(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADERİN BÖYLESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADERİN BÖYLESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gene harika gene muhteşem ötesi dizelerdi ben çok begendim şiirirnizi içten gönülden yazılmış harika bir şiidi kutlarım yazan yüreginize saglık . saygı ve selamlar.
Sn.Gül Peri ben yorumlarımı candan yapmaktan çok hoşnut olurum bu şiiriniz gerçekten çok hoşuma gitti inan zevkle okudum .ancak lütfen sizi asla kırmak için değil şiirinizin ayakları yani dördüncü mısraları düz ayak hepside aynı cümlelerle bitirseydiniz.yani "MÜŞTERİYİ HEP GÖLER ÇİÇEKÇİ KIZ "1.kıtadaki ayak düzenizi diğer kıtalarda da aynen sıralasaydınız çünkü bu bir kayideyi ihtiva eriyor. gerektiriyor ben de daha önce sizin gibi yazıyordum sonra Eskişehir derneğimizde akademi ustalarımdan öğerndim.
önce resmietaklıdı gözlerim ve hatta aldım resminizi çok beğendim..ellerinize sağlık.. çiçekçi kızın umutları kadar güzeldi şiiriniz de..kutlarım yürek sesinizi..şiirle*
Akranları eğlenip sevinirken, Yaşamını anlatıp övünürken İşsiz baba ah! Çekip dövünürken, Garip gönlü , hep sızlar çiçekçi kız.
Bu çiçekçi kız gibi öylesine çok ki böylesine çocukluğunu yaşayamayan kızlarımız. Hiç birine hiç kimsenin yardım eli uzanmıyor ve her kez kendi kesesini doldurmanın telaşına düşmüş. Araba camı temizleyen, sokaklarda mendil simit satıp evine bir somun ekmek almak için çabalayan o küçücük bedenlere umarım bir gün toplum olarak elimiz uzanır, çocukluklarını yaşamalarını sağlayabiliriz hepimiz.
Uzun bir aradan sonra burada olup sizleri tekrar okumak çok güzeldi sevgili şairim. Keni tablolarınız ile şiirlerinizi sunmanız bir başka güzel oluyor inanın.
Tezatlarla doludur yalan dünya, Fakirlerin beklentisi boş hülya, Merhametten çok laf ederler güya, Kimse bilmez,ne özler, çiçekçi kız. DOST DERİN KONULARA İLGİN VAR OLSUN YİNE HARİKASIN...DALDIM DÜŞÜNCELERE...TATLI BİR BURUKLUK SARDI İÇİMDE...ESEN KAL...
hem kalemi,hem de fircasi güclü bir saire dostumuzu tanimaktan onur duydum... alin teriyle yapilan her is güzeldir,insanlarin farkli düsüncelerle cirkenlestiriyor yada özdeslestiriyor olmasi yanlizca onlarin ayibidir.... tebriklerim yürekten... saygilarimla...
Çiçekçi kız... Aslında şu yalan dünyada , yalan umutlara kapılanların tersine çiçekçi kız gibi olmak gerek... masum, saf, temiz... değil mi ? Yüreğinize sağlık Ablam. Allah´a emanet olunuz inşaAllah. Muhabbetle..
Aileye nafaka için yaşar. Yaptığı iş çoktan kendini aşar. İsteyenin yardımlarına koşar Bundan duyar ne hazlar,.... çiçekçi kız....!
çiçekçi kız yerine her çalışanı yazarsak ve şiiri öyle okursak daha geniş duygulu bir şiir oluyor bıraktığı etkide.. kadın ve kadınlar günü..yani süresiz devam eden bir güzellik bestesi.! sevgisaygıteşekkür
Çiçekçikız için yazılan harika bir şiirdi. Gözümde canlandı.O kızlar Eğitimin kollarında olması gereken yaşlarda çicek satarlar. Aileye katkıda bulunurlar Tabi bu durumlar insanın aklına sistemin ne kadar bozuk olduğunu gösteriyor Yüreğinize sağlık Saygılar
Cicekci kiz vasitasiyla tüm ciceklerinde yani kadinlarimizin yani ana baci ve hayat arkadasimiz olan dünyanin en degerli cicekleri olan kadinlarimizin kadinlar gününü kutluyorum... Siirde hem anlamli hem de güne yakisan bir siirdi, degerli sairesi gibi. Sevgi ve selamlar.
Tezatlarla doludur yalan dünya, Fakirlerin beklentisi boş hülya, Merhametten çok laf ederler güya, Kimse bilmez,ne özler, çiçekçi kız.
YİNE YÜREKTEN DÖKÜLEN SÖZLER YİNE SAMİMİ VE İÇTEN. HER ŞEY YİNE GÜZEL DURUYOR GÖNÜL SAYFANIZDA. KUTLUYORUM HEM GÜNÜNÜZÜ, TABİİ Kİ YÜREĞİNİZİ DE. SEVGİM BAKİ KALSIN SAYFANIZDA.....
Merhaba Dost saire, Kadere küsmek yoookkkkkkkkk. Okudum ve dinledim dost... Güzel bir calisma yapmissin... Tebriklerimle.... Basarin daim ola dost... Gurbetten selamlar......... KÖKELI OZAN Hamburg
Akranları eğlenip sevinirken, Yaşamını anlatıp övünürken İşsiz baba ah! Çekip dövünürken, Garip gönlü , hep sızlar çiçekçi kız.
Tezatlarla doludur yalan dünya, Fakirlerin beklentisi boş hülya, Merhametten çok laf ederler güya, Kimse bilmez,ne özler, çiçekçi kız.
Kadın olmak,çok zor aslında.Aslında dünya,yaşam tüm insanlar için zor da,fakat kadın olmanın başlı başına zorlukları da var.Özellikle,bakış açılarında,değişmeyen koşullarda.Sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun Ülkü hanım.Geç kalmışlığımın özrü ile.Tebrik ederim.Şahane bir eserdi yine.Sevgi ve selamlarımla..
Oy,oy.yaşamın bir kesiti ve duygu yüklü nefis bir şiiri okudumi güzel yorum'la dinledim duygusallığıma dokunuldu. tüm içtenlikle kutlarım.saygılarımla.
Resim , şiir ve klasik durağan hayatı andıran o eski günlerin bir perdesini çekmiş gibi oldunuz ,şarkısı ile... Klasik ve sade yönünüzü kutlarım,yüreğinize sağlık...
"Akranları eğlenip sevinirken, Yaşamını anlatıp övünürken İşsiz baba ah! Çekip dövünürken, Garip gönlü , hep sızlar çiçekçi kız."
Hayatın içinden kesitler...Ha çiçekçi kız, ha mendil satankız,ya da boyacı çocuk...Sokaklarımızın acı gerçeği değilmi... Güzel olduğu kadar iç acıtan bir konuya değinmişsiniz. Yorumda şiirde, resimde birbirinden güzel... Kutlarım Ülkü Hanım... Sevgilerimle...
Okula gitmesi gereken yaşta,eve ekmek parası götüren kızlarımız,küçük kadınlarımız...Hayat onları çocukluklarını yaşamadan,çok erken olgunlaştırıyor...Hayatın yükü omuzlarına biniyor,ona ne kadınlar gününden...Ne olmuş ki kadınlar günü olduysa,ne değişti bir günde hayatında? Yüreğinize sağlık.Gülen yüzünüz hiç solmasın...Resim çalışmanız da bir harika... Sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza
resim......seslendirme......şiir....içerik.....tablodaki....çiçekler gibi eşsiz.....güzel sanatların..... en zorlarını en kolaya getiren ülkü hanımı bu anlamlı günde.... üretkenliğinden dolayı ayakta alkışlıyorum....saygılar kardeşim....
Funda hanım bu şiiriniz bana acı bir haber aldığı halde görevi icabı sahneye çıkan bir palyaçoyu hatırlattı.Onlar ekmek parası kazanırken sevgilerine ve hayallerine gem vururlar.Yüreğinize sağlık.YALNIZ KALEM/A.Y.
İçerik, anlam, yorum ve resim tam bir bütünlük içinde.Ve de mükemmel. Acı gerçekler gözler önüne serilmiş.Tebrik ediyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
Çiçekçi kızı elinden tutmuş yüreğine taşımışsınız.Çiçeklerin güzelliği kaleminizden,Güzel kokuları dudaklarınızdan dökülmüş. Yüreğinizden gelen sanat ışıklarına boğulduk.Sevgi,muhabbet ve övgülerle kalın diliyorum.
resim çok güzeldi..ressamlığınız kutlanmaya değer.. şiir ise harika..kutlarım..seslendirmeyi de.. 'çiçekçi kız' ın bugün dünya kadınlar günü olduğundan haberi de yoktur.. sevgim ve saygımla..
sevgili arkadaşım şiirin harika,konusu mükemmel. duyarlı olduğum konulardan biri şiirin içeriği, hele birde konunun baş oyuncuları çocuklar ve birde kız çocuğu oldumu kendimi tutamıyorum. buğün sakin olmalıyım,ama nasıl olunur ki.? bu çiçekçi kız için ne anlam taşıyacakki kadınlar günü, anneler günü,bir dilim ekmek peşinde koşana bu ğünün anlamını, önemini nasıl açıklayabiliriz.? siz zaten fazlası ile yazmışsınız tabi anlayana... resminizde sevindiğim yanınız kızın yüreğindeki acıları yüzüne yansıtmamışsınız, yansımış olsa kız o acı yüzüyle çiçekte satamazdı, resim çok çok güzel. seven duyarlı yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Hikmet Özkul tarafından 3/8/2010 6:39:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili arkadaşım okadar güzel yorum yapmışsınız ki. Benim şiirimden etkilendiğiniz kadar ben de yorumunuzdan etkilendim. Teşekkürler duyarlı yüreğinize. Selamlar.
Tezatlarla doludur yalan dünya, Fakirlerin beklentisi boş hülya, Merhametten çok laf ederler güya, Kimse bilmez,ne özler, çiçekçi kız.
Duyarli yuregine hayran oldugum hocam,misralar ne kadarda guzel hassas yureginizden oya gibi isleyerek gune getirmissiniz. okurken cok duygulandim cok guzel bir resim calismasi ellerinize saglik. Siiriniz yureginizkadar harikaydi .Kadinlar gununuz kutlu olsun,sevgilerimle
Ana hasta onun ilaç parası. İki gözlü odanın ev kirası, Saklı durur içinde aşk yarası. Gözyaşını hep gizler, çiçekçi kız.
Bugünün anlamını taşımıyor hani dünya kadınlat günü idi.Ama çiçekçi kız çekiyor çekeceğini.Biz ne dersek diyelim dünya bildiği gibi dönüyor.Bugün ben dahil herkes konuştu eşitlik adalet kıymetli kadınla üzerine.Yarın yeni bir gün.Gelecek sen kadınlar gününde tekrar anarız.Çok hoş bir konu çok güzel işlenmiş yüreğine sağlık arkadaşım.
Fakirin ekmeği umududur değilmi arkadaşım... nice çiçekçi kızlar nice mendil satanlar ve nice bir lokma ekmek için dilendilen minik dilenci çocuklar.. umarım böyle gelmiş böyle gitmez diyelim.. sevgi ile duyarlı yüreğinizi kutluyorum arkadaşım.
Muhteşem bir anlatım.Hüzün dolu bir şiir ve başarılı bir resim...Bütünleşmiş ve tadı damakta bırakmış işte... (Bu resimi bende yıllar önce karakalem çizmiştim)Çok beğendiğim bir resim olmuştur her zaman.Baştan sona candan tebrik ediyorum.
Buram buram sanat kokan fevkalade güzel bir sayfada bulunmaktan onur duydum , şiirin içeriği sarıp sarmaladı adeta , tebrik ve takdirlerimi sunuyorum kıymetli hanım efendi , var olunuz nur olunuz
Ne güzel bir şiir böyle ,yürekten kutlarım sizi resimle şiiri bir bütün olarak çok güzel anlatmışsınız , Sevgiyle selamlar.Sizin ve bütün kadınların 8 mart dünya kadınlar günü kutlu olsun.
Tezatlarla doludur yalan dünya, Fakirlerin beklentisi boş hülya, Merhametten çok laf ederler güya, Kimse bilmez,ne özler, çiçekçi kız. GÜNÜN ANLAM VE ÖNEMİNİ ÖRTÜŞEN UYUMLU RESMİYLE SADECE BELLEKLERE DEĞİL GÖZLERE DE KAZIYAN YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM.
Tezatlarla doludur yalan dünya, Fakirlerin beklentisi boş hülya, Merhametten çok laf ederler güya, Kimse bilmez,ne özler, çiçekçi kız. GÜZEL BİR ESER OKUDUM ENFES BUARA YAPBIŞ OLDUĞUN GÜZELRESMİNİDE KUTLARIM SAYGILAR SELAMLAR ESEN KALIN EFENDİM,,,
saygı ve selamlar.