Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 19:15:57



Buhari ve Müslimde geçen bu hadisleri

Günümüze taşıdı Allah(C.C.) ın velileri


Selam olsun ey nebi sana ve nebilere

Selam olsun elbette bu yoldan gidenlere
***************************
SELAT VE SELAM ONLARA VE TABİ OLANLARA
TEBRİK...

Hz.idris (a.s.), @SinanKARAKAŞ
20.5.2008 17:48:41
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 19:12:41


sen giderken çocuklar ağladı
ben ağlayamadım
sen giderken hekimler ağladı
ben ağlayamadım
sen giderken alem ağladı
ben ağlayamadım
**********************DAİM GÜLMENİZ DİLEĞİYLE
BAŞARINIZ KAMİL OLSUN İNŞ.
Ağlayamadım..., @dramalı55
20.5.2008 18:05:09
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 19:10:16


Sevgisiz yaşamak, ölüm kadar zor ,
Yanıyor her yanım , düştü sanki kor .
Yalnızlık nedir hiç yaşadınız mı ?
Zindan olur hayat , insan yorulur ...
******************************************GÜZEL ANALTIM BAŞARILAR
DAİM OLSUN İNŞ.
Ömrümün baharı, @sairorhan
20.5.2008 18:55:44
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 19:07:34

Kırılınca aklım, dar çemberim…
Gör ki, insanlık yüz binlerce yıl emeklemiş.
Ulviliğin doruğunda olduğunu sandığın zamanda bile,
Hayvan yanıyla ilişiğini kesememiş.

Bilmem kaçıncı göbekten torunum;
Bir gün dönüp araştırdığında uzayı,
Belki b...

Adımın önemi yok, @hacı ali
20.5.2008 18:48:57
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 15:30:25

Şu dağlara işledim nakış nakış resmini,
Selama dursun diye sevdalılar önünde...
Hicap ettim ağzıma alamadım ismini,
Hesap sorarlar diye bana mahşer gününde...
*****************************************************TEBRİKLER***
EKSİKSİZ OLUNCA ZE...

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 13:51:55

Anam, vuslat ne zamandır bilemem
Sağlığından başka bir şey dilemem
Yazarım ya bu mektubu salamam
Üzülür ağlarsın yanarım anam…
****************************************TEBRİKLER**
HEPSİ BİRER EMEK MAHSÜLÜ BU SATIRLARIN
DAİMİ BAŞARILAR İNŞ.
Şairin destanı, @varol
18.5.2008 22:19:33
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 13:42:23


Ozan İlo, anlasana,
Bilmediği hasım ona,
Darvin, Pavlov, usta buna;
Elbet ALLAH olur fobi!............Ozan İlo

Hey Makberî, söz arife,
Selam cümle, ş’ir zarife,
Darvin, Pavlov, boş tarife;
Yol gösterir, bize Nebi!.............Makberî
*...

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 12:50:09

"""""""""""""""""""""""""""
İNSAN BİR ARAÇ DESEK, BALATA ONA VİCDAN!
İLİM YAKIT,İMAN YAĞ; AKIL İSE TEKERLEK...
İBADETİ BAKIMDIR ; REHBERİ HADİS,KUR"AN ;
SIRAT KÖPRÜSÜ İÇİN TAKVA VİZESİ GEREK !...
**********************************************...

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 12:47:19

Sessizliğe tokadını vururken dalgalar
Kıyılara sığınmış köpüklerin beyazı ellerin
Martı çığlıklarına eşlik ederken ıslığın
Bilirim duyduğum senin türkülerin
*******************************************
HEPSİDE GÜZEL DİZELER
HELE BİR DUR DÜŞÜN...

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 12:44:02


Dinmiyor sinemin yetim melali
Seni getirmiyor gün be Rüveydâ
Dün gece ağlarken gördüm Hilali
Seni sordu bana dün be Rüveydâ
......................off be Rüveydâ

Ne ümidim kaldı ne çalan sazım
Yazdıkça daha da artıyor sızım
Bu gidişle kal...

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 12:38:44
Dağıldı, Türkün elleri!
Parça parça düştü yollara,
Bir parçası da Anadolu’ya geldi!
İkinci Anayurttu burası...
Türklüğüyle diniyle
İnsanlığa buradan ışık tutacaktı.
******************************************DAHA İLERİ DAHA İLERİ İNŞ.***
BAŞARI...

Doğuştan doğuşa, @şair07
19.5.2008 00:00:33
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 12:33:38

Samsun kaderine küskün
Ben şansıma
Sevda gemileri
Uğramaz olmuş artık
Bu koca kente
Ha sevgisiz bir yürek
Ha ekmeksiz köfte...
****************************tebrikler***
Değişik bir açıdan bakış samsuna
BAŞARILAR İNŞ.
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 12:22:23

Papatyalar elimde,
Hâyaller dünyasında,
Umutla koşar iken,
Annemi arar iken,
Kurşun önümü kesti.
Duyulan acı sesti...
**************************güzel dizeler okudum sayfanızdan**
BAŞARILAR İNŞ.
Papatyalar elimde...!, @ferhan
20.5.2008 11:47:22
maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 11:16:23



Gençliğimin en güzel çağları, son buldu ey,
Geçti güzel günlerim, kalmadı gençlik halim,
Saçlara ak düştü hep, nerde geçen günlerim,
Ah-h_ o güzel günlerim, nerde yitip gitdi hey ;

************************************************tebrikler...

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 10:38:37


Ecel geldi ise çare arama
Hekim bulunurda derman bulunmaz
Dünya dar gelirde insan oğluna
Ecele dur diyen ferman bulunmaz.


Yaptığın yazılır hep ayrı ayrı
Malın mülkün sana dokunmaz hayrı
Bir yensiz yakasız gömlekten gayrı
Üstüne giymeye...

maskosu
@maskosu
20 Mayıs 2008 Salı 10:34:16


Azrail kum saatime bakar

Duydun mu ?
Gem vurulmuş dudaklar

Yıkın ! tövbe taşlarını
Kokum sol yanımdan kaçar

Düş hesaptan, halim yavan
Dilim naçar, ayağımda prangalar
***************************************TATLI BİR ANLATIM
DÜŞÜNDÜ...

Melek olur mu şeytan ?, @ezom
20.5.2008 09:45:29
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 16:37:20
Ecelim kapıma dayandı sanıyorum,
Şu kahpe dünyada sevgiyi üç kuruşa satanı,
Niye sever yürek hala anlamıyorum,
Ama isyanım için allahım senden af diliyorum.
*********************************************************HOŞ GELDİN***
ŞİİRDEDE OLSA İS...

Af diliyorum, @elaa
19.5.2008 15:42:12
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 16:16:16

Selam sana yaklaş, ey garip bülbül
Benim derdim büyük, sen yanar mısın?
Yüreğim kor oldu anlamıyor gül
Su serpip bağrıma, kül sarar mısın?


Gitme sakın sabret, dedi bekledim
Ayları yıllara tek tek ekledim.
Söze sadık kaldım, hiç terk...

Bülbül, @Ayşeceyhan
19.5.2008 16:08:09
maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 15:50:40

özleriz

özleriz seni peygamberim

annesini özleyen bebekler gibi

yağmuru bekleyen topraklar gibi

özleriz seni peygamberim

rehberim

ehlim...

*********TEBRİKLER***TEŞEKKÜRLER***
ÖZLİYENLERİN ARASINDA OLMAMIZ DİLEĞİYLE BAŞARILAR D...

maskosu
@maskosu
19 Mayıs 2008 Pazartesi 15:29:12

Gözlerine sevda düşmüş
Beklemem ondandır yarim.
Çok seven nazar olurmuş
Saklamam ondandır yarim.
*********************************TEBRİKLER***BAŞARILAR
Sevda düşmüş, @RABATLI
19.5.2008 14:40:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.742
Şiir Okunma
2.909.780
Yazı Okunma
16.927
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL