(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir anlatım... Soruların cevabı içinde saklı... Eminim ki siz harika bir anne... Harika bir sevgili... Vefalı bir dostsunuz... Sevgilerime gönülden canım.....
Erdemli insanın resmini başkası çekmeli derler. İnsanlar kendisi hakkında en doğru sözleri sevdiğinden,değer verdiklerinden,dostlarından duymak isterler. Kendini başkalarının gözünden görmek isterler çünkü onlar hataları varsa eğer bilmek isterler... Hayatta üstlendiğimiz bir çok rolümüz var. Hepsinde ne denli başarılıyız, başarmak için de çitanın neresinde olduğumuzu araştırıp bulmak zorundayız. Samimi cevaplar vermeyi sevenler doğru söyleyeni kalbimizde yücelttiğimizi bilmelidirler ... Bu şiiri okuduktan sonra rahatlıkla söyleyebilirim ki siz eleştiriye açık birisiniz, hatasız kul olmaz diyen kalplerdensiniz... Şiirler ve dostluklar adına en kalbi selam ve saygılar Emine hanım..
Çıkmadıysa bu sözler ağzından, Ne umut et ne de aman, Sana öyle güzel bir kalp vermiş ki yaradan, Çek o kadir bilmezleri aradan...
Hayat ne kadar kısa ise, İnadına uzundur dert ve çile, İnan sen yalnızca kendi içinin sesine, Örseletme sakın her geçene....
Ne versen az buluyorlarlar, Hergün bir fazlasını istiyorlar, Senin içindeki sevgi hasretini, Canım..onlar hiç bilmiyorlar...
Haklı siteminde sonuna kadar yanındayım arkadaşım.Yukarıdaki satırlar içimden geldi paylaştım.Biz verebildiklerimizle mutlu olalım.Eger karşılığını görebilirsek ne aladır.Yok sa zaten beklemiyorduk ki...Zira sevgi adına yapılanların beklentisiz olanı makbuldür.Gözlerinden öper her şeyden önce saglık dilerim.Selam ve sevgilerimle kal.
Ne güzel dizelerin canım arkadaşım.Çok mutlu oldum yanımda olmana. Evet beklentisiz seviyoruz ama bazen de bekliyoruz birşeyler. Belki de bir sorgulama benimkisi.Kucak dolusu sevgiler.
Canım arkadaşımm okuyuncaa ne güzel dizeler diyorum Biz bayanlar bu konuda belli ederiz sevgimizi duygumuzu ama erkeklerin çogunda bu özellik olmuyorrr be inanıyorumkiii sizin gibi güzel yürekli insannn herdaim sevilirrr...Canımsın öpüyorumm
Beni bana anlat sevgilim
Anlat ki kimim? Bileyim.
Senin gönül gözünle
Kendimi göreyim.
Kıymetli miyim? Saklanan
Sevgili miyim? Kucaklanan
Anne miyim? Sayılan.
Söyle sence neyim?
Yoksa bunları bilmemeli miyim?
Hadi anlat dinliyorum
Geç kalırsan gidiyorum…
evet kendimi çok iyi tanısam da merek ederim bazen ama her zaman diğil :))
nasıl görünüyorum karşıdan nasıl biliniyorum diye .....
çok beğendim tebriklr....