Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
1 Mart 2010 Pazartesi 11:08:44



Döndü geldi yine, kapıma o aptal veli,
Dışı görkemli, içi çürükçe hepten belli,
Elinde bir gül demeti, dilinde sitemi,
Bilmez kalp cidarı çok ince, söz çok öfkeli.

Açtı yine rezil ağzını, durmaz divane,
Kalbine fesat girmiş, yuva onun ...

Özünden deli..., @AZAP
1.3.2010 10:58:30
Nagihann
@nagihann
1 Mart 2010 Pazartesi 11:05:52

Gözlerimde ki sen,yada gözlerindeki ben ne fark eder,
Biz bir bedenin iki yarısıyız senle,sen ruh ben beden,
Belki de ben ruhum sense beden,
Gözlerimde ki sen var ya,ya ruhumsun ya da ben...


gönülden kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
1 Mart 2010 Pazartesi 10:57:44



muhteşem ...

tutuldum çok beğendim..

gönülden kutluyorum...
Pupa yelken, @askimbesiktas
26.2.2010 15:36:39
Nagihann
@nagihann
25 Şubat 2010 Perşembe 18:11:38

paylaşımınız için teşk ederiz bizler de sizin kandilinizi kutluyoruz..

Nagihann
@nagihann
25 Şubat 2010 Perşembe 12:58:18

Cenneti aladan gül kokun geliyor
On sekiz bin alem adın zikrediyor
Her canlı sancağın gölgesi diliyor
Diller şefaat ya Rasulallah diyor

Adın kilitli gönüllere nur saçar
Şefaatin cennetlerde yurt açar
Aşkın için her kes abı Kevser içer
Dill...

Peygamberim, @ARİF BARAN
25.2.2010 12:32:55
Nagihann
@nagihann
25 Şubat 2010 Perşembe 10:02:21

Bu gece gök yüzü bambaşka Alem
Işıl ışıl yıldızlar Ay başka parlak
Nur yağıyor bulutlardan
Melekler inmiş yeryüzüne
Arıyor yok mu dua eden
Yok mu salavat getiren
Yok mu rabbim için göz yaşı döken
Af et günah larımızı ALLAHIM
Bu gece ...

Kandiliniz kutlu olsun, @AYSE 09
25.2.2010 09:54:32
Nagihann
@nagihann
24 Şubat 2010 Çarşamba 14:20:24
SENİN DELİLİĞİNİ SEVİYORUM AMA SENİ DEĞİL.
SENİN OKYANUS BAKIŞLARINI SEVİYORUM AMA SENİ DEĞİL.....

bayılıyorum sevdiğini sözleriyle döven şiirlere :)

harikasınız
bence ne deliliğini ne de gözlerini sevin

nedeni ise onu s...

O; gözlerin, @Mevsim rüzgarı
24.2.2010 14:03:36
Etkili Yorum
Nagihann
@nagihann
24 Şubat 2010 Çarşamba 14:12:28
NOT:BAZI İNSANLAR’I ANLATMAK GERÇEKTEN ZORDUR...!!! SAYGILARIMLA...
şiir kadar güzel di notunuz..
çok beğendim
gerçekten çok zor...

hani bir gün öyle bir gün böyle diye tanımlanırlar..

ne yaptıkları ne yapacakları bili...

Nagihann
@nagihann
23 Şubat 2010 Salı 17:19:56

Ey sevgili....! ! !
Sana tek bedduam
Seni benim kadar seven biri varsa
O da sana benim kadar hasret kalsın demiyorum
Senin benim seni çok sevdiğim kadar çok sevdiğin varsa
Sende ona benim sana hasret kaldığım kadar hasret kalasın diyorum ...

Ey sevgil, @andar
23.2.2010 16:34:02
Nagihann
@nagihann
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:37:58

Artık kızmıyorum sana
Sen bir masal gibi, bir öykü gibi
Sanki benim çocukluğum gibi
Çok
Çok eskilerde kaldın

Artık kızmıyorum sana…



mutlu son diyelim o zaman :)


çok beğendim ..
kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
22 Şubat 2010 Pazartesi 22:45:45



Gördüm sevdim be gülüm
Ben köylü çocuğuyum
Tahsilimde yok
Ben deyim sen anla
Bilmediğim nokta virgül ğibi
Beni imla kuralları ile oyalama
Bizim oralarda elmanın adına alma
Taş dediğine daş derler
Sevince açık açık sana yanğınım
Bağrım ...

Dümdüz söylerler, @erda
22.2.2010 22:35:00
Nagihann
@nagihann
22 Şubat 2010 Pazartesi 22:03:06

Ama ben sana inat
Yokluğuna inat
Böylesi bir kadere
Tek bir kelime etmeden
Seni içimde yaşatacağım
Çünkü sen benim
Bedelini yüreğimle ödediğim
En masum günahımdın


harika ..

kutluyorum...
Gönül defteri, @Mustafa AKYILDIZ
22.2.2010 20:57:42
Nagihann
@nagihann
21 Şubat 2010 Pazar 22:50:13

Yaşamak lazım bazı şeyleri
dokundurmak hasretini beyaz sayfalara
satırlarıma kan akıtırken özlemin
biliyordun
yüreğiminde kan ağlayacağını
düşlerime barikatlar kurarken amaların
herşeyden geçmeyi öğrendim ama....

çok beğendim gönülden ku...

Nagihann
@nagihann
21 Şubat 2010 Pazar 15:03:33




Bir zamanlar benim de bir sevgilim vardı,
Ne yere sığardı nede göğe,
Hayret nasıl sığdırmışım onu kalbime,
O hayırsızın biri,
O hain’in biri.,
O benim için ölü.
Ne güzel anılar yaşamıştım onunla.
Bırakıp gitti sonunda.
Yanık yar...

Sevmiyorum, @AHMET ACAR
21.2.2010 14:48:14
Nagihann
@nagihann
20 Şubat 2010 Cumartesi 16:52:07

ilk baharım da aşık ol bana, yazım da sev beni sevgilim,
son baharım da,gülen yüzüm ol, kışım da saçıma düşen ak,
düşersem elim ol,gezemezsem,ayağım, görmesem de gözlerim ol sevgilim,
bakma bana öle üzgün gözler le, gül artık yanın dayım seninle...

Sevgilim....?, @gecenin_adı.sen
20.2.2010 16:24:38
Nagihann
@nagihann
20 Şubat 2010 Cumartesi 11:06:12

Akılsız kafam gör artık büyük sevda senin eserindi
Sevdalandığın can ise koca bir yalan bir seraptı
Sadece düşlerinde sevdi seni rüyalarında kokladı
Gezdiği yerler sensiz düşleri kimsesiz yüreği tenhaydı


tebrik ederim ..
Akılsız kafam, @hayal denizi
20.2.2010 10:59:51
Nagihann
@nagihann
18 Şubat 2010 Perşembe 15:19:55

Gölge etme bu yeter!.. Başka ihsan istemem
Uzanamadım diye, ben; “ciğere pis demem”
Şayet yola çıkmışsam, bir daha da vazgeçmem
Dudağından çıkacak “kal’a” ihtiyacım yok!..


bugün okuduğum ikinci şiiriniz..
...

İhtiyacım yok!.., @kasev
3.2.2010 18:47:51
Nagihann
@nagihann
18 Şubat 2010 Perşembe 15:03:14



Sen en büyük servetimsin benim.. Nedeni ne olursa olsun
“Sorma!...”
Seni sana cevaplayamam, seni sana anlatamam
Senden gidemem, sensiz yaşayamam,


Seni unutmayı unuttum!.. Sen ciğerime yapışmış köz gibisin
“Yakma!...&...

Nagihann
@nagihann
17 Şubat 2010 Çarşamba 13:17:47

Yüce divana sebep olsan bile celbime;
Yılları tutsak etmek zor olsa da albüme;
Susacağım, söz verdim.. kan ağlayan kalbime,
Bir kilitte ben vurdum, ben vurdum senin için.

beğeniyle okudum kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
17 Şubat 2010 Çarşamba 10:43:29


APANSIZ
Apansız uyanırsan gecenin bir vaktinde,
Bilki seni düşünüyorum.
Sahilde veya bir parkta birini görürsen aşık,
Bilki seni seviyorum.
Bir bahar günü sağanak yağmura yakalanırsan,
Bilki aşkınla ıslanıyorum.
Bir yaz gecesi gökyüzünden ...

Apansız, @necirvan-1
17.2.2010 10:28:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.131
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL