Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:31:19
hüzünlü bir şiir.
bir aşkın ardından yaşanan hayal kırıklığı ve sitem dolu duygular şiirin mısralarında
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:29:53
yakıştı bu şiir usta kaleme.
Parmaklıklar ardında bir dram yaşayan insanlara içten gönülden ve sabır dileyen bir sesleniş.
beğeni ve hazla okudum
kaleminiz daim olsun
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:27:05
Bu gün dost gülücükler yapanlar Suriyede Kürt katliamından bahsedenlerin geçmişindeki kara lekeleri her zaman yakalarında olacaktır.
Biz koyun akıllı olduğumuz için çok çabuk unutuyoruz. Madımakta katledilenler insan dı da Başbağlardaki hayvan mıydı...

Başbağlar, @Nilüfer Sarp
5.7.2015 01:13:01
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:21:39
evlada nasihat dolu çok güzel bir eser.
serbest olsa da şiirde kafiye uyumuna yer verilmiş.
kaleminiz daim olsun.
Lakin evlatlarımızın geleceği puslu ve zorlu olacak
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:19:11
ahenk dolu anlatımında zarif bir hece şiiri.
sevgili ne güzel tasvir edilmiş.
tebrik ederim
Güller gibisin!, @Yeganem
4.7.2015 22:48:20
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:17:26
içten gerçekçi bir şiir.
güzel insan olmak için didinen bir yüreğin duyguları
anlatımı sade ve etkili
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:16:09
duyguların şiire yansıması çok güzeldi tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:14:52
günümüz insanı etkili bir gözlemle şiire konu edilmiş.
Üstadım bu nefis var oldukça insanlar şiirdeki olumsuz halleri yaşamaya devam ederler.
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:13:00
üstadım yine sayfanızda güzel bir hece şiiri.
gönülden ağlayan bir yüreğe teselli anlamında içten bir sesleniş.
kaleminize sağlık
__ ağlama __, @Cemal İnan
4.7.2015 19:31:00
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:10:41
zor bir aşkın ardında bıraktığı buruk bir gönlün hüzünlü duyguları
anlatımı etkili ahenkli ve duru bir eser
tebrik ederim
Yorgun bu yürek, @Recep Şahbaz
4.7.2015 19:04:20
mehmetmacit
@mehmetmacit
5 Temmuz 2015 Pazar 10:09:04
kalem konuşturmuş kendini
çok güzel bir eser.
ne idik ne olduk sözlerini açıklayan bozuluş hallerimizi vurgulayan etkili bir anlatım
kaleminize sağlık
Uyanış, @Nezahat Yıldız Kaya
4.7.2015 17:11:45
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 15:04:18
unutulmayan sevgili ve duyguların sunumu çok güzeldi
tebrik ederim
***sen***, @Gülseren Morkan
4.7.2015 14:36:58
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 15:02:44
duyguların ustalıkla yansıdığı anlatımı etkili güzel bir şiir ve yorum
tebrik ederim
Uzaktık biz, @Serkan GÜNDOĞDU
4.7.2015 12:46:51
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 15:00:25
azeri lehçesinin hoş anlatımında çok anlamlı bir hece şiiri.
Kötü zaman ve yaşananlar mısralarda
kaleminiz daim olsun
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 14:58:10
beğeni ile okuduğum çok güzel bir serbest şiir.
sevgiliye sitem çok güzel işlenmiş.
duygular inci gibi dizilmiş mısralara
tebrik ederim
Sendendir diye, @Ely
4.7.2015 12:21:05
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 14:56:01
duyarlı kaleminize sağlık bir yanda Tanrının verdiği güzellikler bir yanda zulüm.
anlatımı hoş sade ve etkili bir eser
tebrik ederim
Hoş geldin temmuz, @AYSE 09
4.7.2015 12:00:10
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 14:54:09
şiirler değil mi insanların duygularını anlattığı eserler.
ahenk dolu duru anlatımında güzel bir şiir.
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 14:52:02
düzgün bir hece şiiri.
elbette insan bir güzellik arıyorsa önce kendinde bulmalı ki bu güzelliği başkasında arasın
ama günümüz öyle değil herkes başkasının eksiğine bakıyor
tebrik ederim
Kendinde ara, @k.doğanay
4.7.2015 09:55:47
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 14:49:33
sevginin önemini ve güzelliğini konu alan düzgün bir hece şiiri.
anlatımı içten ve sade
tebrik ederim
Söyleyin, @Kalb-i Bahar!
4.7.2015 00:30:49
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Temmuz 2015 Cumartesi 14:48:05
baba sevgisinin sunulduğu anlatımı içten ve duru güzel bir şiir ve yorum
tebrik ederim
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.525
Şiir Okunma
856.010
Yazı Okunma
103.777
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL