Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 03:00:21
Bir şarkı nağmesiyle okuyorum ustanın şiirlerini.
Mırıldanarak okuması çok güzel, çünkü musiki hissediliyor şiirde.
Bu konuda uzmanlaşan hocamızı kutlarım.
Çok güzeldi yine.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 02:57:29
Ülkemiz için her kesim canını, malını verdi yeri geldiğinde.
Şairin belli bir ırkçılığı kasdederek yazdığını hiç düşünmedim.
Ülkemizde yaşayan çok kesim vardır, ama ülkemizin adı Türkiye ve tüm dünya bizi toplu olarak Türk diye bilmektedir.
Irkçıl...

Uyan türkoğlu, @kaderimol
23.2.2010 19:13:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 02:53:48
ay geceye yüzünü düşürmüş
senin yüzün ayrılıklarda
çoktan üşümüş
susmuş yüreğinde Vivaldi çoktan susmuş
sular suları
düş uykuları boğmuş
****
Su gibi akıyor okurken, şiir sarıyor insanı.
Çok hoşuma gitti, tebrik ediyorum.
Selam ve sevgilerle...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 02:45:13
Allah kimseyi yalnız bırakmasın.
İnsan bazen yanında birileri varken bile hissediyor bu duyguyu.
Ayrı kaldığınız kişilerle de kavuşabilmenizi dilerim.
Güzel günler sizinle olsun,selamlarla...
Kaldın, @Asker Omur
21.2.2010 19:04:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 02:41:22
Gönüllerde yaşayan sevgi adına yazılmış en güzel sözlerdendi.
Çok hoşuma gitti, tebriklerimle.
Sevgiler...
*** son sevdam ***, @Elif Masal
23.2.2010 11:11:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 01:25:42
Hayat dersi mesajları da var arada, öfke ve değeri bilinmemişlik...
Güzel ifade edilmiş,
okuması ve dinlemesi zevkti,içtendi.
Tebrik ediyorum,selam ve sevgimle...
Aşkımı geri ver, @belkiz
19.2.2010 14:06:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 01:17:49
Kül olmadan anılarım
Paslanmadan duygularım
Kaybettiğim umutlarım
Filiz ver
Boy ver
Tomurcuk ver
Mavilerden
***
Gönlüne göre olsun herşey, hayat hep gülsün.
Güzel şiirdi,tebrik ediyorum.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 01:16:25
İnsan rahatsızlanınca hep aklı rahatsızlığında oluyor.
Hiç bir şeyin tadı kalmıyor.
O yüzden demişler en büyük hazine sağlık.
Allah sağlık sıhhat versin,selamlarla...
Doktor, @Rizeli Mahir
16.2.2010 00:22:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2010 Çarşamba 01:02:46
Her günün sevgililer günü tadında geçsin.
Yüreklerden muhabbet eksilmesin.
Tebriklerimle,selam ve sevgiler...
Zehirdillime, @Tülay Aslan
14.2.2010 01:59:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 19:49:14
Selamlar, toplantı haricinde burada da şiirleri paylaşmak güzel.
Tebrik ederim,başarılar dilerim.
Görüşmek dileğiyle,sevgiler...
Gidemem, @Hukuki
23.2.2010 13:45:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 19:13:02
Çocukluk, gençlik...En fazla aranılan dönemler oluyor haklı olarak.
Hüzünlüydü...
Tebriklerimle,selamlar...
Bugün gönlüm, @Cemal Erkoç
14.2.2010 00:01:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 19:05:14
İlahi tadında, çok güzeldi.
Yüreğiine sağlık, Allah iki cihanda da güzellikler nasip etsin.
Sevgilerimle...
Yolundayım.., @ummueytem
9.12.2009 15:54:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 19:01:34
Birçok duygu ve tecrübelerimize kalem olmuşsun.
Çok güzeldi, tebrik ediyorum.
Sevgilerimle...
Ya! sabır..., @meryemzemerot
12.2.2010 20:51:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 18:38:15
Epeydir sayfadayım. Çok zevkliydi okuması ve dinlemesi.
Tebrik ediyorum, emek verilmiş bir çalışma,çok hoştu.
Selam ve sevgimle...
= yazık =, @gelmeyenvuslat
19.2.2010 00:11:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 04:05:41
Oldukça güzel,okuması zevkliydi.
Kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 03:57:27
Çok yerinde mesajlardı.
Her şey dozunda olabilmeli.
Tebrik ve takdirlerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 03:55:59
Duygular şiire çok güzel yansımış.
Emek verilmiş şiir.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Gidiyorsun, @RABATLI
23.2.2010 00:17:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 03:53:45
Yazmak oldukça rahatlatıyor, o yönü de var.
Her konu özgürce yazılsın, kimse kınamasın.
Hayallerimiz, gerçeklerimiz konuşsun.
Sohbet etsin.
Ama bunların ötesinde insanca değerler unutulmasa,saygı,hoşgörü, sevgi mesajları unutulmasa.
Her konuya d...

........yazın, @Pervin YETİŞ
22.2.2010 15:43:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 03:37:23
Çok güzeldi,tebrik ediyorum.
Dinlemesi de bir o kadar zevkti.
Selamlarımla...
Mesafeler 2, @varol
23.2.2010 00:28:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2010 Salı 03:04:46
Okuması ve dinlemesi harikaydı.
Sevgi hiç bitmesin.
Mutluluk daim olsun.
Sevgilerimle...
Çünkü ben, @NURCAN CANDAR UYGUR
23.2.2010 01:57:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.400
Şiir Okunma
1.001.215
Yazı Okunma
104.848
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL