Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:54:12
şiir ve şair der devirde yönetenlere yolsuzluklara zulümlere baş kaldırmıştır.
şiir aşktır sevdadır.
beğeni ile okudum tebrik ederim
Şiirin şiiri, @glenay
10.7.2015 04:39:15
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:51:45
gülümsedim genç şair konu oldukça güzel anlatımı içten
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:48:59
gurbet elde olanların duyguları güzel bir hece şiirinin mısralarında
anlatımı oldukça ahenkli güzel tasvirlerle süslü buruk bir eser
kaleminize sağlık.
Hayallerim titriyor, @Nuh Comba
10.7.2015 17:08:32
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:45:23
duygusal karmaşıklığın verdiği ruh hallerini şair şiirlerinde ustalıkla dile getirmekte.
aslında her şiirde kendimizi bulabiliriz.
şair kendi hayatından kesitler sunarken genele yönelik anlatımıyla şiire değer katıyor.
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:38:15
çok güzel bir hece şiiri.
gönülden sevince insan yaptıklarından ders alıyor zamanla.
tebrik ederim
Yeminim var, @k.doğanay
10.7.2015 08:08:19
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:35:07
amin Ayşe hanım sizlerinde güzel günlerinizi tebrik ederim.
manevi güzellik böyle olmalı
saygılarımla
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:33:37
içten sade anlatımı ahenkli bir sevda şiiri
heceside oldukça düzgün tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:58:08
zor bir şiir okudum. düşündüren bir eser.
yaşadığımız alemdeki olumsuz gelişmeler farklı bir bakış açısı ve anlatımla şiire konu edilmiş.
özünde yok edilen dünya ve insanlık ele alınmış.
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:53:17
ne güzel bir söz ve bekleyen bir yüreğin sesi
tebrik ederim
Sen, @Ahmet Moran
10.7.2015 00:37:23
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:52:04
kaleminize sağlık üstadım.
çok güzeldi şiir.
derin ve düşündüren bir eser.
nefis, kibir ve tutulması gereken manevi ahlak, manevi yol şiirde kendini bulmuş
emeğine nefesine bereket
Sarılmaz dostum, @KAFKASİ
10.7.2015 00:27:38
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:14:30
buruk bir hece şiiri.
anlatımı içten derin ve zarif
yaşamın ileri yaşlarında insanı duygulandıran anlar ve mazide kalan güzellikler şiire çok güzel yansımış
tebrik ederim
Akşamın hüznü, @Nilüfer Sarp
10.7.2015 00:01:29
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:11:41
duyarlı yüreğine sağlık sömürü dünyasının zalimlikleri kardeşim.
doymak bilmiyorlar.
şiir oldukça anlamlı ve güzel
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:10:23
üstadım şiiri yeniden bir düzenleyiniz
saygılarımla
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:09:17
doğanın güzelliği ve tertemiz sadeliği ile özdeşleşen bir yüreğin sesi.
ahenk dolu anlatımında güzel bir şiir.
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:06:59
özgür bireyler hayatlarını dilediği gibi yaşarlar.
sevmek ve sevilmek onların en doğal haklarıdır.
şiir bu konu çok güzel vurgulamış
kaleminize sağlık
Kime ne, @Yeganem
9.7.2015 19:41:11
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:04:45
duygu yüklü güzel bir hece şiiri.
akıl ve gönül arasında güzel bir söyleşi.
anlatımı içten ahenkli ve zarif
emeğine sağlık
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 00:02:09
özünde sevgiyi sunan dolu dolu güzel bir şiir.
anlatımı etkili vurgulu ve ahenkli.
sevginin olmadığı yüreklerde şiddet ve nefret vardır.
kaleminize sağlık
Sıcak şiir, @TUĞAL KÖSEMEN
9.7.2015 12:27:41
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 23:59:28
farklı bir konu ve düşündüren bir anlatım
tebrik ederim
Mutsuzluk, @mecnun_60
9.7.2015 11:02:31
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 23:54:06
hayat akıp gidiyor...
sevmeyi yürekte tatmak sevilmemekten güzeldir der şair.
aslında çok haklı, önemli olan aşkı yürekte hissetmektir.
gerisi teferruhat.
saygılarımla
mehmetmacit
@mehmetmacit
9 Temmuz 2015 Perşembe 23:46:41
düzgün bir hece, sevgiliye zarif sitemlerle hüzünlü bir sesleniş.
kaleminize sağlık
Umurumda değil, @Ayvazım Deniz
9.7.2015 13:07:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.404
Şiir Okunma
855.759
Yazı Okunma
103.746
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL