bir yumrukluk yüreği?
Gel seninle
Ya şu hırçın dalgalara gidip
Gömelim duyguları
Ya da Ağrı’nın başına çıkıp
Haykıralım yürek ağrılarımızı,
Ondan son...

Merhaba, @serap hoca
12.2.2010 08:50:05
Nagihann
@nagihann
11 Şubat 2010 Perşembe 11:23:24
Seni özledim seni ey benim kış güneşim.
Seni özledim canımın canı duyuyormusun.
Ey benim! herşeyim herbişeyim her yanım...

çok beğendim gönülden kutluyorum ....
Her yanım, @gönülsızım
10.2.2010 20:52:19
Nagihann
@nagihann
10 Şubat 2010 Çarşamba 21:35:19
muhteşem gönlünüze sağlık..

tebrik ederim..
__sadece sen___, @dayan yüreğim
10.2.2010 21:29:55
Nagihann
@nagihann
10 Şubat 2010 Çarşamba 13:46:34


SEVDİM SENİ
Sevdim seni sensizliğe inat...
Gece çökeceğini bile bile üzerime
Sevdim seni..
Sana kavuşurum hayalleriyle
Ve o hayallerin mutluluğuyla sevdim seni
Uykusuz gecelerde hayallerde çizdiğim
Acaba uykusuzmudur o da benim gibi
Diye...

Sevdim seni, @edebiYAT21
10.2.2010 13:43:27
Nagihann
@nagihann
6 Şubat 2010 Cumartesi 10:29:23

Şiir yazmama hiç kimse engel olamaz
Feriştahın oğlu olsa beni emekli edemez
Beni sürgün etmeye kimsenin gücü yetemez
Daha ne yapacaktın Muhase Sultanım


siz yazın sevgili şair kimsenin buna engel olmaya hakkı olamaz

hatta varsa ö...

Muhase sultanım, @kadiresen
6.2.2010 10:20:23
Nagihann
@nagihann
6 Şubat 2010 Cumartesi 09:32:58

seni mi sevmişim!!
yazıklar olsun gönlüme
yazıklar olsun kalbime
nasıl oldu anlamadım
bir anda seni sevmişim

yazıklar olsun



çok güzel olmuş elinize sağlık..
Sdsdsdsdsd, @anlatamadım galiba
6.2.2010 08:13:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.129
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL