Bir hüzündür akıyor gözlerimden, Kahkahalar atarak ağlamaklı Ve İki damla gözyaşı süzülüyor derinden.. Bir şarkının nakaratında çıkıyorsun karşıma Baktığım gözlerde okuyorum seni satır satır.. Gündüzün ortasında karanlık çöküyor dünyama… . .
Bir mevsim yaşadım ki baharsız ,yağmursuz. Rüzgarlar suskun , ağaçlar sessiz, çiçekler öksüz Kuru bir ayaz vuruyor dalga dalga kıyılarıma… Demirlendi rıhtıma bakışlarındaki nem Bir gül boynunu büktü süzüldü denizlerime Ve martılar uğramıyor artık limanıma.... . .
Rotasını kaybetmiş sözlerim, En acı tebessümlerde düğümlenir boğazıma... Neşesiz ,hayalsiz ve sevgisiz benliğim Kaybetmişliğin tarifsizliğiyle Ürker her ayak sesinde.. Adresi olmayan kimliksiz bedenımle Üstüme kapanan kapılarda ağlıyorum Yırtık ve sırtı açık sokak çocuklarının Umuda haykırışlarında seni arıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR HÜZÜNDÜR AKIYOR GÖZLERİMDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR HÜZÜNDÜR AKIYOR GÖZLERİMDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir mevsim yaşadım ki baharsız ,yağmursuz. Rüzgarlar suskun , ağaçlar sessiz, çiçekler öksüz Kuru bir ayaz vuruyor dalga dalga kıyılarıma… Demirlendi rıhtıma bakışlarındaki nem Bir gül boynunu büktü süzüldü denizlerime Ve martılar uğramıyor artık limanıma...."
TÜM MEVSİMLER YÜREĞİMİZDE SAKLI.. ONLARA GİDECEK CESARETİMİZ OLSUN YETERKİ... SAYGILAR... .
Bir mevsim yaşadım ki baharsız ,yağmursuz. Rüzgarlar suskun , ağaçlar sessiz, çiçekler öksüz Kuru bir ayaz vuruyor dalga dalga kıyılarıma… _________________Demirlendi rıhtıma bakışlarındaki nem Bir gül boynunu büktü süzüldü denizlerime Ve martılar uğramıyor artık limanıma.... Hüzün limanıydı sayfanız ... sevgiler şair...
Bir mevsim yaşadım ki baharsız ,yağmursuz. Rüzgarlar suskun , ağaçlar sessiz, çiçekler öksüz Kuru bir ayaz vuruyor dalga dalga kıyılarıma…...coşan yanan yüreğin var olsun harikasın...esen kal...
Ve İki damla gözyaşı süzülüyor derinden.. Bir şarkının nakaratında çıkıyorsun karşıma Baktığım gözlerde okuyorum seni satır satır.. Gündüzün ortasında karanlık çöküyor dünyama…
sevgide bu değil mi? baktığın her yerde sevgilinin suretini görmek... bundan sonra süzülen gözyaşlarınız mutluluktan olsun..
BİR HÜZÜNDÜR AKIYOR GÖZLERİMDEN............................
Bir hüzündür akıyor gözlerimden, ...............................engel olamadığım Kahkahalar atarak ağlamaklı ....................................inanılması güç bir durum..hep yapmacık tavırlarım Ve İki damla gözyaşı süzülüyor derinden......................derinden dediğin iliklerimi arşınlamakta,göstermiyorum yinede..içime akıtıyorum Bir şarkının nakaratında çıkıyorsun karşıma ................hep iki hece...hüzzama dönük akşamda Baktığım gözlerde okuyorum seni satır satır.................yeşil..mavi..siyah ..sensin tüm gözlerdeki hülya Gündüzün ortasında karanlık çöküyor dünyama….............hiç doğmuyorki güneş aslında . .
Bir mevsim yaşadım ki baharsız ,yağmursuz....................sensiz...ürkek...ve hüzünlere boğuk bir yumruk boğazımda Rüzgarlar suskun , ağaçlar sessiz, çiçekler öksüz.............çiçekleride..ağaçlarıda susturdun ben gibi Kuru bir ayaz vuruyor dalga dalga kıyılarıma…..................kayalar yuvarlanıyor uçurumlardan başıma Demirlendi rıhtıma bakışlarındaki nem............................ve bir an çıkacakmışın gibi bekliyorum ..dem üstüne dem Bir gül boynunu büktü süzüldü denizlerime......................ve uzattım elimi...denizi tuttum avuçlarımda Ve martılar uğramıyor artık limanıma............................aslında sendin görünmeyen ufuklarda . .
Rotasını kaybetmiş sözlerim, .................................sen olmayınca neme gerek konuşmak En acı tebessümlerde düğümlenir boğazıma..................üzerime ağırlığın çökmektedir oysa Neşesiz ,hayalsiz ve sevgisiz benliğim..........................ne hayalinin..ne sevgisinin peşindedir aslında Kaybetmişliğin tarifsizliğiyle.....................................yorgunki ne yorgun Ürker her ayak sesinde...........................................sen geldin gibi şaşkın ve titrek bir beden Adresi olmayan kimliksiz bedenımle .............................hükümsüzlüğüm hüküm sürmekte ...hükmünde Üstüme kapanan kapılarda ağlıyorum...........................başkaca ne yapayım..ağlamak tek sırdaşım Yırtık ve sırtı açık sokak çocuklarının.........................yanına gidip ,tiner çekmekte esaretim.darmadağın bırakmata beni Umuda haykırışlarında seni arıyorum...........................ama nafile ,,yoksun
ŞAİRİ BÖYLESİNE AĞLATSALARDA, ŞAİRDE GÜLER BİRGÜN ELBET.. YAZIKLAR OLSUN AĞLAMAYI HEDİYE EDENE... UNUTMASIN... ŞAYET KIRMIŞSA TEK BİR İNSAN KALBİNİ BİLKİ GÜCENDİRMİŞ OLUR SAHİBİNİ..
Rüzgarlar suskun , ağaçlar sessiz, çiçekler öksüz
Kuru bir ayaz vuruyor dalga dalga kıyılarıma…
Demirlendi rıhtıma bakışlarındaki nem
Bir gül boynunu büktü süzüldü denizlerime
Ve martılar uğramıyor artık limanıma...."
TÜM MEVSİMLER YÜREĞİMİZDE SAKLI.. ONLARA GİDECEK CESARETİMİZ OLSUN YETERKİ... SAYGILAR...
.