Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 02:09:51
insanlık özüne dönmeli
Sırrına ermeli yaradılışının
Silmeli alnından kara yazgısını
Dağ rüzgarlarından savurmalı
Sevdayı çorak gönüllere
Korkmadan yaşamalı hayatı çocuklar

Şimdi, saya güvercinleri muştulamalı barışı
Sükut içinde beklemeli gü...

Saya güvercinleri, @flycan57
15.2.2010 11:21:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 02:04:37
Sağ yanı sola galip getirmeyi başarabilirsek, bir dergah bulabilmişizdir demektir.
Asıl zor olan da bu ya...Mücadelede doğru tarafı kazançlı çıkarabilmek.
Muhteşemdi yine...
Tarif edemeyeceğim kadar hissettirdi.
Sorgulattı, kutlarım.
Selam ve sa...

Tefekkür vakti, @Oflu
15.2.2010 16:29:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 01:52:23
yanıbaşında hep hasatı nefret zalim bir gölge
sırrına eren yok, bilen çok...
******
Bilginin yetmediği aşikar, sırlara yürümeli.
Derin bir şiirdi, çok güzeldi.
Tebriklerimle....
Dekoltesi hayat, @yildiz parlak
15.2.2010 02:58:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 22:28:52
Allah kadir kıymet bilenlerle karşılaştırsın, üzücü bir durum.
Ama gerçekler acı oluyor bazen.
Selamlarımla....
Gülmemiş, @Asker Omur
14.2.2010 15:15:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 22:26:46
İnşalllah gönlünüze göre sevgiler yaşarsınız.
Hüzün geçici olsun.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 20:29:48
Harika bir musiki barındırıyor içinde.
Uyumlu ve çok etkileyici.
Şarkı mırıldanır gibi.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 02:30:23
İfadeler çok etkileyiciydi.
Tebrik ederim, sevgilerle...
Mersiye, @Şükran AY
14.2.2010 14:50:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 02:18:24
Boyu kısa ayın zaferi on dört şubat

Bunun üstüne söz yok bu gece...
Tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 02:15:40
Günede ne güzel uymuş, çok hoş bir şiirdi.Farklı tarz farklı tat.
Tebriklerimle,sevgiler....
........gülümse, @Pervin YETİŞ
14.2.2010 15:16:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 01:49:04
Bu gün için yazılabilecek en güzel şiirdi.
Kutlarım usta kalemi, selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 01:45:46
Hangi yağmuru bağrımıza bassak
Boğum boğum dolaşır yine
Damarlarımızdaki sis

***
Okuması çok zevkli bir şiirdi.Akıcı,hoş,etkileyen...
Tebriklerimle,sselamlar...
Baharı beklemek.., @Türkü
14.2.2010 18:36:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 01:17:32
Bir yerlerde olduğunu bilmek ve ulaşamamak...
İşte budur zaten aşkı körükleyen,şiirler yazdıran.
Güne de uygundu.
Güzel şiirinizi kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 01:14:16
Okurken bana da yansıdı sanki sohbete şahit olmuş gibi.
Çok güzel yazılmış,kutlarım.
Tebriklerimle,selamlar...
Gardaşım, @Kadir YILDIZ
12.2.2010 23:25:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:43:07
İstediğimiz gibi olmuyor bazen her şey.
Ömrünüz sevdiklerinizle beraber geçsin, çok güzeldi, hüzün verdi.
Tebriklerimle,selamlar...
Neden yoksun ki,, @guler birsozu
14.2.2010 12:05:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:38:18
Ömrünüz sevdiklerinizle,sevgi dolu geçsin.
Güzel şiirdi,kutlarım.
Selamlarla...
Sevda, @ARİF BARAN
13.2.2010 21:54:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Şubat 2010 Pazar 23:55:19
Hoş bir şiirdi, tebriklerimle.
Selamlarla....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Şubat 2010 Pazar 23:14:42
Ömrünüz sevdiklerinizle,sevgi dolu geçsin.
Selamlar,sevgiler....
14 şubat, @cinitas
14.2.2010 20:20:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Şubat 2010 Pazar 22:31:03
Günede yakışmış,türkü sözü gibi bir şiirdi.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Şubat 2010 Pazar 21:08:24
Anlamı,içeriği ve biçimi ile yücelerde bir şiir.
Ruhu var, etkisi var.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Var oluş, @mehmet özdemir
14.2.2010 10:25:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Şubat 2010 Pazar 21:02:30
Çok güzeldi, uyumlu,akıcı.
Bir çırpıda akıyor şiir.
Tebriklerimle...
Kayboluşlar, @Makman
2.2.2010 21:24:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.392
Şiir Okunma
1.001.199
Yazı Okunma
104.847
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL