Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 15:29:12

Gözlerine sevda düşmüş
Beklemem ondandır yarim.
Çok seven nazar olurmuş
Saklamam ondandır yarim.
*********************************TEBRİKLER***BAŞARILAR
Sevda düşmüş, @RABATLI
19.5.2008 14:40:22
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 14:45:19

Yolcunun gözünde iki damla yaş
Kıvrık dudakların eyhahında kaş
Ona ancak feryât,figân arkadaş
Hep aynı noktaya akıyor yollar

Hey Makberî yeter yeter andığın
Can diye canını yaktı yandığın
Görmez misin günden güne söndüğün
Her nefes böğrünü...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 13:40:38

BÜLBÜLDEN AYRI DÜŞÜNCE
SERÇE GİBİ ÇÖLDE KALDIM
MIZRAB SAZI DEŞİNCE
LEHÇE GİBİ TELDE KALDIM

BALA DOSTLAR SERİM UZAK
BİRİKTİ PETEKTE ERZAK
İKİYE BÖLÜNDÜ KIZAK
PARÇA GİBİ KÜLDE KALDIM
*********************************GEÇMİŞ OLSUN CANA GELMES...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 13:38:13

içindeki kirleri
köpürerek temizleyen
karadenize
bendeniz
bahtı kara bir deniz
dünya döndükçe
ben sana karasevdalıyım
marasantiya
*******************KIZILIRMAK AH
KIYISINDA BÜYÜDÜK
AMA BİZ YİNE KIZILIRMAK DİYELİM HİTİT'İ GEÇELİM OLMAZMI ...

Marasantiya.., @dramalı55
19.5.2008 12:37:00
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 13:10:03
tema güzel
şiir

kısa ve öz cümlelerle
meramı anlatmaktır
okuyanın kalbine
biraz nur damlatmaktır.

HAYIRDA BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN İNŞ.
Milli mücadele destanı, @cemil
19.5.2008 11:08:14
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 11:29:24

Gayre benden başkasına
Bakma,acıtma içimi
Tâbibim sensin,bilirsin
Akıtma göz yaşlarımı
Sar sineni sinemden yâr
Sar ki ben senden de öte
Cevir yaşar ve...
Susarım!
************BAŞARILAR***TEBRİKLER***
name olmuş dökülmüş har
yakmış yüreciğ...

Nâme, @bluecould
18.5.2008 22:31:25
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 11:24:24

oysa
ben toprağa düşmek isterim
çünkü
toprağa düşen her şeyin
“yeniden yeşerme” umudu da vardır
belki yürümesini de bilmem
ama -en azından- toprak olurum
***************************************
tebrikler .
yeşile hasret gözler
bunlar çok...

Düşersem, @FIRTINADAN ARTA KALAN
19.5.2008 11:15:34
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 11:00:31

Uygarlık saltanatının bugün kü baş haramisi
Kipriğini mızrak etsin gözüne ,ağustos böcekleriyle sızıp kalmasın...
Biz se yarını bu günlerden soralım..
Ardımıza yazılan ölü zamanlar, yüreğimize dermansız yarayı
S-a-r-m-a-s-ı-n-!
**************...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 10:57:28

Varsın sevdam el gözünde hor olsun,
Gam değil âşığa tarab Gül-efşân.
Nûş etmem, yüreğim yansın kor olsun,
Ağyârin elinden şarâb Gül-efşân.
*********************************************HEPSİ HARİKA***
DOYDUK ŞİİRE TEBRİKLER
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 10:53:25

............................Gönül gel sen beni dinle
............................Anlaşalım biz seninle
............................Hırs ebedî köleliktir
............................Esir olma sen nefsine.

Azrail canını alır
Malın mülkün burda...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 10:49:49

çarpılacaksın,

üç nokta ve bir virgül kadar
senaryodan satır atlarsın
yazan
yöneten
oynayan
sensin
birgün anlarsın...
**********************HEPİMİZİN DOĞRULARI ANLAMAMIZ DİLEKLERİMLE
BAŞARILAR DAİM OLSUN İNŞ.
Ay, @sardunyam
19.5.2008 10:46:09
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 10:47:13

kuytu ormanlardan almış rengini
belleğime nakşettiğim gözlerin
her baktığımda kaybolurum mavilikler içinde
sonra seni bulurum kaybedercesine...
**********************************************BUL DA KAYBETME ŞAİREM***
TEBRİKLER HOŞ GELMİŞSİNİZ ...

Gözlerin, @hnkaplan
19.5.2008 10:43:30
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 10:43:42


Coşari’yim bu şehrin hak arayan evladı
Bir dilim ekmek bulmak Samsun’lunun muradı
Hamasi söylemlerle yeşermez tomurcuklar
Evde ekmek bekliyor unutmayın çocuklar
****************************************************TEBRİKLER***
BİR BAFRALI OLA...

Samsun ve on dokuz mayıs, @cosari
19.5.2008 09:54:53
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 10:39:19

Hüzün yok desekte nemli yürekler
Duvarda asılan saza ne gerek
Sözler dökülmüşse tüm şairlerden
Noktayı virgülü koymak ne gerek
*****************************************bu iş iyi olur zaten anlamıyorum
ŞU NOKTA VİRGÜL İŞLERİNDEN
KURALSIZ İŞ ...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 10:07:24

Bir konca gülüm vardı, solup gitti hazandan,
Gün geldi hazan oldu, solup gitti zamandan,
Çok çekti gönül onda, sararmıştı veremden,
Bir anda göçüp gitdi, hazan aldı kapımdan ;
*****************************************************TEBRİKLER***BAŞ...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 09:55:46

Gir gönlüme / cemalin
İçime can / verince
Ayb değilmi / ölmemek
Hâk ile Hâk / Halidun
***************************TEBRİKLER***BAŞARILAR***GÜZELDİ* ÖZELDİ*
Can ü dilden, @halidun
19.5.2008 08:49:43
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 09:53:11


Selamımı almaz oldu turnalar
Kırbaç acısına dayanamaz ya taylar
Sensizlikte
Açmıyor yedi veren goncalar
Dörtnala tırmandığımız kuyular
Sessiz
Susuz kaldılar.
******************NE DEDİĞİNİ BİLEN BİR ŞİİR***
GÜZEL ANLATIM TEBRİKLER
Yokluk serpmesi, @YağmurGulu
19.5.2008 03:57:24
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 09:50:21

Yıllar geçer, o dimdik kalır ayakta!
Zaman hiç durmadan aksa da…
Mevsimler birbirini kovalasa da…
Her şeye inat!
Sonsuza kadar yemyeşil kalır bu şehir!
************************************************İNŞ. KALIR BEN PEK GÖREMEDİM AMA
GÖNLÜMÜZ...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 09:44:11

bir kadınım var
onu bir ben bilirim
bir allah
onun
nasıl güzel ve özel olduğunu
bir anne adayı olarak...
******************************RAB'BİM NAZARDAN KORUSUN***
BİR YASTIKTA İHTİYAR VE BAHTİYAR OLUN İNŞ.
BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN
===bir kadınım var===, @meselci
19.5.2008 09:28:30
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 09:22:55

"Gönül muhabbetimiz, mah-ı şems nas’a yolda,
Hakk’ın lütfu ihsânı, gelip kemteri bulmuş!
Cehd etmişlere râh’a, sevi muhkem bir dulda;
Ol Yûnus hamuruma, aşkın mayasın çalmış!"


Şu yalan dünya da, nice dert çektim,
Derde dermânımı, gizlemiş ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.773
Şiir Okunma
2.910.005
Yazı Okunma
16.927
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL