Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Temmuz 2015 Pazar 11:09:17
karanlıktan kurtuluş ve yine yaşana hüsran
dile gelen isyan ve ardından tövbe..
anlatımı derin ve etkili
tebrik ederim
Tövbe, @Jale Keskin (Karadurmuş)
12.7.2015 10:49:52
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Temmuz 2015 Pazar 11:06:23
Amin şair Hanım.Manevi duygularla kaleme alınmış eser.
Bilenlerden olmak ne güzel.
Kadir geceniz mübarek olsun
Kadirmisin?, @eminnur acar
12.7.2015 10:37:57
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Temmuz 2015 Pazar 11:04:22
aşık olunca insan çobandan da beter oluyor.
güzeldi şiir tebrik ederim
Acı güderim, @:Şükran Güneri:
12.7.2015 10:10:55
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Temmuz 2015 Pazar 11:02:36
Yaratıcı ile gönülden bir hasbihal.
mana alemine doğru bir yolculuk
ihlaslı kaleminize sağlık
Ben kulunum, @Halil Manuş
12.7.2015 09:56:22
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Temmuz 2015 Pazar 11:00:28
nefis ve yapılan hatalın mana dolu bir hece şiirinde dile gelmiş anlatımı.
iblise uyuyor zayıf nefisler sonrada eyvah diyorlar
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 23:42:44
hüzün dolu duygular ve karamsar bir yüreğin kendi dünyasını sorgulaması.
anlatımı içten sade ve akıcı
tebrik ederim
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 23:40:21
hayata dair düşünler varsayımlar ve ruhsal değişmeler oldukça derin manalara kaleme alınış bir şiirin mısralarında.
aşk ta hayatın bir vazgeçilmezi ve keskin dönüşlerin verdiği kısır döngüler sonucu insanda meydana gelen bunalımım bir sunumuydu.
ka...

Çürüme v, @Maide Özgüç
11.7.2015 22:00:54
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 12:07:31
güfte güzelliğinde buruk bir hece şiiri.
tebrik ederim
Aşk yeli, @:Şükran Güneri:
11.7.2015 12:05:07
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 12:06:12
çok güzel bir konu ve derinlemesine düşüncelerle dolu.
şu nefis olmasa hayat ne güzel olurdu.
nefsin istek, arzu ve beklentileri biz insanların hayatını yaşanmaz kılıyor.
üstadım kalemine sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 11:44:59
kaleminize sağlık üstadım yine ders veren bir şiir sayfanızda,
ibret almasını bilseydik Şu an Dünyada yerimiz nice olmuştu?
tebrik ederim
Yalpalama, @Halil Manuş
11.7.2015 10:18:56
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 11:41:22
güzel günlerin hatırı olmasa kimsenin derdi çekilmez Hasan Bey
mecazi ifadeler güzeldi
tebrik ederim
Deniz aşkı, @Hasan Özaydın
11.7.2015 10:47:12
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 04:26:07
yaşanılan anlamlı anlamsız hayatı anlatan ve sorgulayan çok güzel bir hece şiiri.
kısaca yaşadığımız bir şiir kadar mesafede ve uzunlukta
saygılarımla
H a y a t, @halilşakir
11.7.2015 00:01:51
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 04:23:21
kalemine sağlık üstadım.
hayli sitem ve duygulu bir sesleniş.
ozan dilinde bir anlatım, güzel bir eser.
saygılarımla
Atma, @Kahraman VARDI
11.7.2015 00:57:18
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 04:14:20
gönüldeki derin sevdanın ahenk dolu güzel bir şiirle anlatımı oldukça etkili vurgulu ve güzeldi
tebrik ederim
" bilsen ", @zkrytsgn
11.7.2015 01:20:47
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Temmuz 2015 Cumartesi 04:12:36
o gün başka sığınacak el kalır mı üstadım
anlamlı derin beyit hayırlı ramazanlar
Er-rahim, @İSMAİL SÜKLÜM
11.7.2015 01:25:36
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 22:50:07
hem okudum hem güldüm üstadım bir çiftçiyi söyleyemedim...
ne güzeldi anlatım.Köy masalları gibi ders dolu anlamlı akıcı
çocuklarda müeddiş korkusu babalarında cenderme..
birde bu konuda yazınız.
isterseniz size ip ucu verebilirim
kaleminize sağ...

mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 22:35:51
üstadım ne güzel bir eser bu.
gençlik yıllarının verdiği coşku heyecan ve isyanlar şiirde.
anlatımı dolu dolu
tebrik ederim
__ karam __, @Cemal İnan
10.7.2015 19:25:40
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 18:01:49
çok güzel bir şiir ve yorum.
umut dolu duygular işlenmiş mısralara
emek veren kalemleri tebrik ederim
Sökük, @meltem kınıc
10.7.2015 01:29:26
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 18:00:06
belleklerden silinmez yaşanan acılar.
bir dönemin yaşanan acı ve zulümleri duygulu bir şekilde kaleme alınmış.
Kardeşliğimiz bozulursa acılar bir kat daha artar.
her iki taraftan çok canlar gitti.
Allah bir daha böyle acıları yaşatmasın
tebrik e...

Kilimdeki nakış gibi, @nur🕊
10.7.2015 14:20:40
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
10 Temmuz 2015 Cuma 17:55:53
kaleminize sağlık çok anlamlı derin bir eser.
hayatımızı güzel yaşamak varken anlamsız şeylerin peşinde eridik gittik.
beğeni ile okudum saygılarımla
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.486
Şiir Okunma
855.965
Yazı Okunma
103.771
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL