Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
15 Mayıs 2008 Perşembe 10:24:56
BU DÜNYANIN CEFASINDAN SEFASINA SIRA GELMEZ***DEMİŞLER
İMTİHAN DÜNYASI BE CEMİL BEY
DÜNYA AHİRET BAHTIMIZ ÜLKE OLARAK DÜNYA OLARAK AÇIK OLSUN İNŞ.
BAŞARILARIN DAİM OLSUN
Izdıraplar, @cemil
15.5.2008 09:18:46
maskosu
@maskosu
15 Mayıs 2008 Perşembe 09:41:51

Bilki
Bugün ve her gece
Duâ’n sallanır gökte
*************************
TEBRİKLER
ZEVKLE OKUDUM
HAZ ALDIM
DÜŞÜNDÜM KALDIM
DERYAYA DALDIM
KAHVALTI GİBİ OLDU BAŞARILAR DÂİM OLSUN İNŞ.
Bir _ zerre_ hediye, @ezom
15.5.2008 09:26:44
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 18:41:45

Canımdan can versemde
Kanımdan kan versemde
Sırtıma alıp haccada gitsem
Yine senin emeğin ödenmez ANNEM
********************************************başarılı bir çalışma***tebrikler***
Annem, @sivas58
9.5.2008 15:47:24
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 18:01:31

Yüreğimi yakan bu ince sızı
Senin hatırandır elâ gözlü yâr
Kurban olam yapma bana bu nazı
Hâlim perişandır elâ gözlü yâr...

*****************************************SEVDA YÜKLÜ DİZELER***TEBRİKLER BAŞARILAR***
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 17:58:31

Ozan İlo’m söyleme, gider dostun zoruna,
Şeytân kerîh kokuyu, mis çektirir buruna!
Duâ eyle hakikât, dostuna tez görüne;
Hidâyet Hakk’tan gelir, sen bir kulsun, naçarsın!
*************************************************************Başarılar dâ...

maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 17:44:28

Yıkma sakın
komşunla arandaki
bahçe duvarını
*****************ben kısa yazdım dedim buda daha kısa ve öz olmuş he***
başarılar
kısa
öz
doğru
söz**********

........., @Bilge Dişsiz
14.5.2008 17:24:21
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 17:38:23

anlayamıyorum...
biz bittik mi yani şimdi?
alışmak daha zor ayrılıktan..
seni severken uzak olmak...
**************************************unuturuz***unutuluruz***
unutmakta büyük nimet
BAŞARIN DAİM OLSUN İNŞ.
==denklem==, @((Ayşe))
14.5.2008 17:29:26
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 15:46:47

Senin beni unuttuğun gün
Unutacağım seni…
Merak etme... korkma sakın…
Kalbini aldığım gibi geri vereceğim sana…
Gittin mutlu ol…!
Sen seninsin artık... benim değil.******SEVDALIYA ANLATILMIŞ***
GÜZEL DİZELER***BAŞARILAR***
Sen "seninsin" artık!, @((Ayşe))
14.5.2008 07:01:42
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 11:27:53

bir de koynum da avuturken seni
masallar anlatacağım
hep sonu mutlu biten

ne hüzün ne de gözyaşı çalacak kapını
sana söz veriyorum
hiç mi hiç yaşamayacaksın ayrılığı

KALDIMI BÖYLESİ SEVGİ DÜNYADA !
TEBRİKLER
Yaşamayacaksın.., @alwaysyou
16.4.2008 00:44:09
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 11:22:44

"""""""""""""""""""""""""""""""""""
ALLAH’LA COŞSA YÜREK , KİRPİKLER NUR AKITIR !
SALAVAT GETİRİNCE, GÜL YANAK MUHAMMED DER.
SEVGİLİYE BAKAN GÖZ, AŞK BÜLBÜLÜ ŞAKITIR ;
ŞAİRLER ANAM DERSE, DİLE GELİR KALEMLER !.. ***************KALEMİN DAİM OLSU...

maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 11:19:57


Çok acı bir rüzgâr esti bugün
Gönül çınarımın dalları arasından,
Bu ne fırtınaydı, ne de kasırga...
Daha, daha da yıkıcıydı onlardan!

Dallarım kökünden kırıldı bir anda
Toprak, kan bulaştı yapraklarıma!
Gözyaşlarım sağanak oldu aktı
Yağm...

maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 11:11:49

Tam söyleyeceğin anda
Sadece yutkunur
Durulursun
İşte sen
O yuttuğumsun...
**********************tebrikler***düşündürdü***
Hani yutkunursun'da..., @bluecould
14.5.2008 10:19:36
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 10:17:49

Mektubu okunmuş tarihi geçmiş
Pullarla ben seni bir tutar mıyım
Yar ile birlikte badeler içmiş
Kullarla ben seni bir tutar mıyım

Baharı yaz bilip döküp saçılan
Sevmeden ilmeden öpüp geçilen
Günübirlik hoşluk için açılan
Kollarla ben seni ...

Bir tutar mıyım, @€nis
14.5.2008 08:13:18
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 09:55:13

sen canımı al ruhumu ver,
ben canımı vereyim ruhumu alayım.... İYİ BİR ALIŞ VERİŞ TEBRİKLER
Hüküm, @FIRTINADAN ARTA KALAN
14.5.2008 09:33:58
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 09:53:09


Mevla’nın her işi yerli yerinde.
Bin gonca açılır her seherinde.
Arılar bal yapar çiçeklerinde.
Ne fazla ne eksik hepsi tastamam.
Minnacık beynimle ben anlatamam.
******************************************tebrikler***dâimi başarılar***
Muhasebe, @zakir
14.5.2008 09:37:29
maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 09:47:49


Avcının ah sesi çarptı dağlara
Heyhat kıran çöktü bahçe bağlara
Benden selam olsun ölü,sağlara
Avcı yüreğine kazılıyorum

Taşları kavurdu dökülen kanım
Avcı’m bilemedi bende bir canım
Makberî’yim dindi ağrıyan yanım
Vuslatı Mahşere yazılı...

maskosu
@maskosu
14 Mayıs 2008 Çarşamba 09:26:03

Rüyalara koydum seni
Öyle mutlu ettin beni
Duymak istedim sesini
Duydum ama, iyi ettim.

Bakar dururum gözüne
Kan geldi beyaz yüzüme
Başımı koydum dizine
Koydum ama, iyi ettim.
******************************ŞİİR OLMUŞ İYİ ETTİN,
BAŞARILAR
İyi ettim, @RABATLI
14.5.2008 09:00:54
maskosu
@maskosu
13 Mayıs 2008 Salı 16:55:30

Senden korkum yok fakat hasretinden kaçarım

Gün vedasını ederken akşam saatlerinde
Keserim olumsuz düşüncelerin yollarını
************************************************BAŞARILI BİR ÇALIŞMA***TEBRİKLER***
DÜN KAÇIRMIŞIM BUGÜNE NASİP OLDU OKU...

maskosu
@maskosu
13 Mayıs 2008 Salı 16:50:26

Evden işe / işten eve
Hükümet Caddesi 1.Sokak
Geçip gidiyorum
Türk olduğumu unutarak ...
***********************************HEP AYNI DERTDEN MUZDARİBİZ***
BU KADAR YABANCI HAYRANLIĞINA PES DOĞRUSU***DUYARLI YÜREĞİ TEBRİKLER
maskosu
@maskosu
13 Mayıs 2008 Salı 16:47:07


Sende benim gibi yanlızsın,
Yaprak dökümü; sonbaharsın,
Bazen çoşan bir ırmak,
Bazen de haksızlığa haykırışsın,
Sen benim kıyamadığımsın..
************************************GÜZEL ANLATIM ***TEBRİKLER***DAİMİ BAŞARILAR***
Kıyamadığımsın, @ayse_
13.5.2008 16:37:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.750
Şiir Okunma
2.909.826
Yazı Okunma
16.927
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL