(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Seli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Seli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben seni unutmam dünyam kararsa Yaşım kırk değil de seksen’e varsa Azrail gelerek kapımı vursa Ölürüm yolumdan döndüremezsin ** Müthiş bir sevda şiiri. Kutlarım,selam ile...
Ne oldu ki böyle,değiştin birden Bu ne hal güzelim,bu tavrın neden? Üzerime gelme,bu kadar benden Kırılır koparım,eğdiremezsin
İrtibat kopalı Hadi derbeder Nasıl geçer bilmez,günler geceler Her gün seni okur,seni heceler Adını kalbimden sildiremezsin
Hecenin usata kalemini bu sevgi dolu mükemmel dizelerini candan tebeik ediyorum.unutturamaz seven yüreklere sevdiğini hiç bir şey! TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZN DAİM OLMASINI DİLİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK.SELAM SAYGIMLA....
İrtibat kopalı Hadi derbeder Nasıl geçer bilmez,günler geceler Her gün seni okur,seni heceler Adını kalbimden sildiremezsin
Harika bir sevda şiiri olmuş bu şiir. Yazan mı, yazdıran mı? Diyesi geliyor insanın. İnanın hocam Ne kadar uğraşırsam uğraşayım, böylesi güzel bir şiir asla yazamayacağım. Tebriklerim çokça.
Tebrikler.Bugün için okuduğum güzel şiirlerden bir tanesi. Hece ölçüsü ile yazılması,anlaşılır bir dil kullanılması apayrı bir renk katmış çalışmanıza.Emeğinize sağlık.
Tebrikler ustam.
saygımla...