Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Şubat 2010 Pazar 05:22:44
Ozanca yazılmış,şarkı güzellliğinde şiir.
Tebriklerimle, selamlar....
Benden sakınma, @ozan zeki
23.2.2010 21:03:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Şubat 2010 Pazar 05:21:36
Böyle bir yüreğe selam ve saygı duyuyorum.
İnsanlığa en gerekli mesajları içeren şiirinizi kutlarım, selamlarla....
Doğruyu söyle., @türkmendağlı
23.2.2010 20:05:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Şubat 2010 Pazar 05:19:02
Çok beğendiğim,takip ettiğim,zevk aldığım bir usta kalem.
Ne kadar tebrik edilebiliyorsa, o kadar tebrik.
Emekleriniz değer görsün,selamlarla...
Sürgün/3, @x adamus
27.2.2010 00:04:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Şubat 2010 Pazar 04:40:01
harika bir yolculuktu, teşekkürler,tebrikler...
Buzul ıı, @Neslihan YAZICILAR
27.2.2010 18:00:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Şubat 2010 Pazar 02:49:39
Çok güzeldi, doyurucu,tadında...
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Şubat 2010 Pazar 02:01:48
Usta kalem sayfaları bize harika örnek ve ders sayfaları oluyor.
Tebrik adetten ama tebrik yeter mi bilmem böylesi güzel esere.
Değeri bulmuş, daha da bulması dileklerimle.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Şubat 2010 Pazar 00:16:02
Bu şiiri yazan gönüle selam olsun. Tebriklerimle, çok güzeldi.
Selam ve sevgilerle...
Dikenli yolun yolcusu, @mete75
26.2.2010 21:40:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Şubat 2010 Cumartesi 05:29:47
Çok güzel bir çalışmaydı.
Etkileyici bir tınısı var.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Göğün kapısı, @Mehtap ALTAN
26.2.2010 00:00:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Şubat 2010 Cumartesi 05:10:48
Farklı ve çok etkileyici bir tarzdı. Hayatın içinden, gerçek anılardan.
Teknik ve şiirin duygusal yoğunluğu,ritmi zaten dinlerken de anlaşılıyor, emeklerine sağlık.
Oldukça güzeldi, tebriklerimle...
Selamlarımla...
Evim, @ çetin kabak
27.2.2010 03:00:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Şubat 2010 Cumartesi 02:13:36
Eserini gördükçe büyüklüğünden ürktüm
Gücünle sağlanırken kainatta her düzen
İnsanın insanlara yaptıklarından korktum
Baskı ve esarettir yaratılanı üzen
***
Ne oldu insanoğlu birbirine küstün de
O canan ki adıyla ruhuna huzur veren
Kader demey...

.........ey sevgili, @cosari
23.2.2010 23:39:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Şubat 2010 Cumartesi 02:09:52
Samsun'dan gün geçtikçe çoğalan seslerden onur duyuyorum, tebriklerimle...
Sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Şubat 2010 Cumartesi 02:08:44
Sanat ve sanatçı dostu değerli ustamıza tebrik ve takdirlerimle...
Selamlarla...
Zamanı attım, @aşık obalı
26.2.2010 14:16:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Şubat 2010 Cuma 00:17:29
Tüm duaların kabul olsun. İki cihan saadeti nasip etsin Allah.
Bende kandilini kutlarım,sevgilerimle...
Mübarek gün, @GÜLDESTE
25.2.2010 21:19:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Şubat 2010 Cuma 00:10:55
Öncelikle kandilinizi kutlarım.Tüm dualarınız kabul olsun.

Öylesi hissettiren insanı etkileyen bir hava var ki, ne söylense az şiir ve yorum için.
Usta kalemi kutlarım,selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Şubat 2010 Perşembe 23:59:58
İnsanlığı bir yapan en büyük etken manevi değerlerdir.
Değerlerimize sahip çıkma adına, tebrik ediyorum.Çok anlamlıydı.
Kandilinizi kutlarım,dualarınız kabul olsun,selamlarla...
Elif, @ahmet umut
25.2.2010 00:06:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Şubat 2010 Perşembe 22:35:38
Şiirini okumak büyük zevkti. Tebrik ediyorum canım.
Mübarek günde ettiğin tüm dualar makbul ve kabul olsun.
Allah tekrarlarına erdirsin, ülkemize hayırlar getirsin.
Selam ve sevgilerimi bıraktım...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Şubat 2010 Perşembe 03:41:20
En iyi öğrenme ve öğretme yöntemi. Oyunlaştırarak dersler yapmak.
Çok keyif alırdım gerçekten ve oyunlarımızı cd ye kayıt alırdım, evde hem kendilerini izlesinler, isterlerse aileleri de bakar diye.
Kayıtları izlemekten, kendilerini tekrar izlemekt...

Saf sevgi yüreklerinde, @NILGUN
30.1.2010 19:25:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Şubat 2010 Perşembe 03:03:16
Gerçekten güfte tadı var şiirde. İlk okuduğumda da çok beğenmiştim.
İnanın imrendim, bende bu tarz çalıştığım bir çalışmam vardı,onu eklerim birkaç gün geçince inşallah.
Usta kalemi tebrik ediyorum, selamlar,saygılar...
Sen gittin gideli, @ahmet sivri
22.2.2010 09:08:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 03:09:26
Hüzün verdi. Güzel yazılmış bir şiir.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Haram lokma, @KNİSK
22.2.2010 08:13:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 03:07:12
Öncelikle duyarlılık ve gösterdiğiniz vicdan örneğini kutluyorum.
Gerekli, mesaj dolu, güzel yazılmış bir şiirdi.
Dinlemesi de etkiliydi, emek verenleri kutluyorum.
Selam ve sevgilerle...
Vicdan, @ferayileri7575
22.2.2010 00:28:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.382
Şiir Okunma
1.001.197
Yazı Okunma
104.847
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL