daha kaç muhacir dize dokunmalı yüreğine kırık kanatlı palyatif tebessümlü yamalar hani üç vakte kadardı karartmalar fayda etmiyor artık şimdi ısıya duyarlı tüfekler var!
kahramanlar karalanırsa biter masallar ölünce... ölmesin polyanna uzamasın onun da burnu yetim günceler şekerden bıktı artık günü doldu.. y a ş ı n ı n...d i n m e s i n i ..bekliyor az daha bekle güz bahar yarın anla artık bugünler artık yarınlarla doymuyor! öpücüğe kilitli dudaklarımın hevesi ölüm öncesi tövbelere mi kalsın apoletime asılmış siyahbeyaz resmin firavun yortusu günlere!
boyalı sanrılar taktım uçurtmamın kuyruğuna bir yanı mavi bir yanı sen acaba görür müsün konar mı başına dört dinden ulemalara sordum acep helal misin bana dört yanlış hakkımı kullandım gözü kapalı son tercihimsin işte son doğru olur musun Biriciğine!
kana batmış güller kadar kırmızı olmasın rüyalarım sevdaya mihmandarlık olmasın artık sabrıma ödül gözlerimin oynadığına bakma sen tüm oyuncaklarımı bıraktım biliyorsun! ben seni ılık bir rüzgardan emanet aldım hangi fırtınaya bırakırım sanıyorsun!
hem çok şey istemiyorum ki senden ya tarihi kayıp bir firavun tanıdım de bir zamanlar elimin değdiği bir deli kurşun... ya da bir mucizeye tanıklık etsin tarih! bu yaşta anamın melek yüzlü bir kızı olsun!
en kötüsü sevdaya dair öleceksem bari adam gibi bir sebebim olsun!
mesela; sen bir silah ol(san) ben gözlerinden hedefe süzülen bir kurşun senden uzaklaşıyor olmak dışında nereye değmişim nereyi vurmuşum hiç umurumda olmaz ya da son kez değmiş ellerin bedenime... kısılmış kirpiklerini unutmam ama hedefte parçalansam da! yok olsam da!
ki;hiç bir kurşun bir daha kullanılmaz! öyle ya sonunu düşünen deli kurşun zaten o silaha , o sevdaya gönüllü kurulmaz!
//...Sevdaya Dair Söylenmedik Ne Kaldıysa Söyle...//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PALYATİF SEVDA KURŞUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PALYATİF SEVDA KURŞUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdaya dair öleceksem bari adam gibi bir sebebim olsun...!
mesela; sen bir silah ol(san) ben gözlerinden hedefe süzülen bir kurşun senden uzaklaşıyor olmak dışında nereye değmişim nereyi vurmuşum hiç umurumda olmaz ya da son kez değmiş ellerin bedenime... kısılmış kirpiklerini unutmam ama hedefte parçalansam da! yok olsam da...!
ki;hiç bir kurşun bir daha kullanılmaz! öyle ya sonunu düşünen deli kurşun zaten o silaha , o sevdaya gönüllü kurulmaz...!
//...Sevdaya Dair Söylenmedik Ne Kaldıysa Söyle...//
tıknefes hedefine ulaşır şiir..
Tberiklerimle...