Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 09:16:14


Bugün seni hatırladık da bak;
Ortalık gülücükle dolmuş.
İyi ki aramızda bir Nasrettin olmuş.
********************************************İYİ Kİ***
RABBİM GLMEKTEN AYIRMASIN
BAŞARINIZ DAİM OLSUN İNŞ.

Hoca nasrettin, @hacı ali
18.5.2008 23:47:37
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 08:40:25

Bir annenin istediği, beklediği
Her şey sende fazlasıyla var.
O kadar dürüst o kadar sabırlısın ki
Senden çok şey öğrendim.
En önemlisi SABIR
**********************NE GÜZEL NUMUNE AİLE***
DÜNYA VE AHİRET SAADETLERİ SİZLERİN OLSUN İNŞ.
BAŞARI...

Canım oğlum, @berşah
19.5.2008 04:16:34
maskosu
@maskosu
18 Mayıs 2008 Pazar 17:17:56


bir adam tanıdım!..
tarlasını satar gibi
kadının tüm mal varlığını
alıp gitmiş uzaklara
kirlettiği ten yetmezmiş gibi
geride bıraktığı çıplak çocuklarınla
aldırış etmeden!bir süt parasına muhtaç
ve...kahpece,öylece işte!...
**************...

Kefensiz git!.., @bluecould
18.5.2008 14:53:17
maskosu
@maskosu
18 Mayıs 2008 Pazar 14:29:34


Sigara, içkiye olsa tiryaki!
Küçük bir zevk için söner ocağı...
Ücret, vergi öder dert alır sanki;
Ürünü:Boş şişe, pis kül tabağı!..

Çok kirli görüntü, iğrenç bir koku,
Çevreye sürekli sevimsiz atık !
Tütün de içki de bilmez var-yoku;
Bu...

maskosu
@maskosu
18 Mayıs 2008 Pazar 14:18:22



Ferhan der,nâr ayrıdır,hurma ayrı
Yapraklar hep başka, boyları ayrı
Çözülmez,karmaşık kâinat sırrı !
Râhmetini esirgeme,Ya Rabbi...
********************************************amin inş.***
Başarınız daim olsun
İbret almak ne güzel
Tohumdaki hayat ...!, @ferhan
18.5.2008 01:00:24
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 17:34:26


bir sen var içimde
kanat kanat kanatır ruhumu...

ruhumu
ruhuna verir mavi düşlerim...
**************************************TEBRİKLER***BAŞARILAR DAİM OLSUN İNŞ.


Bir sen var içimde..., @meselci
17.5.2008 16:36:02
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 15:08:26

İnanç çiçekleri açar gönülde
Vatansız duygular nâçar gönülde
Sevgi balonları uçar gönülde
Türk’üz, türkü söyler gezeriz sonra...
************************************************
ÇOK GÜZEL BİR VATAN VE BAYRAK ŞİİRİ HOCAM
ELLERİNİZ DERT GÖRMESİ...

maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 15:05:05

Sabrımı seninle dolup taşırdım,
Varmıyım,yokmuyum bende şaşırdım,
Bu ruhu bedenden artık aşırdım,
Toprağa verilen ölü gibiyim.
***************************************Özge bugünde özünden yazmış***
BAŞARILARRIN DAİM OLSUN İNŞ.


maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 15:00:19
..!

Sevgi, seni özlüyorum
Yolunu hep gözlüyorum
Gönülden çok seviyorum
Mahsun bakıp ,yakma beni...
*************************************ferah yürekler şiirle dolsun inş.
Sevgi baştacı..!, @ferhan
17.5.2008 00:59:57
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 14:58:10

Bunca sitem naz kafî
Ankarada rüzgar dindi
Leylakları kapımda
Görmezsem kıyametim olur.
**********************************daimi başarılar***
tebrikler
Gurur dağı eridi, @deryaxderya
17.5.2008 00:46:56
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 11:57:27

Şaşkınım ! niye ki bilmem, yaptığımdan,
Anladım ki, bana meylin yok da ! ondan,
Züll görürdü ! beni gönlün sorduğumdan,
Zor’ mu geldi beni sevmek, haydi deyver .
***************************************************BAŞARILI BİR ÇALIŞMA TEBRİKLER
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 11:06:26

dosttuk artık
bir de ruhumuz vardı
yanmak istiyordu bir ateşle
en kırmızı ateşe atılıyorduk
kıp-kırmızı tadında
yanıp-yanıp tutuştuk
’ve sevgili oluyorduk’
*****************************tadında anlatım tebrikler***
BAŞARIALR İNŞ.
Yol, @FIRTINADAN ARTA KALAN
17.5.2008 09:19:28
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 10:28:06


Şiirin Hikayesi

Çok değerli büyüğüm ve benden hiçbir zaman yardımını esirgemeyen usta kalem Cevat Çeştepe (uzungemici) ile birlikte yaptığımız bir düet ve bundan duyduğum inanılmaz büyük onuru paylaşmak istedim sizlerle.
İtalik olan yerler u...

maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 10:16:28

Bırak isteyen kitaplardan okusun
Bozma şiirlerin güzel dokusun
Bilmem sen hangi soysuzun ...........sun
Dinime mı sarılırsın be hey uyanık
*******************************************
TEBRİKLER CAN

CANIN ACIMIŞ BİR AN
BU NE BÖYLE FERYÂDÜ F...

Söz meclisten içeri, @cemil
17.5.2008 09:55:19
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 09:56:27

Haliç’e Gidip Kürek Çekelim
Erenler’in Mekanını Görelim
Eyüp Hazretlerine Dua Edelim
Evliya Yatağıdır İstanbul.
X
Çamlıca Sırtına Çıkınca
İstanbul’a Tepeden Bakınca
Uzanır Boğaz Boylu Boyunca
**********************************İSTANBULA SEVD...

Güzel istanbul, @biryolcu
17.5.2008 06:13:35
maskosu
@maskosu
17 Mayıs 2008 Cumartesi 09:28:13

Rahmeti gazabını aşmış Hakk’ın;
Buyurmuş: tövbeden kalmayın sakın.

Artık aynı şeyi yapmayacağım;
Bir daha doğrudan sapmayacağım.
**********************************************DÜNYA VE AHİRET SAADETİ DİLEKLERİMİZLE
NİCE SIHHATLİ GÜNLARDE NİCE...

Günah, @hacı ali
16.5.2008 14:47:32
maskosu
@maskosu
16 Mayıs 2008 Cuma 18:42:59

Baba her oğluna baktığında
Dünya tatlısını hatırlar.
Bazen gözyaşlarını atar içindeki kuyuya
Bazen dolar kuyu da dışarı taşar.

Dili düğümlenir boğazı tıkanır
Getirip de haykıramaz iki cümleyi
******************************************TEBRİ...

maskosu
@maskosu
16 Mayıs 2008 Cuma 18:17:13

sabretmek
bir an için
bir canın
sevdiğine
emeğine
ve
yüreğine
ne olursa olsun katlanmasıdır
**************************************TEBRİKLER***BAŞARILAR***
SABRIMIZ BOL OLSUN İNŞ.
===sabretmek===, @meselci
16.5.2008 17:40:23
maskosu
@maskosu
16 Mayıs 2008 Cuma 18:07:51


Vicdan, vicdan dedikleri,
Nefse göre yönleniyor.
Biraz makam, biraz mevki,
Kerhen bile dinleniyor.
***************************TEBRİKLER***BAŞARILAR***
SU GİBİ BİTİVERDİ
ALLAHÜMME LA TEKİLNA İLA ENFÜSÜNA TERFETE AYNİN EV EKELLE MİN ZALİK.
...

Vicdan, @Rabia BARIŞ
16.5.2008 17:48:13
maskosu
@maskosu
16 Mayıs 2008 Cuma 17:37:23
Seni böylesine sevmişken,
Herşeyimden vazgeçmişken,
Pekçok şeye evet demişken,
Bu umursamazlık neden.
********************************GÜZEL BİR ANLATIM TEBRİKLER***
***NASİBEKE YUSİBEKE VELEVKANE TAHTEL CEBEL***
Hoşçakal, @ayse_
16.5.2008 16:01:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.758
Şiir Okunma
2.909.890
Yazı Okunma
16.927
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL