(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sterliçya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sterliçya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize kaleminize sağlık. Nefes olan sesle birlikte bir hayale düşürdü şiir beni sevdim resmi silik silik görünse de gözüme özündeki temizliği..Saygılarımla..
Nasıl anlatayım mahur yüzünü Kaşların hilalin kopyası sanki Nisan bakışını, meftun gözünü Buluttan alevin kopması sanki.
Gamzen nehirlerin gizli çukuru Dudağın bülbülün güle zikiri Saçların gerdana düşen tanyeri Güneşin rıhtımı öpmesi sanki.
Ruhumda fırtına kopartan etki Tarifi imkansız berceste tutku Depremler yaratan öyle umut ki; Bedenden yüreği sökmesi sanki.
Sterliçya özlemin son düşü gibi Şafağın turuncu gülüşü gibi Dağların toprağa ölüşü gibi Feryadın gönlüme çökmesi sanki.
Kaç asır dilimde giriftar adın Beyaz bir gelinlik kırık kanadın Düşüncemi tahrip eden vuslatın Aklımı tırnaktan çekmesi sanki... Şiir baştan sona o kadar güzeldi ki;bölmek istemedim...Yorumunuza,kaleminize sağlık efendim..saygılar sunuyorum...
Üstad önceleri sık sık sayfanıza uğrayıp şiir atıp atmadığınıza bakıyordum bir süre bende ayrı kaldım tekrar dönüşümde şiirlerinizi bulmamla sevindim tebrikler selamlar yorumunuzu ayrıca tebrik ediyorum
merhaba öncelikle sayfama hoşgeldiniz açık ve net şiirler daha cazip geliyor buralarda kapalı, düşündüren güzel siirleriniz var şiire kafa yoranlar anlar ancak kolaycı bir okur kitlesine sahibiz maalesef katılıyorum sözlerinize. selamlarımla...
Çok hoş,çok duygulu bir şiir okudum sayenizde. Elleriniz dert görmesin.Yüreğinize sağlık.Bence uğur böceğinin yanında birde kurdela olmalıydı. Almanya'ya selam,segi ve Saygılar (Almanya'dan bize ne canıım.Selam da sevgi de saygı da bizzat size )
MERHABA EFENDİM SAYFANIZA İLK DEFA GELİYORUM VE GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM EFENDİM SANKİ GÜZEL İNCEDEN BİR TAŞALAMA VAR GİBİ GELDİ BANA EFENDİM YÜREĞİNİZ VAR OLSUN KUTLARIM EFENDİM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BİR DEMEK GÜLLE BİRLKTE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKALIN EFENDİM
Dil korkudan deliye dönmüş yar'e... Şimdi kim kucak açacak düştüğümüz yere ? Bir adım yar/dan bir adım ser/den geçiyorum. Geldiğim yer yine yar ! Düşüyorum !...
Kaç asır ağrısını çekerim bu şiirin bilmem artık sevgilerimle
kendimi sanki bir an samanyolunda yıldızlar eşliğinde raksediyor sandım, çok güzel ve romantikti, çok beğendim müzikle seslendirmeyi, teşekkürler, tebrikler değerli şair dostum,sevegi,selam ve saygımla...
Usta şiirlerini daha önceden de biliyordum da hiç yorum yazmamıştım, şimdi bu şiirine yazayım dedim.. mükemmel dizeler ve sizin gibi ustalardan şiir öğreniyoruz... dua ile kalın..
Sterliçya özlemin son düşü gibi Şafağın turuncu gülüşü gibi Dağların toprağa ölüşü gibi Feryadın gönlüme çökmesi sanki.
Harika duygularla yazilmis nefis misralarinizi huzunlu muzik ve yorum esliginde dinlemek ve okumak cok nefisti! Yazan yureginize saglik,gonulden kutlarim,tebriklerimle. Mirac kandiliniz mubarek olsun !!!! Saygilarimla
Kaç asır dilimde giriftar adın Beyaz bir gelinlik kırık kanadın Düşüncemi tahrip eden vuslatın Aklımı tırnaktan çekmesi sanki...
ÇOK GÜZELDİ,BÖCEĞİ HAK ETMİŞ,TEBRİKLER USTA KALEME GÜZEL ŞİİRİ VE YORUMU KUTLARIM.EMEĞİNİZE SAĞLIK.NEFESİNİZE SAĞLIK.KALEMİNİZ DİK OLSUN,SELAM VE SAYGILAR.
Öyle her şairim diyenin yazamayacağı harika bir şiirdi. Emeğinize sağlık usta. Şiirlerinizi okumak gerçek anlamda mutluluk. Şiirle kal, şiirli kal hep. Selamlar.
Kaç asır dilimde giriftar adın Beyaz bir gelinlik kırık kanadın Düşüncemi tahrip eden vuslatın Aklımı tırnaktan çekmesi sanki...
"Madem zamanda dokumus adini gelinligiyle Neden kirik kanadi peki? Düsünceyi vuslat tahrip etmez ki, aksi düsünülüyorsa, yani düsünce tam aksiyse hissedilenin o zaman vuslati tahrip eder duygudan arinan fikirler Aklini cekmistir zaten sevgili, Zaten akla ihtiyaci yoktur sevgilinin :)
Son zamanlarda siir görmek istedigim bir sayfaydi, aslinda neden bir serbest yazmiyorsunuz diyecektim ama baktim ben farkinda olmadan bir hece siiri asilmis Serbest olsaydi yorumlardim efendim ama sizin sesinizde yeterince bugulu ve yorum güzel Yalniz giristeki fon birazuzun kalmis ve cok gec baslamis yorum, o yüzden fonun girisi fazla uzamasa daha iyi olurdu diye düsündüm..
Gecikmem icin af diliyorum ve Kutluyorum Saygilarimla
Sterliçya özlemin son düşü gibi Şafağın turuncu gülüşü gibi Dağların toprağa ölüşü gibi Feryadın gönlüme çökmesi sanki.
Kaç asır dilimde giriftar adın Beyaz bir gelinlik kırık kanadın Düşüncemi tahrip eden vuslatın Aklımı tırnaktan çekmesi sanki...
Mükemmel hecelerle taclandırılmış çok çok güzel sevda sevgiliye övgü dizeleri yüreğenize duygularınıza nefesinize sağlık değerli dost yürek daimi başarı dileklerimle selam saygılar...
Sterliçya özlemin son düşü gibi Şafağın turuncu gülüşü gibi Dağların toprağa ölüşü gibi Feryadın gönlüme çökmesi sanki.
güneşin doğması yakın ilk gölge belirirken yamacımızda..otururverir yüreğe...anlatılamazki sevda dediğin...nedendir sevmeler böylesi,,, son nokta gibi...tükenmeden özlemin ucurumunda...
Eklemli dilin canlı görünümü ya da varsayılan tasarısı içinde, belli belirsiz olarak anlatmaya çalıştığı bu şiir, çığlıklar,gözyaşları, okşamalar, öpüşler, iççekmeleri nesneler aracılığıyla yansıtırken bize yürekli olmamzı, artık korkmamızı ve oyalanmamızı söylüyor. Bize artık, sözcükleri mantığın düzmece terazisinde tartmamamızı, ve kendi derinliklerimizde, yaşama nedenimizi değil, kanayan, sınırsız ve sıcak yaşamı bulmamızı emrediyor.
Kaç asır dilimde giriftar adın Beyaz bir gelinlik kırık kanadın Düşüncemi tahrip eden vuslatın Aklımı tırnaktan çekmesi sanki...DOST VARLIĞI TÜMÜYLE HİSSEDİP HİSSETTİRMEK KUTLUYORUM DERİN DUYGULARINI...SEVGİLERİMLE...
Kaç asır dilimde giriftar adın Beyaz bir gelinlik kırık kanadın Düşüncemi tahrip eden vuslatın Aklımı tırnaktan çekmesi sanki... Nefis şiirnizi kutladım selamla dosr şair,gardaşım.
Siiri okuyunca; "kac ömür mürekkep icmek gerek gözler ile ki bu siire ulasayim dedim"
Siir Saiir'den olunca nacizane yorumum bile sönük kalacak ama, kisa bir yorumla gecmedende edemeyecegim hani..
"Gamzen nehirlerin gizli çukuru Dudağın bülbülün güle zikiri Saçların gerdana düşen tanyeri Güneşin rıhtımı öpmesi sanki."
Hece ustasi cok az ki Sair olarak saymamiz gerekirse belki on parmagi gecmez cocuk sayimi ile diyelim az da olsa öz olan bu hece ustalari denilince akla gelen ilk isimlerdendir Hilmi Yazgi nezdimde..
Anlatim ve manaya dokunacagim ama gölge düsürmekten korkuYorum anlama ki anlatilan cok asil burda..
"Sterliçya özlemin son düşü gibi Şafağın turuncu gülüşü gibi Dağların toprağa ölüşü gibi Feryadın gönlüme çökmesi sanki."
Yine yorumlamaya kiyamayacagim bir dörtlük dedim ya Sair ben en iyisi bu iki dörtlügü tekrarkez edip basdan sona yine ve yine okumak üzere suskunlugumu giiyinip siiri seyre daliyorum izninle.
Kutluyorum tanyerine düsecek günü aydinlatacak olan bu eseri.
Biliyor musunuz hic yazdigim bir siiri sesli okumadim, hic sesli okudugum birinin siirinide yazmadim sessizce. hep oldugu gibi kaldi o an'da ki zorlaniyorum sanirim yüregimi dile dökmeye.
Sizin sesiniz tipki yüreginizin kaleme yakistigi gibi sesinizde siirinize yakismis. seslendirme geldi bildirisi geline geldim sayfaya güzeldi, Sair bir yüregin sesinden kendinide dinlemesi güzel'di...
Devamida gelsin temennisi ile ayriliyorum sayfadan bence kimseye birakmayin seslendirmeyi, sizin sesiniz yeter siirlerinize diYORUM.