Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 23:44:52
çok güzel bir hece şiiri sayfada.
kaleminize sağlık
Bulamadım!, @:Şükran Güneri:
9.7.2015 14:15:43
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 23:43:22
coşku dolu derin bir aşkın sunumu oldukça güzeldi.
kaleminize sağlık
Biliyormusun ?, @Müzeyyen yavuz
9.7.2015 13:10:35
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 23:41:04
gerçekte nasihat dolu güzel bir hece şiiri.
alınacak derslerle dolu düşündüren anlatım
kaleminize sağlık
__ nasihat __, @Cemal İnan
9.7.2015 18:17:07
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:43:50
sevdiğini görmek her derde devadır.
kaleminiz daim olsun
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:33:05
güzeldi üstadım.
ölüm ve ardında yaşanan çirkin beklentiler şiirde dile gelmiş.
kısadan hisse anlamında değerli sözlerle dolu bir eser
kaleminize sağlık
Aday adayı, @Halil Manuş
9.7.2015 07:32:09
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:30:43
edepli olmanın şartlarından biri şiire konu edilmiş.
çok iş az laf
etkili anlatım
düzgün bir hece şiiri
kaleminize sağlık
Ey dil'im, @Derebey
9.7.2015 03:23:11
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:28:28
anlatımı oldukça ahenkli akıcı güzel bir eser.
etkili bir gözlem ve doğa sevgisi mısralarda
hece şiiri olarak yazılmış ancak bazı kafiyelerde uyumsuzluk var.
kaleminize sağlık
Seyahat, @Kegan
9.7.2015 01:53:08
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:22:48
bir fazla bir eksik, aynı toprağın farklı tohumları olmak anlatımı düşündüren bir şiirde.
şu nefis denen çirkinlik olmasa kucaklaşır gönüller sevgiyle
tebrik ederim
İnsan dediğin, @glenay
9.7.2015 01:26:45
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:19:08
oldukça duygulu bir şiir.
karşılıksız kalan bir aşkın sorgulanması ve sevgiliye sitem şiire konu edilmiş.
anlatımı sade ve içten tebrik ederim
Düşen toplanır elbet, @Mawish
9.7.2015 00:21:31
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:16:19
ahenk dolu duygulu ve mecazi anlatımında sevgi ve şefkat dolu çok güzel eser.
ölçüsü ve düzeni özenle kaleme alınmış
kaleminiz daim olsun üstadım.Lakin yukarıdaki yorumlardan bir şey anlamadım.
şiiri eleştirenin eleştirisindeki çarpıklıklara neden...

mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 02:02:45
vatan sevgisinin sunulduğu coşkulu bir şiir
tebrik ederim
Vatanım, @Minos
9.7.2015 00:00:17
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 02:01:24
güzel tespitler ve önerilerle dolu bir şiir.
bilgelik dolu bir anlatım
tebrik ederim
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 01:59:14
manevi güzellik ve derslerle dolu bir eser
güzel insan olmak en iyisi
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 01:57:28
bekleyen gönlün özlem dolu duyguları ve duygulu bir şiir.
kıtaların sonundaki mısralarda kafiye eksik...
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 01:52:57
çokça sitem ve eleştir dolu zor bir şiir
ilgiyle okundu tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 01:51:24
derin bir sevginin duygulu ve özlem dolu sunumu güzeldi
tebrik ederim
Birtanesi, @Mehmet DEMİR
8.7.2015 21:21:11
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Temmuz 2015 Çarşamba 19:17:48
çok güzel bir çalışma yorum ve şiir bütünleşmiş adeta.
özlem ve derin bir aşkın anlatımı hüzünlü ve duygu doluydu
emek veren kalemleri tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Temmuz 2015 Çarşamba 19:15:01
çok haklısınız üstadım.
Eğer huzur arıyorsak biribirimize saygı duyup sevgiyle yaklaşmalıyız
konuyu dile getiren anlamlı etkili vurgulu güzel bir eser
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Temmuz 2015 Çarşamba 15:24:44
yaşamın verdiği nice sıkıntı ve zorluklarla verilen mücadele ve en güzel dosta yöneliş.
güzeldi şiir okuttu beğeni ile tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Temmuz 2015 Çarşamba 15:21:55
şiirler şairlerin dili ve elidir.
buruk bir şiir okudum oldukça güzeldi
tebrik ederim
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.495
Şiir Okunma
855.972
Yazı Okunma
103.772
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL