Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 01:04:52
Değerli kalem dostum,tebrik ediyorum.
Selam ve saygımla...
Ey gönül, @kocakurtsoylum
17.4.2010 18:05:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 01:03:51
Yüreğine sağlık,çok güzeldi,tebrik ediyorum.
Selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 00:42:20
Tebrik ediyorum,çok güzel bir çalışma olmuş.
Emek verenlerin emeklerine sağlık.
Sevgilerle...
Leylifer ( düet ), @S.SAMYELİ
15.4.2010 20:50:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 00:37:19
Tebrik ediyorum her iki dostuda, selamlarımla...
Dudu dillim, @HATAYLI
17.4.2010 09:04:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 00:35:55
Tebrik ediyorum, çok güzeldi.Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 00:34:39
Değerli kalem dostunu tebrik ediyorum.
Çok güzeldi,selam ve saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 00:33:24
Güzel kaleme alınmış şiir,tebrik ediyorum.
Selam ve sevgilerle...
Taşıyamam, @sahaf
18.4.2010 00:00:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 00:29:45
Çok zevk aldım okumaktan ve dinlemekten.
Emek verenleri kutlarım,selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Nisan 2010 Pazar 00:21:37
Tekrar kutlarım, zaten yine okuyacaktım,güne düşmeine de çok sevindim.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Nisan 2010 Cumartesi 00:34:18
Müthiş bir yolculuktu.
Kutlarım gerçekten.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Nisan 2010 Cumartesi 00:30:16
Ben benden şekvacıyım, ey Sevgili nerdesin
Kokunun muhtacıyım, ey Sevgili nerdesin
Her hükmün Hallacıyım, ey Sevgili nerdesin
Bu yetimlik ne vakit çıkıp gider ömrümden
**
Bir şiire yakışan nevarsa hepsi var.
Kutlarım usta kalemi,selam ve saygım...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Nisan 2010 Cumartesi 00:01:10
Güzel tanımlamalar,tebriklerimle.
Aşk, @erda
16.4.2010 23:12:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Nisan 2010 Cuma 23:53:03
Ağlıyorsun,bizide ağlatıyorsun.
Ama en büyük nimet sayarım gözyaşını.
Gönlüne ferahlık dilerim,tebriklerimle.
Selam ve sevgiler...
Maziyi ararım, @ çetin kabak
14.4.2010 04:28:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Nisan 2010 Cuma 23:49:57
Vicdanlar uykuya yattığında daha bu haberlerin sonu gelmez gibi.
İçinde sevgi, mahşerde sorgu çekingesi kalmamış içi boş bedenler sadece nefsi isteklerini amaç edinince çocuklara bile çocuk gözüyle bakamıyor.
Kullanacak meta olarak görüyor.
Kutlar...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Nisan 2010 Cuma 00:19:37
En güzel ismi bulmuşsunuz, bundan daha iyisi olamazdı.
Çok harikaydı.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Şiirin dili, @hyazici58
15.4.2010 19:45:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Nisan 2010 Perşembe 16:23:24
Ne güzel dilekler,ayrılık şiirlerde kalsın,ayatta mutluluk sevenlerin hakkı.
Çok hoştu,tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Nisan 2010 Perşembe 16:11:54
Seven hür değildir zaten. Bunu bilmeli evet.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Kadınlar, @cebirin defteri
11.4.2010 10:45:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Nisan 2010 Perşembe 15:38:06
Türkü gibi,ozanca.
Çok güzeldi, zevkle okudum.
Tebriklerimle
Güzeller, @Asker Omur
11.4.2010 21:00:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Nisan 2010 Perşembe 15:20:54
Duvar kağıdındaki kedi,harika bir fikirdi.
Ve kedi tutkusu ayrıca oğlumda ve bende çok fazla,resimde bile hoşluk veriyor insanın içine.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Bir gece..., @sarı yapraklar
10.4.2010 00:30:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Nisan 2010 Perşembe 15:14:54
Çok güzeldi,hani gerek kalmadı derken olsa da iyi olur gibi mi:)))
Güzellikler eksik olmasın,tebriklerimle.
Selamlar...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.811
Şiir Okunma
1.001.852
Yazı Okunma
104.943
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL