Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:50:50
Doya doya dinledim harika şiiri ve yorumu.
Seslendirdiğini öğrenmiştim ama girememiştim.
Çok güzeldi, böylesi etkili bir çalışma için kutlarım.

Emek verenlerin emeklerine sağlık.
Sevgilerimi bıraktım...
Yeminim., @dağ gülü
21.2.2010 04:28:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:35:21
Çok güzel olduğunu söyleyeyim peşin peşin.
Şarkı sözleri gibi çalışmaların genelde.
Hoş bir musikiyle okunuyor.
Dinlemesi de çok zevkliydi, emek verenleri kutlarım.
Selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:27:52
İfade tarzı çok güzel, muhatap mesajları almıştır umarım.
Şiir öyle çağlamış ki gönülden, pişmanlıklar içine girmiştir galiba.
Her şey gönlünce olsun,çok güzeldi,tebrik ediyorum.
Sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:20:30
Çok etkileyici bir şiirdi.
Oldukça beğendim,tebrik ediyorum,selamlarla...
Bahar arzu'ları ..., @direniş
21.2.2010 01:32:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Şubat 2010 Pazar 02:09:38
Sayfadan çıkamadım hocam.
Zaten bunun üstüne de başka şiir okuyup,dinlemeyeceğim.
Çok etkiledi, anne-baba yerini hiç kimse tutamaz.
Tebrik ederim değerli usta kalemi, sevgilerle...
Sevgili babam, @samanyolu1234
20.2.2010 20:18:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Şubat 2010 Pazar 01:50:39
Çok güzel bir eser,her bölüm ayrı özenle hazırlanmış.
Mesajlar yerli yerinde.
Tebrik ediyorum, yorum çok yakışmış,emek verenleri kutlarım,sevgilerimle,selamlar....
Demişler!.., @dağ gülü
19.2.2010 01:34:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Şubat 2010 Pazar 01:47:38
İki peşpeşe korkulu şiirden sonra güzel olmuş bu şiirin gelmesi.
Tebriklerimle, sevgiler...
Lacivert, @ANSIZIN
4.2.2010 00:00:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Şubat 2010 Pazar 01:37:28
Tebrik ederim,hoş bir şiirdi,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Şubat 2010 Cumartesi 21:57:41
Önemli bir konu, yakın konular ele almışız, sevindim.
Tebriklerimle,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Şubat 2010 Cumartesi 02:36:29
Tebriklerimle,çok beğendiğim şiirlerindendi yine.
Yüreğine sağlık,selam ve sevgimle...
Gurbet ellerde, @Fatma Biber
18.2.2010 00:01:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Şubat 2010 Cuma 00:04:48
Çok hissettiren bir şiir.
Hepimizden bir parça var. Hissettiğimiz duygulardan.
Buradan da bakayım dedim,aldım.
Görüşmek üzere,tebriklerimle,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Şubat 2010 Perşembe 02:28:34
Çok güzel bir çalışmaydı.Sizin gibi saz ustasına yakışır şekilde.
Dinleriz inşallah bir gün.
Tebriklerimle,selamlar...
Eşimin toplantılarına rastlamadığı günlerde mutlaka gelmeye çalışıyorum şiir akşamlarına, görüşürüz inşallah.
Mavi gözler, @aşık obalı
17.2.2010 15:46:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 23:26:17
Unut dedi yüreğim unutma diki -unutmadı ki- olacaktı sanırım.
Oldukça hisliydi,tebriklerimle,selamlar....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 20:16:23

Önceki şiirinizden,
Not : allah guluna önce eşşeğini gaybettirir, sonra buldururmuş..
notun notu: eşşeğim hakikaten gayıp..
*****************
Not: bastonum gerçekten çalındı.
Notun notu: "Bir santim ilerlemez, ikiler üç olmadan!" dizesindeki ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 20:03:02
Haftanın altı günü uykusuz gözler, sefertasları, yağ tiner boya kokusu, zımpara ellerinde ya da anahtar.
Lastik ayakkabılarının yırtığı çamurlar içinde düşlerler yine de gülümseyen bir kızı, duvardaki posterine bakıp;yorgun dinlerken Ferdi Tayfur&#...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 19:21:34
Zorunlu roller de var. Ne kadar uymayacağım derseniz de, şartlar öyle zorlar ki,
biçilen rollere uygun hayatı düzenlemeye başlarsınız.
Aradaki çıkışlar ufak kaçamaklar kalır artık, çok farklı olmadığımızı anlarız birbirimizden.
Su ve şeker aynı. B...

Rol, @distorcun
16.2.2010 05:30:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 19:09:45
Aşk gönüllü yanmaya bir adaylık.
Çok güzeldi, sevgi dileyen sözler.
Okuması ve dinlemesi keyifliydi, tebrik ediyorum.
Güzel yorumlanmış,selamlarla...
Aşkınla yak, @kaderimol
16.2.2010 18:33:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 18:57:35
Keklik bir kaç anlamda yorumlanabilecek şekilde şiirde.
Bu yönüyle de ayrıca çok güzel.
Seven ve sevilenlerle özdeşleştirirken, yiten bir gençliğe gönderme yaparken,
aynı zamanda doğa korumacılığına da vurgu var.
Tebriklerimle,selamlar...
Kınalı keklik, @Ahmet Yetim
13.2.2010 21:08:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 03:15:41
Okuması her ne kadar etkiliyse de, dinlemekten daha çok etkilendiğimi söylemek gerek.
Çok içten, hissedilip yaşanmış duygular.
Tebrik ederim,selamlarla....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2010 Salı 03:03:06
Gecenin kanatlarında
Ay ağlayınca
Gülüyorlar yıldızlar insafsızca
****************
Biri güldüğünde,diğeri ağlar...
Kader dedikleri...
Harikaydı,tebrik ediyorum,selamlar,sevgiler...
Hüzün-kadın ve ben, @Toynak
15.2.2010 00:07:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.372
Şiir Okunma
1.001.158
Yazı Okunma
104.834
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL