Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Şubat 2010 Cumartesi 18:47:16
Her devire uyar bu şiir,harikaydı,tebrikler..
Erken gelmişim, @Mahir Başpınar
13.2.2010 15:52:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 23:08:39
İnsanlık ölüyor,öldü derken,cızbız yaptık bitti bilee...
Farklı,akıcı ve güzeldi.
Tebriklerimle...
Adı insanlık, @hyazici58
12.2.2010 08:27:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 20:06:28
Çarşı pazarda gördüğü her şeyi evinde olsun isteyen var.
Bunlara alışveriş çılgınları diyorum ben ve bu da bir rahatsızlık tedavisi gereken dozda olabiliyor.
Aşırılığa kaçmamak gerek, kim kime gösteriş yapıyor bir avuç dünyada işte...
Çok güncel,h...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:34:40
Hüzün aksetirdi, şiir dolu dolu,hissettiriyordu.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:33:26
Öncelikle Allah razı olsun diyeceğim.
Espri başka, taşlama,hiciv başka, küfür başka.
özel mahremiyetteki sohbetler nerede konuşulur,onu bilmek başka.
Tebrik ediyorum, sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:25:26
Okuması ve dinlemesi harika bir zaman geçirtti bana.
Paylaştığınız için teşekkürler,emek verenleri kutlarım.
Selamlarla...
Eftelya, @flycan57
7.2.2010 13:12:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:19:37
Hak vermemek mümkün mü, afedersin,özel odalardaki sohbeti şiir diye sunanlar,özelde konuşacak ne buluyorlar acaba diyeceğim.
Sevgilerimle canım...
Ayna elinde..., @hazan444
10.2.2010 21:47:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:16:24
Harikaydı gerçekten.
Sayfanızda farklı bir sesle buluştuk.
Değerli hemşehrim Muzaffer Bey,her zamanki gibi güzel yorumlamış.
Emek verenleri kutlarım,sevgilerle...
Gözlerin yalan., @romanci28
11.2.2010 18:27:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:13:47
En fazla ihtiyacımızın olduğu mesajlar,nasihatlar.
Çok güzel dile getirilmiş, tebrik ederim.Sevgilerimle...
Dinle gül kokulum, @aşiyan052
12.2.2010 00:01:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:11:07
Umut her zaman gün gibi doğsun,devamlı tazelensin.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:09:31
Sizin şiirleriniz bir derya...
Kelimeler maharetle yerleşiyor yerlerine.
Öyle bir duygu aktarımı var ki...
Tebrik ediyorum, selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2010 Cuma 00:06:41
Her şey sussun, böyle güzel dostluklar karşısında fazla söze hacet yok.
Takdir etmek gerek sadece.
Selam olsun böyle güzel yüreklere, hep daim olsun dostluklar.
Dosta kurban, @kaderimol
8.2.2010 23:45:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 23:58:03
Babasız kalmak evet zor.
Ama Allah annesiz hiç bırakmasın.
Anne ne yapıp edip sahip çıkıyor,babalar ne yazık ki henüz sorumluluğu yeterince alamadı.
Genelde toplumumuzdaki durumu diyorum elbette.
Sözüm meclisten dışarı. Gözlemlediğimiz bu.
Zaman...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 23:52:10
Kutlarım gerçekten.
Tam halk ozanı tadında yazıyorsunuz.
Selamlarımla...
İl mi bıraktın, @aşık komani
11.2.2010 19:18:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 23:50:33
Mükemmelmiş değerli dost.
Benim şiirle konusu oldukça ilgiliymiş, çok teşekkür ederim.
Daha önce kaçırdıysam özürler.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Yüksek şairimiz var, @Asker Omur
21.2.2009 23:30:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 23:46:05
Kutlarım güzel şiirinizi,selam ve sevgilerle...
K a l m a d ı, @karacan
10.2.2010 08:51:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 23:42:33
Çok güzeldi, şiir oldukça etkili,başarılı.
Tebrik ediyorum.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 22:10:26
Güzel bir İstanbul şiiri,İstanbul'a yakışan.
Tebrik ederim,selamlarla....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 20:35:02
Harika bir şölendi,içtenlikle kutlarım.
Yazan ve seslendiren, emek verenleri kutlarım.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2010 Perşembe 20:27:12
Siz mesajınızı kapatmışsınız sanırım.
Şiirinizin okunmasını söylemişsiniz ama mesaj atamadım.
Bana bir zahmet hangi şiiri seslendirme istiyorsanız,mesajla yollar mısınız?
Selamlarımla...
Geldim, @Asker Omur
7.2.2010 22:06:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.354
Şiir Okunma
1.001.127
Yazı Okunma
104.828
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL