(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Şans şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Şans şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gece sayfandayım güzel yüzlü melek kalpli berrak ruhlu Müfide ablam seni hiç unutmadım şiirlerinden tanımış olsam da sen belki şu an bu satırları okudun bile ölen sevdiklerimiz bizi görür ve daima yanımızda olurlar tabii ki de senden sonra 2014 eylül 8 de ablamı ... 2015 ocak 9 da annemi kaybettim belkide birlikte bile olabiliyorsunuzdur diğer boyutu nasıl bilebiliriz ki sadece temenni ve his benimkisi sık sık aklıma düşüyorsun gizemli sisler ardındaki sevecen yüzünden öpüyorum sen de ablam gibi annem gibi şehit sayılırsın o lanet hastalıktan dolayı seni çok sevdiğimi bil lütfen bir gün seninle de buluşmak dileklerimle Müfide ablam...seni seviyorum ruhun şad olsun
müfide hocam 2008 de eklediğim eski şiirlerime bakarken sizi gördüm ve bir sayfanıza uğrayayım dedimfakat vefatınızı öğrendim allah sizi yanına almış - mekanınız cennet olsun nu riçinde yatın bazen uğrayacağımşiirlerinizi okumak için siz hissedersiniz elbet ölüm bedenler içindir hapsolmuş ruh bedene kurtulunca ne mutlu ona sevgimlesin her daim
aklımdan geçtiniz bugün özledim geldim işte..İstanbulda sizi hastanede ziyaret etmek çok istemiştim son mesajı beklerken...
şimdi sizi ne kadar iyi anlıyorum meğer ölümü beklemek, her gün kopardığınız bir takvim yaprağıyla uyuyup ertesi günkü yaprağı özlemekmiş.. hep söyleyemediklerinizi alelacele söylemek yazmak ve baktığınız herşeye son kez bakar gibi bakmakmış içinize ağlayıp dudağınızda kocaman bir gülümseme ile kimseye birşey hissetirmemekmiş..
burada sizi tanıyamadım ama çok sevdim inşallah orada buluşacağız artık bunu biliyorum...
nur içinde uyuyun Müfide abla dualar üzerinize olsun...
Mekanın cennet olsun,misafiriz bu dünyada ne kadar ölümü ölüme yaklaştığımız anlarda daha çok hatırlıyorsak ta bir gün hepimizin kapısını çalacaktır.vakti belirsiz bir saatte belki yarın,belki yarından da daha yakın,Onun için Yüce Râbb'imiz kendisine gereği gibi kul,sevgili kulu vePeygamberimiz. Muhammet Mustafa(s.a.v) Efendimize gereği gibi Ümmet olanlardan eylesin,kalpleri mühürlü olanlardan eylemesin.Bir film şeridi gibi her şey önümüze gelecektir.ama iyi ama kötü karşılığı verilecektir.bir şiirim aklıma geldi. Dünya bir imtihan yeri Başarana helal olsun Giden gelmez artık geri İnananlara selam olsun.mekanın cennet olsun.
p://forum.edebiyatdefteri.com/forum-icerik/3372 “kardanadam 3/8/2010(08 MART 2010) 10:40:41 PM
"Sevgili Edebiyat Defteri dostlarım. Son birkaç yıldır kanserle yaşam mücadelesi veren değerli dostumuz ve edebiyat defteri üyemiz Müfide Decdeli arkadaşımızı tedavi için yatmış olduğu Balıkesir Devlet Hastanesinde kaybetmiş bulunuyoruz. ..."
Yıl oldu bu şiiri yazalı, artık yoksun! Ruhunla gel- cevaplaş, yine Müfîde koksun. Sanmayın! Şair ölür, kelimeleri ağaç, Yaprakların yeşersin, Gönlün; şairce baksın.
Kadir Yeter. 08.6.2010- TRABZON.
İlgi: http://www.edebiyatdefteri.com/siir/242172/siir (Bu sayfaya, "Geçen yıl bugün yayınlanan şiirler"den geldim.K.Y.)
.....................................
MÜFİDE DECDELİ’YE AĞID
Üç gün tamam yastayım, Hüznümle kıyastayım, Vefâlı dosta gerek; Üzüntümden hastayım.
edebiyatdefteri.com'a kayıt olduğun gün: 1 Müfide Decdeli 27.11.2006 20:41:45 <> 08.3.2010 Pazartesi.... Gönlümüzdesin; ebedî... Rahat Uyu...
Dostlarında çekildiğin ve ve sitemizde, acı haberinle birlikte yayınlanan fotoğrafını kopyalayıp- aldım... http://forum.edebiyatdefteri.com/forum-icerik/3372/mufide-decdeli-dostumuzu-kaybettik.html
Kadir Yeter. 10 MART 2010- TRABZON. ..................................
Sert de birgün yumuşar; gücü tükendiğinde, Çektirdiğince azap, ayna olur, yüzüne... Kimi; görür dünyâda, kimi; çeker neslince, Üzülme; ey Müfîde, Bak: Âhh, kaldı mı yerde!
Saygı ve Selâmlarımla yazdım- bildirdim... Gönlünü ferah tut, yeter...
Bir gel bir daha gitme aşkım Artık ben sensizliğe dayanamam Yollarımızın gayrı karışaşacağını sanmam Dur bekle sakın son şansımızı mezar etme. ===================================== Yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum Yürek sesinle meydana getirdiğin O mükemmel eserinizi beğenerek okudum Tek kelimeyle mükemmel olmuş
Can dostum, sevgili arkadaşım. Son bir şans dilemiştin hayattan ve umudunu koymuştun dizelere. Ama olmadı, dayanamadı yorgun yüreğin. Tam elli iki gün oldu bırakıp gideli. Sanma ki, unutuldun. Seni unutmadık, unutmayacağız. Işıklar içinde yat. Bu gün ve daima dualarımız seninle. Sevgimizle.
çilekeş hayatın,hüzünlü dizelerin ve seni anlamayan dostların yakınların. rest dedin ve oyunu bitirdin..şimdi seni anlamayanlar restini göremediler bak... ama dağarcığında seni seven biz şiir dostların var kocaman yürekleriyle... sayfan sensin gene bak yanındayız ve gene sen dualarımızdasın...ruhun şâd olsun sevgili dostum...
Müfide, değerli hanımefendi. Hayata küsmüştün. İnsanlara küsmüştün. Hastaneye gitmeyi reddediyordun. Bir dost olarak tavsiyemi dinledin ve tedaviye yeniden başladın. Hayat doluydun. Son ana kadar yazdın, yazıştık. Bu illeti yendiğini düşünğyor ve moralini yüksek tutuyordun. Namaza başlamıştın. Duygu doluydun. İstanbula gelecektin ve ben seni ziyarete gelecektim. Ecel girdi araya. Mekanın cvennet olsun. İyi bir mümine olduğuna şahadet ederim. Allahın rahmeti üzerine olsun.
gözyaşları düşmez ki bilgisayarlara yanakları ıslatır ahmak yağmurlar gibi..biraz yürek çokca eza çekmek.. son şans nasıl bir duygudayım .bazen kelemler bile topal,kör kalıyor ya duyguları anlatmaya ..geç olmuş yazılar güç olmuş acılar ..nur içinde yat güzel şairim...
Kar beyazı düşler Çalınır tuvalimden Damlalar düştükçe Gün be gün kuşların kanadından Gecenin eteğine. .... Duyduğun andan beri içim acıyor dostum... Nur içinde yat...
Bir gel bir daha gitme aşkım Artık ben sensizliğe dayanamam Yollarımızın gayrı karışaşacağını sanmam Dur bekle sakın son şansımızı mezar etme.
MEKANIN CENNET OLSUN ,RUHUN ŞAD OLSUN,ALLAH RAHMET ETSİN,BİR GÜN ŞİİRLERİMİZLE GELECEĞİZ GİTTİĞİN YERE ER YADA GEÇ BULUŞACAĞIZ ŞAİREM SON DURAĞIMIZ SENİN ADRESİN KARANFİLER BIRAKTIM SAYFANA NURLAR İÇİNDE YAT.
edebiyatdefteri.com'a kayıt olduğun gün: 1 Müfide Decdeli 27.11.2006 20:41:45 <> 08.3.2010 Pazartesi.... Gönlümüzdesin; ebedî... Rahat Uyu...
Dostlarında çekildiğin ve ve sitemizde, acı haberinle birlikte yayınlanan fotoğrafını kopyalayıp- aldım... http://forum.edebiyatdefteri.com/forum-icerik/3372/mufide-decdeli-dostumuzu-kaybettik.html
Kadir Yeter. 10 MART 2010- TRABZON. ..................................
Sert de birgün yumuşar; gücü tükendiğinde, Çektirdiğince azap, ayna olur, yüzüne... Kimi; görür dünyâda, kimi; çeker neslince, Üzülme; ey Müfîde, Bak: Âhh, kaldı mı yerde!
Saygı ve Selâmlarımla yazdım- bildirdim... Gönlünü ferah tut, yeter...
mekanı cennet olsun Allah o dünyasında huzur versin ...ailesine sabırlar diliyorum her ne kadar tanımasamda çok yakından tanıyormuş gibi gözyaşlarıyla bunu yazıyorum...hep derim yazabildiğimiz için çok şanslıyız ebedi hatırlanır hiç unutulmaz umarımm ne güzeldir ki böylesine sevilmek...
Bir gel bir daha gitme aşkım Artık ben sensizliğe dayanamam Yollarımızın gayrı karışaşacağını sanmam Dur bekle sakın son şansımızı mezar etme.
ne kadar hisli bir şiir..çok üzgünüm..ne diyeceğimi bilemiyorum..mekanın cennet bahçeleri olsun..değerli arkadaşım..birgün hepimiz orada buluşacağız..elbette..ailesine ve edebiyat defteri ailesine başsağlığı ve sabırlar diliyorum..güle güle arkadaşım..yıldızın hep parlıyacak yükseklerden... ışığın ise hep yüreğimizde olacak..
flycan57 tarafından 3/9/2010 3:53:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir gel bir daha gitme aşkım Artık ben sensizliğe dayanamam Yollarımızın gayrı karışaşacağını sanmam Dur bekle sakın son şansımızı mezar etme.
İŞTE HAYAT,İŞTE BİZ DÜNYA TELAŞESİ İLE BOĞUŞURKEN DOSTLARIMIZI İSTEMEDENDE OLSA İHMAL EDİYORUZ :(( ÇOK KISA SÜRE OLDU TANIŞMAMIZ GÜZEL YÜREKLİ ASİL ŞAİREMİZLE AMA NASİP OLDU. SAYFASINI BÖYLE ÜZGÜN ZİYARET ETMEYİ HİÇ İSTEMEZDİM LAKİN KISMETTEN İLERİ GİDİLMİYOR,RABBİM NUR İÇİNDE YATIRSIN,GERİDE BIRAKTIKLARINA SABIRLAR VERSİN.TÜM EDEBİYATDEFTERİ GÖNÜL DOSLARIMA BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.BİR YILDIZIMIZ KAYDI :(((
Hayat denilen 'Son Şansı' sunmuyor bazen:(( Ne denirse densin bitmişse ömür denilen, yiyip içilecek olan ne yapılsa boş işte:(( Geride kalan sadece hatıralar.. Hatir, gönül.. Götürülense sadece sevap günahlar.. Ve yaşanmışlıklar ya da yaşanamayanlar... Hani geç buldum çabuk kaybettim denilen bir şarkı vardı ya, maalesef öylesi nasip oldu bana da:(( Ne acıdır ki öncesinde dikkatimden kaçıp, göremediğim 'Şiir'lerine yazamadığım 'Son' yorum sn. şairimizin gidişine nasip oldu.. Ey sevgili şairem; Belki okumayacaksınız tüm bu satırları lakin eminim bir yerlerde ardınızdan tanıyan/tanımayanların sizi kaybetmiş olmaktan duydukları büyük ve derin üzüntüyü; o yürekleri eminim bir yerlerden hissediyorsunuz.. Mekanınız cennet olsun, Rabbimin rahmeti üzerinizde olsun.. Güle güle üstadem güle güle :(( Bir gün bizler de geleceğiz elbet yanınıza.. Yıldızlar kadar parlak olsun gerçek mekanınız.. Tüm yakınlarına, dostlarına sabır diliyorum...
sera. tarafından 3/9/2010 1:28:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
M Ümkün olmadı görüşmek Ü zülürdük seni düşünerek F akat faydalıydı sesini duymak İ z bıraktın yüreğimizi acıtarak D ünya durdukça bitmez dostluk E limiz boş bizde sengibi postuk
D ostların bağlamışlar kara kurdela E bende döndüm herkes gibi şaşkına C enet olsun yerin dilerim Allaha E debiyattan koparıldı bir sayfa daha L aleler sümbüller açsın bol toprağında İ nanki rahmetindir dökülen gözlerimde
Allah rahmet eylesin,Tüm dostlarınızın başı sağolsun
Biliyorum bir gün hep aynı yerden bakacağız hayata. Seni de, uğurlamak zor geldi. Bu sayfa ne kadar önemli biliyorum bizim için.Şimdi kim yorumlayak kalan bakışlarını şiirlerin arasından.Hep hatırlanman dileğiyle ruhun şad olsun.
Müfide Decdeli...
Çok saygılar arkadaşım Kırmızı güller bıraktım yaslı sayfana, göz yaşlarımla Yüregimde yaşayacaksın.
Müfide'ciğim,seninle muhabbetimiz çok az oldu arkadaşım...Keşke uzun yıllar devam ettirebilseydik... Bir gün mutlaka karşılaşacağız...Günümüz geldiğinde...
son şans son şiirin güle güle güzel yürekli insan yolun açık ışığın bol mekanın cennet olsun
bu şiire sen gittikten sonra yorum yazmak kısmet oldu sana allahtan rahmet tüm sevenlerine ve edebiyat defteri camiasına başsağlığı ve sabırlar dilerim.
* * * Duyguların zirvede olduğu bir anda yazılmış sanırım, nostalji kokan bir şarkı gibiydi. Sevenler mutlaka buluşur gönüllerde.... Yüreğinize sağlık Müfide Hanımcığım, çok etkiliydi kısacık şiirde bir yaşam gizliydi. Gönülden kutlarım. Sağlıcakla, sevgiyle kalınız..
Sevgiler saygılar selamlarımla dağ güllerim yüreğinize* * *
Bazen hayat bize son şanslar verir,kullanması bize kalmış... Ama asıl cevabı bilinmeyen soru:Bizim için son aşns hangi yol? Hangi yolu seçersek bizim için hayırlı olur?Bazen,o an için onayladığımız ve bize son şans gibi görünen olayların sonu mutlulukla bitmeyebilir... Tevekkülde fayda var diyorum.Yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın
Bir gel bir daha gitme aşkım Artık ben sensizliğe dayanamam Yollarımızın gayrı karışaşacağını sanmam Dur bekle sakın son şansımızı mezar etme. ***************************************************** GÜLLERİ SERPEYİM YAR YOLLARINA , GİDEMEM BİR TANEM SAR KOLLARINA, DÜŞÜRME KALBİMİ AŞK ZINDANINA, BU GÜZEL DÜNYAYI SEN MEZAR ETME.......AHMET ACAR ******************************************************
GÜZEL ŞİİRİNİZİ EN KALBİ DUYGULARIMLA TEBRİK EDER SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNARIM.PUANIM 5
Bir gel bir daha gitme aşkım Artık ben sensizliğe dayanamam Yollarımızın gayrı karışaşacağını sanmam Dur bekle sakın son şansımızı mezar etme. Var olsun yüreğin güzel kardeşim.Nefis dörtlüğünüzü kutladım selamla