Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
19 Ağustos 2010 Perşembe 14:59:13
yaması sökülen keşkelerimle
soframa y/aş olan her şeyi ödünç bırakıyorum
ve iki dudak arasında tekrar uyanıyor şansım
yakında y a n ı n d a y ı m . . .

kaç karargâhı eskitip , kaç menzilde şehit düşmüştüm uğruna
hiç bitmeyecek bir askerlik yad...

Adım boyu s e n, @eMİNeYZAMAN
19.8.2010 04:33:28
Nagihann
@nagihann
19 Ağustos 2010 Perşembe 14:56:49
yaması sökülen keşkelerimle
soframa y/aş olan her şeyi ödünç bırakıyorum
ve iki dudak arasında tekrar uyanıyor şansım
yakında y a n ı n d a y ı m . . .

kaç karargâhı eskitip , kaç menzilde şehit düşmüştüm uğruna
hiç bitmeyecek bir askerlik yad...

Adım boyu s e n, @eMİNeYZAMAN
19.8.2010 04:33:28
Nagihann
@nagihann
13 Ağustos 2010 Cuma 11:07:23

YALAN SEVDALARA BOYUN EĞEMEM....
Gelgeç sevdalara meyil edip de,
Üzemem kendimi, heba edemem.
Sevdim mi severim ben adam gibi,
Yüz üstü bırakıp, çekip gidemem.

harikasınız...

gönlüm hem esmer hem sarışın hemde kumral da diyenlere oku...

Nagihann
@nagihann
11 Ağustos 2010 Çarşamba 16:28:27
Şuan ne yapıyorsun ?
Düşünüyormusun beni özlüyormusun?
Ben ise iyiyim alışmaya çalışıyorum sensizlige
Ama beceremiyorum nebilim beklide istemiyorum.


İçinde sen olan okadar çok keşkem varki
Yaşadıgım her bişeyde aklıma geliyorsun Keşkee diyo...

Başlık yok, @Bir MaSaL
11.8.2010 16:06:17
Nagihann
@nagihann
11 Ağustos 2010 Çarşamba 16:19:33
Gönül bu;
Anlamıyor vefasızlıktan,
Anlamıyor kadir kıymet bilmeyenden,
Anlamıyor seviyor gibi görünüp de
Bir gün kaçmak için yol gözleyenden.

Seni sevmekten vazgeçmedim.
Bütün bunları bilmeme rağmen,
Yazdığın tüm senaryoları seyredip,...

Nagihann
@nagihann
11 Ağustos 2010 Çarşamba 12:24:32
şiir çok güzel yazılmış tebik ediyorum..

bu kadar kötülüklerin karşılığı uçurum öylemi....
inadına yaşamak yaşamak.....
At o zaman kendini, @duyguseliozan
11.8.2010 12:14:41
Nagihann
@nagihann
10 Ağustos 2010 Salı 17:17:58
Saçları sarıydı ama esmer sever gibi sevdim,
Adı farklıydı ama Leyla sever gibi sevdim,
Bedende bir candı ama vatan sever gibi sevdim,
Aklım başımdaydı ama onu deliler gibi sevdim.

tebriklerrr....


olmaz sevgili şairim olmazzzz........

Nagihann
@nagihann
7 Ağustos 2010 Cumartesi 01:25:39
*

(Belki de iyi oldu unutmak seni,
Kendimi hatırlamadan önce…)






tebrik ederimm..
*anımsamak seni*, @((Ayşe))
7.8.2010 01:15:02
Nagihann
@nagihann
3 Ağustos 2010 Salı 02:17:59

muhteşem ....
gönülden kutluyorum..

bir rica da bulunabilir miyim :?

içmeyin şu sigarayıı..
Sensiz ben, @tayfununal
3.8.2010 01:48:59
Nagihann
@nagihann
2 Ağustos 2010 Pazartesi 17:21:44
çok güzel duygulandım okurken gönlünüze sağlık...

inşallah bizlerde gider görürüz..
annemin rüyasında gitmişim..inşallah geerçekleşir..



Nagihann
@nagihann
1 Ağustos 2010 Pazar 22:50:46
muhteşem ...
insan diyette bile olsa oturmalı bu enfes sofraya :))

gönlünüze sağlık kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
30 Temmuz 2010 Cuma 14:05:25
şair.
Aman ha! Gizli kalsın, sır bunlar aramızda,
Biliyorsun ki aklım, hala o kara kızda.
Şimdi nerelerdedir, ondan hiç bir haber yok?
Çok özledim be dostum, bilmezsin ne kadar çok?
Hatırla geçen yıldı, yine bir bahar sonu,
Melül, mahzun burada...

Nagihann
@nagihann
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:20:38
adın andığımda lal oluyor dilim
öyleyse neden konuşamıyorum dilim olduğu halde .

ey affeden lerin sultanı affedilmedikmi körmü olduk görmüyoruz .

ey güzel gördüğüm an seni bendeki benin ortaya çıkıtığı andır güzel .



gönülden kutluyor...

Sevgili, @yunus_2
26.7.2010 12:09:06
Nagihann
@nagihann
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:11:42
Bu devirde aşk yalan dolan
Zoru gördümü millet hadi yaylan
Şıp diye başlayan aşklar
Bakmışsın bitiyor şıp diye

Dün ölürken aşkından
Bugün gır gır geçiyor
Yine de sen bilirsin
Çok bağlanma derimm..

ggönüşden kutluyorum...

çok ta öne...

Yalan, @selimkenan
26.7.2010 12:04:16
Nagihann
@nagihann
26 Temmuz 2010 Pazartesi 12:01:37
harika...

şiirde hangi güzelliğe övgüler yağdırsam bilemiyorum..
gönülden kutluyorum mükemmel olmuş gönlünüze sesinize sağlık...
Nagihann
@nagihann
26 Temmuz 2010 Pazartesi 10:24:59
aminn..

binlerce kere rövbee...

kandiliniz kutlu olsun..
Tövbe, @Yürek Devleti
26.7.2010 08:50:01
Nagihann
@nagihann
26 Temmuz 2010 Pazartesi 00:53:58
beğeniyle okudum tebrik ederim.....



MÜBAREK KANDİLLERDE ÖYLE IŞIKLAR NUR OLUP ÜSTÜMÜZÜ İÇİMİZİ AYDINLATSIN Kİ;
BİR DAHA BATMAMAK ÜZERE MİLLETİMİN ÜZERİNE GÜNEŞLER DOĞSUN...
KANDİLLER HAYIR’LARA VESİLE OLSUN...
ALLAH AFİYETLER VERSİN...

Yanalım harıl harıl, @lebiderya
26.7.2010 00:44:02
Nagihann
@nagihann
26 Temmuz 2010 Pazartesi 00:29:50
umudumuz sensin Ya Rab
Beraat et artık
bizlerden bizi

sende duy sevgili

teşkler..
sizinde kandiliniz kutlu olsun
Nagihann
@nagihann
22 Temmuz 2010 Perşembe 12:23:57

“Cok istedim seninle bir dunyam olsun
Ama sen ve senin acilarin…
Karanligina bulasmak bir kere
Bitirecekti sana dair tum guzel duygulari
Elveda sevdigim!”


nezaman vedalı şiir okusam dilime

güle güle sana yolu...

Giderken......, @HATICE AYDIN
22.7.2010 12:18:27
Nagihann
@nagihann
22 Temmuz 2010 Perşembe 12:05:51
Gören sanırki velisin
Bana göre bir delisin
Sen haddini bilmelisin
Boş hayâller kuruyorsun.

Vars@yalım senden bizar


ALLAHIM BİZİ GÖNLÜ DELİLERDEN KORUSUN ....
GÖNÜLE HADDİNİ BİLDİRENLERDEN EYLESİN..


ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZESAĞ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.178
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL