Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:53:10
Hissettirmesi çok güzeldi ayrıca.
Zevkle okudum,tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:48:35
Çok güzel bir çalışmaydı. Okuması ve dinlemesi zevkti.
İthaf çok anlamlıydı.
Yaşar Bey'i de kutlarım, güzel yorumlamış.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:42:58
Finali çok güzel bağlanmış şiirin.
Çok güzeldi,zevkle okudum.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:32:20
Zevkle okunan,hissettiren bir şiirdi.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:30:35
Usta kalemi verdiği birbirinden güzel mesajlar ve şiiri için kutlarım.
Selam ve saygılarla...
Bir gün, @maskosu
22.2.2010 15:40:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:28:40
Gözyaşı sevdanın güvencesidir
Yanağa dökülen yas incisidir
Sendeki, felaket habercisidir
O mahzun bakışın kahır gibiydi
***
Ben ayırım yapamayacağım desem de, en çok bu bölümden etkilendim, hayran kaldım.
Kutlarım değerli usta kalemi, selamlarl...

Aşk bilmecesi, @Hilmi YAZGI
22.2.2010 00:01:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:24:11
Hep hissettiğimiz o duygu.
Belki de en çok kalabalıklar içinde hissediyoruz.
Tebriklerimle, çok güzeldi.
Selamlarla...
Gül kurusunda, @ramazan.efe
22.2.2010 23:07:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:05:01
Ozanca şiirleriniz birer harika.
Zevkle okudum,tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Çıkar giderim, @aşık komani
22.2.2010 06:02:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 02:01:13
Kaleminden bir cümle düşer olursun mahkümu
Bir sözle yıktığın saraylar ağır olur tahakkümü
Dert yükleme bırak gitsin
Yüreğinde bastır özlemini
*****
Dil yarası hepsinden etkili. O yüzden denmiş, bin düşün bir söyle diye.
Ama insan zaafları mal...

Anlaşılamazsın, @ilhamialbayrak
21.2.2010 12:09:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 01:50:38
Hüzün yansımış şiire.
Güzel dile getirilmiş,tebrik ediyorum,selamlarla...
Gönlümden gittin gideli, @yön
21.2.2010 14:11:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 01:19:40
Kısa bir şiirde yoğun duyguları aktarabilme becerisi var.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Sevdalar sanadır, @necirvan-1
21.2.2010 11:48:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 01:04:43
Habersiz ve umulmadık anda geldiği doğru.
Hesap kitap olmadan.
Güzel gelsin,güzel devam etsin.
Hep mutluluk dilerim, çok güzeldi,dinlemesi de ayrı bir zevkti.
Emek verenleri kutlarım,sevgilerle...
Ah yâr !!!, @Sevgi Salman
22.2.2010 00:02:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:59:00
Sanki boşlukta kalbim, kahırın deryasında
Sarmalamış dertlerim, öfkelerin yasında
Ümitsizce beklerim, yaşama furyasında
Yüreğimin abrası sensiz yolu bulmuyor
Kalbimin kumbarası, koyulmakla dolmuyor. ____Müjgan Akyüz (abra:Dara,denge)

***** ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:43:40
Ruhlara ilaç gibi şiirinizi tebrik ederim.
En çok buna ihtiyacımız var bence.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:38:48
İnsanlık adına, hepimizin kulağına küpe bir şiir bu.
Mesajlar o kadar yerinde ki...
Tebrik ederim bu yüreği.
Selam ve sevgimle...
İçin sızlamaz mı, @gül peri
19.2.2010 17:10:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:32:50
Dolu yüreğim, senin o acılarınla dolu,
Ateşlerle çevrili içimdeki o biçare ruhun,
O ruh yangınında, benim içimde bir tek "SEN" doğdun...
***
Acılar taşıyan yüreklere Allah kolaylık versin,
çok güzeldi,tebrik ediyorum,selamlarla...
Hayallerin temeli..., @AZAP
22.2.2010 10:15:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:30:12
Türkü tadında oldukça güzel şiir.
Okurken mırıldanarak okuyorum, türkü tadında,çok hoş oluyor.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:12:11
Severek gitmelerin acısı...
Tebriklerimle,çok hissettiren bir şiirdi.
Selamlarla...
Susup da gittim!, @yusufyildirim
21.1.2010 00:50:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:10:14
Şiirlerde kalsın hüzünler dileklerimle.
Hissettiren bir yorumdu,tebrik ediyorum, selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 00:02:51
Hüzünü bile tebessümle sunmak, iyi dileklerle sunmak...
Ancak senin başarabileceğin bir şey.
Tebrik ediyorum kalemini ve yüreğini.
Sevgilerimle...
Kimbilir ?, @GÜLDESTE
19.2.2010 23:58:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.383
Şiir Okunma
1.001.197
Yazı Okunma
104.847
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL